Dr.Ittsekk Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Nå har jeg bestilt Icemat Siberia og Koss THE PLUG hos Netshop, så mine hodetelefon behov burde være dekket for lang tid fremover. Lenke til kommentar
bender Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvis andre er interesert i bra headphone review's fra audiofile folk, kan dere benytte: http://www.headphone.com/layout.php?topicID=3&subTopicID=26 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Sir bare en ting. Sennheiser hd 495, de spiller helt sinnsykt og holder den sylskarpe lyden helt opp! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ja..greit dem er sikkert gode! men ettersom noen ikke er kjent med sennheiser, velger vi icemat pga musemata som var så populær og er enda! jeg valgte ice sibera fordi jeg vet icemat har gode produkter også pga skryt over dem! Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) hææ... hva har icemat musemat med lyd å gjøre :!: Endret 11. mars 2005 av geromino Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Samme firma som lager dem begge. Tankegangen var vel her god kvalitet på det ene, da er det sikkert god kvalitet på det andre. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ja det skjønte jeg men han sammenlignet icemat matte og icemat headsett som det skulle være i samme kvalitet! Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Nå har jeg bestilt Icemat Siberia og Koss THE PLUG hos Netshop, så mine hodetelefon behov burde være dekket for lang tid fremover. Tro meg, du blir fornøgd med The PLUG! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Tro meg, du blir fornøgd med The PLUG! Bra ! Glede seg til postmannen kommer. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 ja..sitter og venter på post kjerringa! hu er så treg azzzz Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 IceMat siberia kan se en smule dumt ut å gå på gata med.. Er vel kanskje bare jeg som synes jeg ser rar ut med det på Men lyden er det INGENTING å si på, hadde pc150 før, og jeg angrer ikke et sekund Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 dem er kanskje ikke til og gå med på gata jeg vet ikke men jeg kommer vel til og bruke dem til gaming! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Tro meg, du blir fornøgd med The PLUG! Og tro meg: Hvis du blir "fornøyd" med The Plug går du glipp av MYE... Dette er seriøst et av de mest ubrukelige lydproduktene jeg noensinne har hørt. Ikke misforstå, hvis du kun hører på en type musikk og aldri har satt deg ned for å høre hvordan et par skikkelige øreplugger låter blir du sikkert imponert. Og hvis du tilbyr en hjemløs sulten person fra et borgerkrigsherjet land i Afrika en soppbefengt moelvenbrakke i Maridalen og en lunken happymeal hver dag vil han sikkert også bli kjempefornøyd. Ikke dermed sagt at det er bra mat og et fint sted å bo for det... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Og jeg som trodde jeg hadde gjordt et kjempe kjøp. . . . Lenke til kommentar
audhage Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg tror ikke det er så ille som det høres ut som. Det viktigste er ikke at det ER bra lyd, men at DU SYNES det er bra lyd. Om du er fornøyd hva spiller det vel da for rolle om de er "dårlige"? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) ...var nok bare litt ironisk der. Har en følelse av at mine forventninger kommer til å bli innfridd. Det er jo ikke allverdens forventninger man får for 179,- i dag. Det eneste jeg håper og tror er at de er bedre enn de som følgte med Ipod. Endret 12. mars 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 YeS,jeg har fått dem har vært og henta dem nå....kjempe fornøyd! et kjempe kjøp skal nok studere dem etterhvert.... Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 har ikke kommi ordentlig iden sitter også og venter på nytt lydkort da skal jeg nok teste den.. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Icemat Siberia kommer i løpet av uken. Herlig! Etter både å ha lest reviews og kommentarer, så falt valget lett.. og jaggu f ser de flott ut også! Som det ble nevnt på extrememhz.com's test, og jeg siterer: This theme even covers the wires and microphone as well…It almost looks like it was pulled out of the gear bag of a Star Wars Storm Trooper. Hva er vel bedre enn det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå