SpeedIT Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 For det første, hvorfor skal jeg velge MP2000 framfor XP2000 ? Og, hvordan jobber Dual kortene opp imot programmer osv? Og sist, men ikke minst... Vil de kreve en aggregator som står å durer her ved siden av meg? Hehe.. Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hvis du er en som lurer på om du skal ha dual, så skal du det ikke i de fleste tilfeller. Dual er kun bedre så lenge programmene du bruker er optimalisert for det. Eller om du gjør masse på en gang. Dual MP er stort sett ikke bedre enn XP nei. Men i noen tilfeller hjelper det med MP i stedet, gjeder cache-overføringer og sånt. [ Denne Melding var redigert av: Vegard20 på 2002-06-21 02:06 ] Lenke til kommentar
SpeedIT Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Så forskjellen på en MP og en XP er egentlig bare cache? Hva med overklokkings muligheter på dem 2? Jeg har lest at XP lett lar seg klokke. Men hva med MP? Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Nei cache størrelsen er den samme. Men MP skal kunne flytte data fra CPU til CPU uten å gå igjennom chipsett. Overklokking er nok stort sett det samme på de begge. Lenke til kommentar
SpeedIT Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Ah! ok... så MP er da produsert for Dual. takker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå