Benbjo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har nettopp lånt Kotor av en kamerat og gledet meg til å spille det. Installasjonen og oppstart går helt fint, men etter 2-3 minutter ingame lukker vinduet seg, og jeg må trykke på startlinjen får å få det opp igjen. Utrolig frustrerende! Hva er problemet? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er spillet originalt? Litt mer info hadde vel ikke skadet. Vi er ikke synske. Hvilken maskinvare har du? Sikker på at du har alle nyste drivere? Noe annet som vi kunne trengt av info? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Det er origianlt ja. Maskinvare testen gikk greit, bortsett fra grafikk kortet: GeForce4 MX 420 64MB. Det skulle gå greit å bruke dette stod det på testen, men at grafikken ikke kunne være på høyest. Jeg cracket spillet da kameraten min skulle ha det tilbake, vet ikke om dette kan være grunnen. Installerte også en driver for en uke eller 2 siden. Kanskje jeg bare bør laste ned en patch? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har du andre programmer i bakgrunnen som plutselig krever oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 nei.. kanskje Azureus,men det pleier ikke trengge tilsyn hvert 2 minutt Lenke til kommentar
havfal Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det er origianlt ja.Maskinvare testen gikk greit, bortsett fra grafikk kortet: GeForce4 MX 420 64MB. Det skulle gå greit å bruke dette stod det på testen, men at grafikken ikke kunne være på høyest. Jeg cracket spillet da kameraten min skulle ha det tilbake, vet ikke om dette kan være grunnen. Installerte også en driver for en uke eller 2 siden. Kanskje jeg bare bør laste ned en patch? hvilke oppløsning har du på, og hvilke oppløsning er max for ditt kort? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 skjermoppløsningen min er 1024x768.. Vet ikek hva som er maks for mitt kort, men kan prøve å sette ned oppløsningen litt! Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Sliter med kotor2 jeg også. (Advarsel: De som ikke har spillt spillet enda, eller de som ikke har kommet noe særlig langt, det kan hende det er noen spoilers her. Så hvis du ikke vil vite hva som skjer, ikke les vidre.) Etter jeg har reddet dronningen på onderon, så skravlet jeg med en jedi osv osv, så sa han at han skulle dra til dantooine. Etter jeg var ferdig med å skravle med han, så fikk jeg beskjed av Kreia at jeg også skulle dra dit. Jeg pakket da sammen sakene å dro til Dantooine for å møte Jediene. Det kom et par cutscenes, og jeg ankom Dantooine. Når jeg skal gå ut av The Ebon Hawk, så får jeg den vanlige character selection screen. Jeg velger Visas og Atton. Når jeg trykker "ok" så byner spillet å loade. Midt under loadinga så dumper spillet meg til hovedmenyen, og jeg får ikke trykket på noen meny-knapper lenger. Jeg har også prøvd å patche spillet, men patcheren klager på at "Manual.pdf" ikke er orginal, og den avbryter da patchinga. Har noen en workaround for dette problemet? Eller kan noen sende meg "Manual.pdf"? All hjelp er velkommen Mvh Simen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå