Gå til innhold

Mulighet for at brukere kan skrive artikkler?

Anbefalte innlegg

Satt og kjedet meg og fant ut at det egentlig er ganske lang tid mellom hver gang det kommer nye artikler på overklokking.no, ikke det at jeg skal whine om det... for jeg skjønner at dere har et liv utenom forumet og sidene :p

Men spørsmålet mitt er om det hadde vært mulighet for at vi brukerene kan skrive artikler? mot at vi følger en eller annen mal og at dere kun legger ut det som er interesant elns?

Endret av CaZiO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok lite interessant, i og med at kvaliteten nok blir VELDIG variabel - og vi har ingen intensjoner om å måtte renskrive alt som måtte komme inn (og erfaring viser at det kommer til å bli MYE renskriving...).

Vi er heller interessert i å få inn flere personer som kan skrive for oss på en litt mer regelmessig basis. Så om noen har lyst til å jobbe for Overklokking.no, er det bare å ta kontakt med [email protected] for mer informasjon.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Vi er heller interessert i å få inn flere personer som kan skrive for oss på en litt mer regelmessig basis. Så om noen har lyst til å jobbe for Overklokking.no, er det bare å ta kontakt med [email protected] for mer informasjon.

Gratis eller betalt?

Siden jeg har prøvd, så kan jeg si det ec sa til meg :) Foreløpig er dette en ubetalt jobb. Men det hender at dere får beholde testproduktene. Eller no sånt..

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...