Gå til innhold

Krajser ved login... trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en laptop som jeg har litt problemer med... Visste ikke helt hvor jeg skulle legge inn denne tråden men ble her! Problemet er når jeg skal logge inn... Jeg trykker på kontoen min og det kommer sånn laster inn personlige filer og sånn men den henger seg opp på skrivebordet og ingen ting skjer...! :dontgetit: Så må jeg ta "Ctrl alt delete" og slå av!! :cry: Har windows XP

Håper noen vet hva jeg skal gjøre :)

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å gå inn i sikkerhetsmodus og avinstaller rare programmer som kan skape problemet, søk etter virus og fjern unødvendige programmer til å starte med datamaskinen. Og så prøv å komme deg inn i windows på normal måte igjen.

Når jeg starter maskinen kommer dte ikke opp noen mulighet til å gå inn i bios og starte sikkermodus. Hvordan kan jeg da gjøre det?

Lenke til kommentar
WHOOOO konservativ_woot.gif Fikk det til.... kjørte et virusprogram i sikkermodus og fant 1750 virus!!!!!!!!!!!!! sad.gif hehe....

Sykt!!!! utrolig at du kommer så langt som i innloggingscreenen med så mange virus! har aldri hørt om noen som har så mange virus!!

Tror du må oppdatere virusprogrammet ditt å kjøre det en gang til vis du ikke har gjort d da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...