:---{D Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tja.. Kozli dag, men jeg vil ikke si at jeg feirer den så mye... Har ikke dame nå, så det blir ikke så koz. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ja, jo, skal vel på en date da. Synes ikke noe særlig om dagen selv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Stikker faktisk ned nå, på en restaurant. Meg og eks-en. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det blir sikkert kos white. Kanskje dere finner tilbake til hverandre eller klarer å være nogenlunde venner? Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 I dag skal jeg spandere en finere middag på McDonalds og et par pils på meg selv Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hadde feiret bigtime hvis eg hadde hatt noen å feire med. Lenke til kommentar
thingul Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hadde feiret bigtime hvis eg hadde hatt noen å feire med. Edit: hvorfor er det ingen trøste emoticons ? jeg finner ihvertfall ingen Endret 14. februar 2005 av thingul Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Sendte eit kort for noen år siden. Men bortsett fra det har det aldri blitt feiret og skal forhåpentlig vis ikke det heller. Spør du meg så ville jeg heller att noen som brydde seg om meg gjorde noe kjekt for meg en dag de hadde lyst til det, ikke en dag de føler de må. Må være bedre å få en presang de har kjøpt fordi de så den og tenkte att den hadde jeg satt pris på. I steden for å løpe på jakt etter noe fordi de sier det på reklamen. Gjorde for så vidt ikke noe med Morsdagen i går heller, det er mest pga att de fleste er blitt for sløve med Sønndagene og Manndagene. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ble ringt nå, satt i telefonen i 1 time. Kjekt. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Skal ut på date nå ganske snart Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Skikkelig trist dag... Hvert eneste år har jeg sittet hjemme og sturet fordi jeg ikke har hatt en kjæreste, og når jeg endelig har en kjæreste så er ho på fjellet med familien så jeg sitter hjemme og sturer i år også! Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei.. Synest at det er ein skikkelig dritt dag.. Alt for mykje kommers + at den får meg til å føle "dårlig" (veit ikkje heilt korleis eg skal ordlegge meg her.) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Nei. Jeg lar dagen dø i stillhet. Edit: Leif i et så kort innlegg?! Endret 14. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei. Har aldri gjort tror jeg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Men jul er ikke kommers? Jul handler stort sett bare om å kjøpe gaver til hverandre, og mange glemmer helt hvorfor man egentlig feirer jul. Valentinesday er kanskje ikke en norsk tradisjon, men jeg synes likevel det er en fin tradisjon - man gjør stas på noen man er glad i, og lyser opp en kanskje ellers så mørk vinterdag.. hva er så galt med det? Det er ikke nødvendigvis viktigst å kjøpe blomster og dyre ting, det viktigste er den lille oppmerksomheten. Et søtt hjemmelaget kort varmer også. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei, har ikke noen å feire den med i år uansett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Ok, ordet "feire" blir litt feil. Hva med å bare overraske noen? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ok, ordet "feire" blir litt feil. Hva med å bare overraske noen? Greit nok. Kunne sikkert overrasket noen, men det kunne slått dårlig an hos kjærestene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå