CaZiO Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Satt og kjedet meg og fant ut at det egentlig er ganske lang tid mellom hver gang det kommer nye artikler på overklokking.no, ikke det at jeg skal whine om det... for jeg skjønner at dere har et liv utenom forumet og sidene Men spørsmålet mitt er om det hadde vært mulighet for at vi brukerene kan skrive artikler? mot at vi følger en eller annen mal og at dere kun legger ut det som er interesant elns? Endret 14. februar 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det er nok lite interessant, i og med at kvaliteten nok blir VELDIG variabel - og vi har ingen intensjoner om å måtte renskrive alt som måtte komme inn (og erfaring viser at det kommer til å bli MYE renskriving...). Vi er heller interessert i å få inn flere personer som kan skrive for oss på en litt mer regelmessig basis. Så om noen har lyst til å jobbe for Overklokking.no, er det bare å ta kontakt med [email protected] for mer informasjon. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hehe la bare merke til at "EC" har lagt inn 10005 innleg på forumet.. well done Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vi er heller interessert i å få inn flere personer som kan skrive for oss på en litt mer regelmessig basis. Så om noen har lyst til å jobbe for Overklokking.no, er det bare å ta kontakt med [email protected] for mer informasjon. Gratis eller betalt? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Synes at folk kunne ha sendt inn selvskrevete artikler til dere, og så kan dere bare skrote dem om de ikke er bra nok. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 God ide. Kan jo også lage en egen avdeling for brukernes artikler Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Vi er heller interessert i å få inn flere personer som kan skrive for oss på en litt mer regelmessig basis. Så om noen har lyst til å jobbe for Overklokking.no, er det bare å ta kontakt med [email protected] for mer informasjon. Gratis eller betalt? Siden jeg har prøvd, så kan jeg si det ec sa til meg Foreløpig er dette en ubetalt jobb. Men det hender at dere får beholde testproduktene. Eller no sånt.. Endret 18. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå