Arve Systad Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Fulgte prosjektet i workloggen din på forumet, men må få sagt det igjen: Ulovlig stilig - hinsides all min forståelse. Både det tekniske, det estetiske og det..øh..softwariske er bra. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Meget pent arbeid. Hva med å lage noen flere for salg.... (kremt, ikke interessert i det hele tatt...) Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Veldig bra Bare en ting jeg lurer på, hvor lang tid tar det før flash-minnet må skiftes ut? Tåler jo bare et visst antall overskrivinger. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Helt ubeskrivelig nydelig...*målløs* Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Sikle Her var det gjort eit godt stykke arbeid. Lenke til kommentar
huf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Gratuelerer med et sinnsvakt insane inn i helsike rått produkt. Det der viser hva det er mulig å oppnå. Jeg bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar
kblues Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Må bare få gratulere med et nydelig stykke gjennomført arbeide. Har dessverre ikke fulgt med fra begynnelsen av prosjektet, men har nå lest hele artikkelen, og det er som sagt, meget bra gjort arbeide. All honnør til deg. Endret 14. februar 2005 av kblues Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tenk at det er en PC. Han kan jo bruke W-lan for å se film over, så han man bare en server som serve filmene.... Trenger ikke stor plass.... Helt sinnsykt arbeid!!!!!! Lenke til kommentar
EYEDEE Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 jeg elsker så drøye DIY-prosjekter som det her.. helt utrolig bra! Uvanlig fett sluttresultat også. jeg kunne svært gjerne tenkt meg en lignede maskin selv! (hva med å høre med asono og få til et samarbeid der? ) Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tar du imot oppdrag? Veldedighetsoppdrag? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det er så sinnsykt bra! Jeg fulgte med på worklogen, men jeg viste ikke at den ble SÅ fin! Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg fulgte også nøye med hans arbeid på worklog . Er glad at det ble en så fin artikkel. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dæven Jeg har gått å tenkt på å lage meg en HTPC etter hw.no sine vi bygger htpc artikler ble lagt ut. Men nå fikk jeg da virkelig lyst Minimalistisk og klassiske high-fi linjer bøyer meg i støvet Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 ..Ett vannittigt bra prosjekt av en vannvittigt smart person! *Lyst til å mekke en vifteløs pc selv*... Lenke til kommentar
Valent Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 helt sjukt hvor mange timer det må ha tatt, sikkert verdt det! ang din Ir-fjernkontroll vil den fungere med andre ir apparater som Tv, lyd etc? kan den programmeres med Rfsignaler også.. ? Godt jobba! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har sagt det i workloggen også, men du har virkelig imponert meg med dette prosjektet Dr.spawn! Så stille pc skal du vell lete lenge etter! Gratulerer med tøffeste HTPC'en jeg har sett noen sinne! Liker denne og snekkerboden like godt, men de kan egentlig ikke sammenlignes, er jo to helt forskjellige ting, men jeg må innrømme at jeg synes det virker som det var mer arbeid i denne! Noen nye planer på gang? H.kon Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Helt sjukt bra arbeid. Hvorfor klarer ikke fabrikker og pc bedrifter å kontstruere pcer i nærheten av dette med tanke på design/layout/stil? Helt utrolig bra arbeid, lenge siden jeg har vært så misunnelig Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 DRSPAWN? er du ledig?????????? jeg elsker arbeidet ditt Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Utrolig flott arbeid! Vekker kreativiteten i selv det sløveste sinn! Edit: Sitter på et par mini-itx'er selv. En som gw/"bredbåndsrouter", og en utbrukt. Er det pulver nok i den du har til det du har nevnt som oppgaver? (Er det den trimma versjonen av OS'et som gjør det mulig?) Synes selv min 1ghz C3 er litt for treg for de tyngste oppgavene. -Dante Endret 14. februar 2005 av 4-Dante Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Den var drit lekker Skulle gjerne hatt en sånn ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå