Gilbert Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Can't find file c:/windows/system/ (noe) Får beskjed om å reparere windows via cd-rom'en, og da får jeg feilmelding om at harddisken ikke finnes. Har snakket med to andre som har samme problem - går ut fra det er et virus? Finnes det i såfall en liten fil jeg kan kjøre fra cd eller diskett som får datamaskinen til igjen å forstå at harddisken eksisterer? Som alltid tar jeg råsjanser når jeg beveger meg utenfor PHP-forumet, men håper jeg har truffet rett kategori Lenke til kommentar
Løve Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvis du har S-ATA disk legger du driverne på en diskett og i begynnelsen når du skal boote fra Windows cdne trykker du F6 for å bruke tredjeparts diskdrivere. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Hørtes ut som noe som kunne passe ja... S-ATA-disk? Høres ukjent ut, har winXP, er det ikke N{ett-eller-annet}-disk man har da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Du har enten IDE-disk eller S-ATA disk. En IDE-kabel er en stor kabel, mens en S-ATA kabel er mindre. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Aha... her lærer vi så lenge vi lever =D Tenkte på hvordan disken er formatert om det er dét det heter... Har forresten funnet en genial løsning - leverer pc'n til dell og regner med å ha den på plass igjen om ikke lenge Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har forresten funnet en genial løsning - leverer pc'n til dell og regner med å ha den på plass igjen om ikke lenge Genialt. Rett og slett genialt. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Yepp, I'm a lazy person... Trojanere: sqizzor.gen.A w32/agent.xz w32/agent.FT Reklame: lop.E ezula.c w32/bargainbuddy.D I karantene: mydoom.lemm Så om skjermen er svart en dag, så kan det være verdt å titte litt på disse :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå