Mizz-Izabell Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kjøpte en k700i fra komplett for snart 14dager siden. Betalte da 2730,00 å nå koster den da 2349kr. Bør jeg benytte meg av angreretten slik at jeg får pengen og heller kjøpe en annen? eller skal jeg bare beholde den. Har litt lyst til å vente på "clara", dette er årsaken! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Du har din fulle rett til og benytte deg av angrefristen...hva du bør gjøre må du nesten avgjøre sjøl.... Lenke til kommentar
yeahdude Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 men angrerett gjelder da bare for kjøp av varer utenom fast utsalgssted? mener å huske dette fra rettslæren på skolen. med mindre komplett har en egen angre-løsning, regner jeg med at du sitter fast med din k700i Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Har pratet med komplett og jeg kan benytte meg av angreretten, men jeg er nødt til å returnere telefonen iløpet av to dager! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 men angrerett gjelder da bare for kjøp av varer utenom fast utsalgssted? mener å huske dette fra rettslæren på skolen. med mindre komplett har en egen angre-løsning, regner jeg med at du sitter fast med din k700i Hvor har komplett butikk da? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) komplett.no er en internettbutikk i Sandefjord. De har et stort utvalg av datarelaterte produkter. Mobil er jo en datamaskin det også, som man kan ringe med. Som ventet var det ikke noe problem å benytte seg av angreretten. Jeg handlet minnebrikker hos komplett.no og naboen mpx.no, og de funket ikke med min tidligere 6630. Det var ikke noe problem å få returnere dem og få pengene tilbake. Man må kontakte butikken innen den tiden angreretten/returretten gjelder, og gjøre avtale om returen, før man returnerer noe. Endret 14. februar 2005 av CellularDude Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 men angrerett gjelder da bare for kjøp av varer utenom fast utsalgssted? mener å huske dette fra rettslæren på skolen. med mindre komplett har en egen angre-løsning, regner jeg med at du sitter fast med din k700i hvis læreren din lærte deg det så er du på jordet. En nettbutikk er omfattet av angrettsloven. Henter du den på elkjøp så er de ikke omfattet. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 returnerte en mp3 spiller til psdata.no etter 20 dager, bør vell gå fint med komplett og. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 returnerte en mp3 spiller til psdata.no etter 20 dager, bør vell gå fint med komplett og. da var du heldig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 men angrerett gjelder da bare for kjøp av varer utenom fast utsalgssted? mener å huske dette fra rettslæren på skolen. med mindre komplett har en egen angre-løsning, regner jeg med at du sitter fast med din k700i hvis læreren din lærte deg det så er du på jordet. En nettbutikk er omfattet av angrettsloven. Henter du den på elkjøp så er de ikke omfattet. Han trodde nok at komplett var en vanlig butikk. Så om du leser hva han sier, så er det jo riktig det som står der. Selv om komplett.no ikke passer til det han mener. Og ja, får man returnert noe etter det har gått 14 dager, så er man veldig heldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå