erlend92 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei! Jeg har en laptop som jeg har litt problemer med... Visste ikke helt hvor jeg skulle legge inn denne tråden men ble her! Problemet er når jeg skal logge inn... Jeg trykker på kontoen min og det kommer sånn laster inn personlige filer og sånn men den henger seg opp på skrivebordet og ingen ting skjer...! Så må jeg ta "Ctrl alt delete" og slå av!! Har windows XP Håper noen vet hva jeg skal gjøre Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Prøv "CTRL-ALT-DEL", så lukker du explorer.exe, så starter du explorer.exe på nytt. "File -> New Task -> Explorer.exe" Evt reinstall Windows Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Har prøvd det du sa Moltrez men det gikk ikke... Vil helst slippe å reinnstalere windows fordi jeg har så mange filer som jeg ikke vil skal blir slettet Noen andre som har en annen ide? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Prøv å gå inn i sikkerhetsmodus og avinstaller rare programmer som kan skape problemet, søk etter virus og fjern unødvendige programmer til å starte med datamaskinen. Og så prøv å komme deg inn i windows på normal måte igjen. Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Prøv å gå inn i sikkerhetsmodus og avinstaller rare programmer som kan skape problemet, søk etter virus og fjern unødvendige programmer til å starte med datamaskinen. Og så prøv å komme deg inn i windows på normal måte igjen. Når jeg starter maskinen kommer dte ikke opp noen mulighet til å gå inn i bios og starte sikkermodus. Hvordan kan jeg da gjøre det? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvis du har Windows 2000 eller xp så er det bare å trykke F8 knappen under oppstart når hele skjermen er svart og en hvit linje nederst på skjermen fyller seg opp fra venstre til høyre. Og så velger du bare sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 WHOOOO Fikk det til.... kjørte et virusprogram i sikkermodus og fant 1750 virus!!!!!!!!!!!!! hehe.... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 WHOOOO konservativ_woot.gif Fikk det til.... kjørte et virusprogram i sikkermodus og fant 1750 virus!!!!!!!!!!!!! sad.gif hehe.... Sykt!!!! utrolig at du kommer så langt som i innloggingscreenen med så mange virus! har aldri hørt om noen som har så mange virus!! Tror du må oppdatere virusprogrammet ditt å kjøre det en gang til vis du ikke har gjort d da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå