Gå til innhold

Ris og ros om bloggen min ønskes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, den minner endel. Gidder ikke å finne på noe orginalt. Alle bloggene på nettet kjører jo nesten den stilen. Enkelt og standard layout fortiden.

eks: paradoxia.org. Ramme rundt bilde osv...

Endret av EspenDL
Lenke til kommentar

Helt ok. Oversiktlig og pent. Bamsen ser kanskje litt "barnslig" ut.

Hoveren i menyen synes jeg ikke passet helt til resten. Jeg ville også hatt en annen farge på linkene. Blåfargen passet liksom ikke. Men det er min mening, smaken er som baken....

...ellers var det bra

Lenke til kommentar

Synes bloggen din var fin egentlig jeg. Helt enkel og oversiktlig, rent og pent egentlig, bortsett fra a-taggen. Den blåfargen du har valgt, ble altfor sterk i forhold til de andre fargene på siden. Kan jo kanskje prøve en litt mørkere blå, men ikke fullt så blå, hvis du skjønner hva jeg mener?

Ang. bamsen, synes jeg den kan være der! Gir siden et personlig preg vil jeg si.. Men det er jo mitt syn på saken ;)

Endret av OShea22
Lenke til kommentar

bamsen er vel helt grei for en blogg... ellers er dette forholdsvis standard oppsett nå som fungerer greit.

Vet ikke helt om jeg likte blanding av rødt og blått

Ellers synder du som mange andre som koder i XHTML... du bør sjekke om browseren kan takle xml, dersom den kan bør du sende siden som content="application/xhtml+xml; ikke content="text/html;

STå på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...