loureedd Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 PCen min har kræsjet som dere ser i emne! Den sluttet og virke når jeg stappet i den 8ende disken.. Den vil ikke finne noe og boote fra jeg testet med 2 disker som det ligger OS på men ingen av dem funker, noen som vet? kan det være at IDE portene har kortsluttet? eller noe slikt? HJELP!! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Står boot-disken som 1. boot device eller noe lignende i BIOS? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bruker de samme IDE kabel? Kan evt. være konflikt mellom master/slave. Lenke til kommentar
loureedd Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 som sagt jeg har testet 1 og 1 disk!! for seg selv, cdrom står som firstboot og hdd som andre valg osv... det jeg har testet resette bios har jeg og testet disken står for seg selv som master. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Prøvd å bytte kabel? Rett før jeg sendte inn hovedkortet pga at jeg glemte det. Lenke til kommentar
loureedd Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 det har jeg testet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå