Gå til innhold

Anbefalinger av Headsett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tro meg, du blir fornøgd med The PLUG!

Og tro meg: Hvis du blir "fornøyd" med The Plug går du glipp av MYE... Dette er seriøst et av de mest ubrukelige lydproduktene jeg noensinne har hørt.

Ikke misforstå, hvis du kun hører på en type musikk og aldri har satt deg ned for å høre hvordan et par skikkelige øreplugger låter blir du sikkert imponert. Og hvis du tilbyr en hjemløs sulten person fra et borgerkrigsherjet land i Afrika en soppbefengt moelvenbrakke i Maridalen og en lunken happymeal hver dag vil han sikkert også bli kjempefornøyd. Ikke dermed sagt at det er bra mat og et fint sted å bo for det...

Lenke til kommentar

...var nok bare litt ironisk der. Har en følelse av at mine forventninger kommer til å bli innfridd. Det er jo ikke allverdens forventninger man får for 179,- i dag. Det eneste jeg håper og tror er at de er bedre enn de som følgte med Ipod.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Icemat Siberia kommer i løpet av uken. Herlig! Etter både å ha lest reviews og kommentarer, så falt valget lett.. og jaggu f ser de flott ut også! Som det ble nevnt på extrememhz.com's test, og jeg siterer:

This theme even covers the wires and microphone as well…It almost looks like it was pulled out of the gear bag of a Star Wars Storm Trooper.

Hva er vel bedre enn det? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...