darkness| Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Synes du Valentinesday er en fin måte å vise din kjære ekstra oppmerksomhet på, eller er du helt i mot denne "kommerse" dagen? Selv synes jeg det er kjempekos Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har ikke en "kjære" å dele dagen med enda. Men er en koselig tradisjon...(Selv om det egentlig ikke er en norsk en) Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg feirer med et hjerte i MSN-nicket, til ære for den søteste dama i byn Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg feirer med et hjerte i MSN-nicket, til ære for den søteste dama i byn uffa.. emoticons i msn-nick er fy fy! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg feirer med et hjerte i MSN-nicket, til ære for den søteste dama i byn Hvemhvemhvemhvemhvemhvemhvemhvemhvemhvemhvemhvemhvem? Btw, så ikke så teit ut egentlig, pga. samsvar mellom nick og bilde. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 I år, nei. Tidligere, nei. Klarer fint å vise en eventuelt utkåret at jeg er glad i dem, uten å ha en spesiell dag tilegnet formåelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Joda, fin dag dette. Feirer ikke i år. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Joda, fin dag dette. Feirer ikke i år. Her også, bare at jeg aldri har feiret. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 I år, nei.Tidligere, nei. Klarer fint å vise en eventuelt utkåret at jeg er glad i dem, uten å ha en spesiell dag tilegnet formåelt. Det er jo en fin anledning til å vise en person man gjerne ikke kjenner så godt, at man er interessert. Dessuten er det gøy å få/sende kort med anonym avsender. Gjør hverdagen litt lysere Synes nå jeg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Feiret i fjor, lagde masse styr ut av det. Koslig til de grader. I år så blir det rolig kveld med meg selv og meg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kjip dag, får meg bare til å føle meg enda mer alene Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 'Sæsten (haha, hater egentlig når folk sier det sånn) er veldig opptatt i dag, så det blir ingen feiring (I DAG vel og merke), men det er mer enn nok tid til å gi hverandre oppmerksomhet ellers, da. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 skal jeg sende denne til alle jeg bryr meg om, de av det kvinnelige kjønn...eller blir bare det teit...? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Feiret ikke... Sørger er vel ordet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg hater og har stort sett alltid hatet denne svært så tåpelige dagen av opplagte grunner. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 skal jeg sende denne til alle jeg bryr meg om, de av det kvinnelige kjønn...eller blir bare det teit...? Ja jeg tror det. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 har sendt masse valentins kort på mail Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei. Men dagen har jo blitt kommersialisert til de grader. Dessuten så liker eg ikke så godt hva den minner meg på heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå