Mortal Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 PCen min slår seg ikke av når jegvelger shut down. Den begynner å slå seg av men rett før den egentlig skal slå seg av og det bare er en blå skjerm stopper den opp. Det samme skjer når jeg velger restart. Jeg tror det har noe med skjermkortet å gjøre. Jeg byttet til et Creative TNT2 kort og etter det oppstod problemet. Jeg har prøvd å installere nye drivere og til og med å formatere og installere alt på nytt. Men etter at jeg hadde reinstallert virket det fint et par ganger og så dukket det samme problemet opp igjen. Jeg har Windows 2000 professional og advansed server installert. Det samme problemet kommer med begge. Hva skal jeg gjøre? _________________ Crepa, pezzo di merda, e vai a sucare cazzi su un aereo! <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Mortal på 2002-06-21 01:31 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Mortal på 2002-06-21 02:32 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Kom dette problemet etter at du installerte Windows 2000 advanced server på den andre partisjonen, eller var det på pro-versjonen tidligere også? Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 problemet var der før jeg installerte Advansed Server også. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Har du prøvd med et annet skjermkort for å få bekreftet om det er skjermkortet eller ikke?? Lenke til kommentar
hea Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Har sett flere tilfeller av at Billion ISDN-kort lager slike problemer i win2000. Hvis du har dette: nye drivere!!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Mortal Og alt er oppgradert,driver,windows,programene. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå