Radi Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) På linken under er det noen bilder av en modda strømforsyning. Jeg lurer på hvordan lakk, maling eller hva det er for noe han har brukt, For det så drit kult ut! Se denne siden Jeg bare la posten under kabinetter, jeg viste ikke hvor jeg skulle legge den. Endret 14. februar 2005 av Radi Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 ser ut som han har brukt aluplater. men du kan jo evt. kjøpe et plexiglass kit til psu og lakkere slik at du får en slags speileffekt. søk på Black mirror projekt her på forumet så skjønner du hva jeg mener... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Helt fantastisk mod. Ufattelig stilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Ser ut som han har chromet det. Dette er noe som ikke hver mann klarer med bra resultat. Må som regel settes bort og da koster det $ Endret 14. februar 2005 av Slettet-QqZexW9o Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Flyttes fra Kabinetter til Casemods. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 den ER krommet. sammen med nesten alt annet som ser ut som speil. unntaket er vel bolter og mutre å slikt nips&dill Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Shiny stuff … When I finally got my digital camera I had already sent off a number of things to be chromed. The chroming is the only thing in this mod I wasn't able to do myself as I simply don't have the skills/equipment to do it (if you know much about electroplating you'll understand why I went to the professionals). kunne kanskje ha lest til side 2 hvor det står at han har chroma det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Shiny stuff … When I finally got my digital camera I had already sent off a number of things to be chromed. The chroming is the only thing in this mod I wasn't able to do myself as I simply don't have the skills/equipment to do it (if you know much about electroplating you'll understand why I went to the professionals). kunne kanskje ha lest til side 2 hvor det står at han har chroma det... Hvorfor lese når du kan se det Lenke til kommentar
Radi Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) hvor er det man får chroma ting da? Endret 14. februar 2005 av Radi Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 du kan få krommet ting f.eks her Lenke til kommentar
Radi Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Hvor dyrt er det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvor dyrt er det? Send mail med bilder om hva som skal behandøles. Du får raskt svar. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Skal jeg sende tingene som skal chromes til de folka? Har du gjort det? Hvor lang tid tar det før jeg får det tilbake? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Enkle metoden er forresten bare å kjøpe krom-spray i hobbyforetninga.. Koster rundt hundringsen og gir en ganske bra finish! Lenke til kommentar
Radi Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Får man kjøpt krom-spray på clas ohlson? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 sikkert nok, men krom spray er ikke så bra, har du penger kromer du det skikkelig.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Trokke de selger krom-spray på Clasern.. Syntes krom-sprayen ga en ganske fint resultat jeg, til en så billig pris! Dessuten tar det ikke hundre år å få til look'n.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Skal jeg sende tingene som skal chromes til de folka?Har du gjort det? Hvor lang tid tar det før jeg får det tilbake? Data deler tar bare et par uker. Koster ikke all verden men det spørrs hva du skal ha gjort også. Send mail så får du mer nøyaktig pris Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 4 like poster ab brainbug91 Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hoho, frippell post faktsik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå