hølands_gutt Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg driver og ser etter hodetelefoner sjøl, er det noen som er erfarene med disse to? My Webpage kom gjerne med noen andre... My Webpage Lenke til kommentar
staf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg kan bare si at du burde velge icemat siberia av de 2. faktisk så burde du kanskje velge icemat uans, om du ikke sitter med 1k++ du kan svi av på headset Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Helt enig der ja IceMat ruler, veldig klar og fin lyd, går dypt men ikke brumlete. fantastisk behagelig å ha på hodet. kjøpte mine på Expert for ....... wooopi'n 499,- og da kostet de 599. du kan få dem for 444,- på mpx.no her men dog med frakt blir det jo billigere med 499,- på expert, men du må kunne å prute sa at det kostet 450,- på komplett.no (lol koster 545,-) og sa derfor at det da ville lønne seg for meg å kjøpe dem med komplett.no selv med frakt Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 ok da skal nok bestille dem... Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 De er på tilbud til 400 på NetShop, da.... Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 der jeg bestilte dem... så den ene topicen! Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Om du skal vere økonomisk: Koss CS-100 Lenke til kommentar
audhage Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Om du skal vere økonomisk: Koss CS-100 Det er noe i navnet jeg ikke liker Men on topic: Jeg synes nå Icemat er skikkelig gode. (kanskje mitt "beste" kjøp) Men husk for all del å bestille dem på Netshop da de er veldig billige der. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nå har det vært så mye styr rundt Netshop sitt Icemat tilbud at jeg tror jeg må kjøpe dem. Regner med at jeg er litt sent ute og derfor må belage meg på noe ventetid. Håper folk som har anbefalt dem vet hva de snakker om. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nå har det vært så mye styr rundt Netshop sitt Icemat tilbud at jeg tror jeg må kjøpe dem. Regner med at jeg er litt sent ute og derfor må belage meg på noe ventetid. Håper folk som har anbefalt dem vet hva de snakker om. Det håper jeg og Ikke det at jeg er noen lydfrik, men det skal vel ikke så mye til å høre at man får en del for pengene på det produktet da. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Sant nok. Prisen er det ingenting å si på. Liker bare ikke å kjøpe noe for så og måtte kaste det etterpå. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Sant nok. Prisen er det ingenting å si på. Liker bare ikke å kjøpe noe for så og måtte kaste det etterpå. Det skjønner jeg jo. Men om du blir så ufornøyd at du kaster disse. Da tror jeg du kan begynne med å spare 10.000 til Headsett og 250.000 til stereo. (det ER en overdrivelse) De har jo ikke lyd som studio-hodetelefoner til tusener av kroner. Det vil jeg ikke påstå. Men at de er gode til normalt bruk er det ingen tvil om. Personlig synes jeg de er bedre enn flere dyrere Sennheisere og Kosser. Men det var bare MIN personlige mening. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg er godt fornøyd med mine Koss UR-40 Eneste negative: For kort ledning, jeg har skøtet på Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Personlig synes jeg de er bedre enn flere dyrere Sennheisere og Kosser. Så flott! "Glede seg til postmannen kommer" Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Beyerdynamic DT 231 er det beste kjøpet under 1000 spenn. Hentet mitt i dag, fantastisk klar og fin lyd. Mye bedre enn det skrapet jeg hadde før (Zalman 5.1) Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Nå har det vært så mye styr rundt Netshop sitt Icemat tilbud at jeg tror jeg må kjøpe dem. Regner med at jeg er litt sent ute og derfor må belage meg på noe ventetid. Håper folk som har anbefalt dem vet hva de snakker om. Noen forslag... Beyerdynamic DT880 til 2440,- halv-åpne. Beyerdynamic DT990 Pro til 1865,- åpne. Beyerdynamic DT 660 til 1649,- lukket. Disse bruker jeg. Fikk kjøpt demobrukt. Jeg vil anbefale deg å holde deg unna åpne hodetelefoner hvis du har en bråkete PC. Kanskje litt overkill priser. Endret 9. mars 2005 av hishadow Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 De prisene blir litt stive for min del. Trenger bare et sett til Skype og noe online spilling. I tillegg ser det ut som Icemat Siberia kan brukes helt uten mic på lik linje med "vanlige" hodetelefoner. Da kan jeg også bruke dem ti minl Ipod uten å gå runt med en diger mic foran munnen. (Ser så dumt ut på bussen ) Noen som vet om det stemmer? Lurer også på bundel. Er det volumkontroll med? Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 De prisene blir litt stive for min del. Trenger bare et sett til Skype og noe online spilling. I tillegg ser det ut som Icemat Siberia kan brukes helt uten mic på lik linje med "vanlige" hodetelefoner. Da kan jeg også bruke dem ti minl Ipod uten å gå runt med en diger mic foran munnen. (Ser så dumt ut på bussen )Noen som vet om det stemmer? Lurer også på bundel. Er det volumkontroll med? Ta en titt her. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Bra lenke. Ser ut som alt det jeg trenger følger med. Microphone, Bracket for microphone, 1/8" to 1/4" adapter, 1.8m extension with volume control Perfekt ! Lenke til kommentar
matt27 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 I svenske "studio" Utgave nummer 2, 2005, testes 9 headsett. De anbefaler disse som beste kjøp: Sennheiser HD 250 Linear II Pro (2095:- SEK) AKG K 271 Studio (2095:- SEK) Riktignok er det jo mest med tanke på lytting av lydinnspilling. Men regner med de kan brukes til annet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå