Even. Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Liker egentlig ikke sånne kommerse amerikanske dager. Halloween, morsdag, farsdag, valentine ++++ Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 For en gangs skyld har jeg vært enig med feminister: P3 nå i dag: Valentines = tull! Feminister mener det er gammeldags at jentene skal vente på en konfekteske. Det er dessverre alt som ligger tilgjengelig på nettet. Kommer muligens et lengre referat etterhvert. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ok, ordet "feire" blir litt feil. Hva med å bare overraske noen? Greit nok. Kunne sikkert overrasket noen, men det kunne slått dårlig an hos kjærestene deres. :!: i know! Kommers er noe man gjør det til. Har aldri tenkt på valentines som en dag man må bruke mye penger på kjæresten osv. Man kjøper noe lite og gir mye kjærlighet istendefor for det er jo det som er hele poenget. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 tja.. min form for feiring var at jeg sendte en ily-melding til en jente jeg har vært hemmelig forelsket i et par-tre måneder nå. litt suspekt tho, for jeg sende meldinga klokka halv 2 idag tidlig, tungt belastet av alokoholholdig væske (sent julebord), uten å være helt klar over at det faktisk var valentines idag. synes ikke det gikk så bra though, meldinga mi har blitt besvart med rungende tystnad fra den kanten. Så nå er jeg fortsatt lettere fyllesjuk og har noia for å ha ødelagt litt for meg selv. Dagens lærdom: Det er dumt, dumt, dumt å sende kjærlighetserklæringer på sms i fylla. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei, feirer ikke. Bare enda en anledning til å fortelle en person at du er glad i vedkomne. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 FUCK Valentinerdagen! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tja, ga jenta ei rose og var på besøk hos hu Koselig det Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Feier, nei det gjør jeg ikke. det var jo morsdag i går jo. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 P3 nå i dag: Valentines = tull! Feminister mener det er gammeldags at jentene skal vente på en konfekteske. Det er dessverre alt som ligger tilgjengelig på nettet. Kommer muligens et lengre referat etterhvert. Veldig enig. Veldig enig. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vi hadde en koselig, romantisk middagsdate i fjor, men i år har jeg lite penger og vi er langt fra hverandre om dagen, så jeg fikk ikke gjort noe... Sendte henne en litt fin melding da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå