Gå til innhold

Feirer du Valentinesday?

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte eit kort for noen år siden. Men bortsett fra det har det aldri blitt feiret og skal forhåpentlig vis ikke det heller.

Spør du meg så ville jeg heller att noen som brydde seg om meg gjorde noe kjekt for meg en dag de hadde lyst til det, ikke en dag de føler de må.

Må være bedre å få en presang de har kjøpt fordi de så den og tenkte att den hadde jeg satt pris på. I

steden for å løpe på jakt etter noe fordi de sier det på reklamen.

Gjorde for så vidt ikke noe med Morsdagen i går heller, det er mest pga att de fleste er blitt for sløve med Sønndagene og Manndagene.

Lenke til kommentar

Men jul er ikke kommers? Jul handler stort sett bare om å kjøpe gaver til hverandre, og mange glemmer helt hvorfor man egentlig feirer jul. Valentinesday er kanskje ikke en norsk tradisjon, men jeg synes likevel det er en fin tradisjon - man gjør stas på noen man er glad i, og lyser opp en kanskje ellers så mørk vinterdag.. hva er så galt med det? Det er ikke nødvendigvis viktigst å kjøpe blomster og dyre ting, det viktigste er den lille oppmerksomheten. Et søtt hjemmelaget kort varmer også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...