Gå til innhold

Anbefalinger av Headsett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat henta mine Icemat Siberia på posten, og sitter og tester dem nuh! Ikke fått testet mikrofonen enda, men etter det inntrykket jeg sitter med nå, så tror ikke jeg den skuffer! Jeg er i allefall forferdelig godt fornøyd, og anbefaler de hodetelefonene her på det varmeste!! Så absolutt et røverkjøp!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Spørs hvor mye penger du vil satse...

Personlig har jeg invistert i et headset til 3500kr fordi jeg liker lyd veldig godt og kvalitet er viktig for meg, headsettet er et Sennheiser HD650 og jeg kan anbefalle dette på det varmeste, nydlig bass gjengivelse, naturtro og behaglig, passer veldig godt rundt ørene, og ikke oppå som veldig mange irriterende headset, bra diskant og dekker hz område fra 10 til 39500hz, ikke det at vi høre så høye frekvenser, men det gir bedre lydgjengivelse samt at man kan "føle" lyden:)

Håper det var til noe hjelp!

Lenke til kommentar
Har to Sennheiser HD580 og to Sennheiser HD265

Er super fornøyd med dem!Koster 1500 og 2000 stykket, da... Men de er verdt det!

Har faktisk hodetelefoner for 7k... :ohmy:

Har ikke vært borti disse, men de er jo et billigere alternativ en HD650 (som koster 3500kr ca, se oppover i thread), Sennheiser er kjent for kvalitet og om jeg hadde hatt "mindre" penger å rutte med da jeg kjøpe headset hadde jeg nok godt for en av de som er nevnt i quoten.

Lenke til kommentar

Her var det mye tipsing om å kjøpe headset i flere tusenkronersklassen, men veldig lite snakk om hva slags lydkort man må ha for å få utnyttet dette. Har du et billig lydokrt vil du uansett ikke merke forskjell på et *brukbart* headset i 700-1000-kronersklassen og et til 3000.-

Endret av mythix
Lenke til kommentar
Her var det mye tipsing om å kjøpe headset i flere tusenkronersklassen, men veldig lite snakk om hva slags lydkort man må ha for å få utnyttet dette. Har du et billig lydokrt vil du uansett ikke merke forskjell på et *brukbart* headset i 700-1000-kronersklassen og et til 3000.-

Kjøpte et brukt Terratec DMX 6Fire for 600,- til min nye hodetelefoner. Svært bra lyd. At det ikke støtter det siste vissvasset til Creative (EAX) gjør da ingenting.

Endret av hishadow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...