kristian_hoff Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Jeg har oppdaget en bitteliten bulk i RAMen min etter at jeg hadde tatt den ut av et ødelagt hovedkort. Bulken var veldig liten og var på metallet på kun en av de blanke metallbitene der RAMen går ned i hovedkortet. Kan dette vere farlig, eller betyr det ingenting? Til opplysning var det ikke RAMen som var problemet i det ødelagte hovedkortet. Endret 27. februar 2005 av kristian_hoff Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 det er nok ingen fare, hvis du ikke har problemer med å dytte den ned i plassen så... det er vel ingen skade på de svarte firkantene? Lenke til kommentar
kristian_hoff Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Nei, de svarte firkantene er beskyttet av et blått metallpanel (Hyper X brikke) Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei, de svarte firkantene er beskyttet av et blått metallpanel (Hyper X brikke) Skulle ikke være farlig da, om det er bare heatspreaderen som er bulket. Så om de fungerer optimalt så er de helt friske. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Anbefaler uansett en test med memtest86 / Prime95 i noen timer, det burde få frem om brikken er skadet eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå