mandela Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 har engelsk windows xp pro sp2 på min bærbare, ønsker å legge inn tysk språk slik at jeg kan velge språk for windows. må jeg i tilfelle bruke MUI for winxp eller holder det å kopiere noen filer fra en tysk win xp pro? min nabo er nemlig tysk og har win xp pro i tysk versjon. på forhånd takk! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Fungerer det ikke å endre språk i "Innstillinger for regioner og språk" på kontrollpanel til tysk? Men det er kanskje litt mer omfattende endringer du er ute etter? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Aldri hørt om at man kan legge inn MUI for XP sånn uten videre. Må man ikke ha en spesiell versjon av XP da? Det er uansett ikke så enkelt som å kopiere over filer fra en tysk XP, og så konvertere språk. Tipper du må kjøpe/installere deb tyske versjonen hvis du skal ha GUI på tysk Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hvorfor skal du gå fra Engelsk til Tysk Windows? uten videre går det ikke an å bytte språk nei. helt riktig. det eneste du kan endre er Tidsonene og klokkeformatet og sånn i Kontrollpanelet ditt. du kan sikkert kopiere filene fra en Tysk versjon ja, men når du allikevel skal kopiere filer fra den tyske versjonen hvorfor låner du ikke heller bare hele cd plata da? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 grunnen er at jeg ønsker en utfordring, ønsker å lære meg tysk og da kan jeg like gjerne kjøre winxp på tysk, så må jeg lære meg noen gloser anyway, vil ha engelsk versjon i bakgrunnen slik at jeg ikke selger skinnet før bjørnen er skutt. så kopiering av filer fra tysk xp er nogo? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Aldri hørt om at man kan legge inn MUI for XP sånn uten videre. Må man ikke ha en spesiell versjon av XP da? MUI skal fungere med vanlig winxp pro engelsk versjon, men er vel ikke tilgjengelig for privatpersoner og har sikkert en høy prislapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå