PatSharpX Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Veldig pen og en kul idè!! Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har intet annet valg enn å gjøre som resten, bøye meg i støvet. Sinnssykt rått prosjekt, lett blant de beste jeg har sett. 3x3 Hurra! Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Flott prosjekt og gjennomførelse! Etter så mange timer med dremelen tipper jeg at du, som meg, også har lyst på en helautomatisk laserskjærer... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Gammle drømmer vekkes til live. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Dere syke syke syke mennesker... Jeg vil også ha utstyr til å lage dette! Helt rått! Fra bunnen av Endret 14. februar 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
havfal Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 tror dette er noe av det sykeste jeg har sett gratulerer (hva skal du ha for å lage en til ) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Jeg får vel slenge meg på bølgen av imponerte lesere MEN: Det minnekortet holder jo ikke til å ta opp TV-sendinger osv. Bruker du nettverket her og lagrer et annet sted? Jeg satt og leste og så pluttselig var det scart utgang der og 3 phonolyd der. Var det i denne konstruksjonen hvor du endret noen/forgreinet noen signaler så du kunne få de utgangene du ville ha? For det var vel ikke opprinnelige slike kontakter på hovedkortet. Endret 14. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Azton Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dette var helt fantastisk! Et veldig rent, veldig stilfult, og VELDIG dyktig utført stykke arbeid! Helt fra bunnen av, bygge opp, tilpasse, og alt dette på en suveren måte. Jeg er målløs. Bøyer meg i støvet for deg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Han bruker en filserver til opptak mener jeg å huske han sa. Lenke til kommentar
Doffer Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg er målløs! Kan ikke annet enn å gratulere! Jeg er direkte imponert over denne ufattelig vakre HTPC'en. Det er utrolig kult å se at folk gjør slik innsats i prosjekter de virkelig vil utføre. Et helt overveldende bra gjennomført prosjekt. Det krever en enorm tålmodighet og vilje til å få til noe slik. Må også legge til at jeg er en slik årnetype selv, som alltid må ha noe å årne med. Utrolig kult å se at andre har så bra peiling! Sinnsykt konge, ikke annet å si! Lenke til kommentar
Zocral Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dette er absolutt noe av det råeste jeg har sett, utrolig bra arbeid! Btw, bruker du server som lagringsmedia for musikk, film og bilder? Lenke til kommentar
pæren Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dette er noe av det desidert beste jeg noengang har sett. All ære til Dr.Spawn! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg kan ikke annet enn å bli _utrolig_ imponert. En uovertruffen miks av design og smarte løsninger. Utvilsomt den stiligste HTPC'en jeg har sett. *bøye seg, ikke bare i støvet, men helt ned til kjelleren* Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dette er det beste jeg noen gang har sett. Helt utrolig Lenke til kommentar
Reaggyman Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Damn, dette var g00d! Hva kan man si? Jeg tar av meg flosshatten for denne "doningen". Veldig bra. Kjedet meg ikke ett sekund når jeg leste igjennom denne artikkelen. Men her er det mye vansklig elektronikk, er du utdannet innen "faget"? Stå på! Reaggyman "Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get" Lenke til kommentar
XzErOx Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 si det som det er: helt "konge".. meget bra oplegg og fin utførelse. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 kaster meg inn ... nyderlig arbeid, du er virkerlig kreativ.. sånt liker vi !! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Og bare så det er klart: Ikke en lyd, ikke sant? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har gledet meg til denne lenge! Utrolig nice.. Respekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå