Insanity Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Holder på å irritere vettet av meg av reklamer med lyd på http://www.vg.no. Noen som vet en mail adresse til vg, slik at jeg kan fortelle dem akkurat hva jeg mener om det? Oppfordrer forresten andre til å gjøre det samme, reklame med lyd er uholdbart. Forresten, for å komme folk i forkjøpet: Jeg er fullstendig klar over at reklame markedet er dårlig for tiden, og at annosørene må finne på noe nytt, men jeg tror ikke vg tjener noe på reklame med lyd. Jeg lukker vinduet med en gang de kommer, og surfer til en annen side istedet, og jeg tipper det er flere som gjør akkurat det. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 1. Bruk Opera - der kan du forhindre lyd på websider. 2. Merket meg at lyden kun spilles av hvis du beveger musen over reklameplakaten. Lenke til kommentar
chma Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 eller bruk et prog. som kan filtrere bort reklame, webwasher proxomitron etc. da blir selv sol reklamefri.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå