EspenDL Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hva synes dere om bloggen min? Er bamsen teit? Og er det noen som ser hvorfor siden bugger i IE? Lenke til kommentar
kidden Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Fin den. Men jeg må innrømme at den minnet meg litt om denne... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Joa, den minner endel. Gidder ikke å finne på noe orginalt. Alle bloggene på nettet kjører jo nesten den stilen. Enkelt og standard layout fortiden. eks: paradoxia.org. Ramme rundt bilde osv... Endret 14. februar 2005 av EspenDL Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Helt ok. Oversiktlig og pent. Bamsen ser kanskje litt "barnslig" ut. Hoveren i menyen synes jeg ikke passet helt til resten. Jeg ville også hatt en annen farge på linkene. Blåfargen passet liksom ikke. Men det er min mening, smaken er som baken.... ...ellers var det bra Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Pen side, med enkelt oppsett. Helt greit for en blogg å være. Jeg likte rødfargen, men ikke den blå. Den brøt ganske mye med de andre fargene som var på siden. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Synes bloggen din var fin egentlig jeg. Helt enkel og oversiktlig, rent og pent egentlig, bortsett fra a-taggen. Den blåfargen du har valgt, ble altfor sterk i forhold til de andre fargene på siden. Kan jo kanskje prøve en litt mørkere blå, men ikke fullt så blå, hvis du skjønner hva jeg mener? Ang. bamsen, synes jeg den kan være der! Gir siden et personlig preg vil jeg si.. Men det er jo mitt syn på saken Endret 14. februar 2005 av OShea22 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hmm, glemte å si at jeg ville ha fjernet bamsen om jeg var deg. Den ble unødvendig på en eller ganske fin blogg. Finn noe annet å ha der i stedet om du må ha noe der. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Jeg ville ha bamsen der for å skape litt personlig preg over siden, som OShea22 nevnte. men hvorfor bamse, bare for schoy. Kan bytte den ut med noe annet. EDIT: Skal bytte ut hoveren. Endret 14. februar 2005 av EspenDL Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Synes du skal ha den der jeg, når du selv vil dette også! Det blir som jeg sa, litt mer preg over siden! Og den skiller seg litt ut, ikke så mange andre som har en slik bamse som det du har! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 synes gitaren burde gå jeg, bamsen passet inn, men gitaren ble for skarp. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 bamsen er vel helt grei for en blogg... ellers er dette forholdsvis standard oppsett nå som fungerer greit. Vet ikke helt om jeg likte blanding av rødt og blått Ellers synder du som mange andre som koder i XHTML... du bør sjekke om browseren kan takle xml, dersom den kan bør du sende siden som content="application/xhtml+xml; ikke content="text/html; STå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå