Boralis Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har du aluminiumskabinett og elegant skjerm? Liker «følelsen» til bærbar-tastaturer? KeySonics tastaturer kan da være aktuelle. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...3C3B04BB1B6D952 Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ideen med alu-tastatur er vel fin den. Det første jeg tenkte på da var eksklusivitet og pent design. Så åpner jeg linken og det åpenbarer seg noe som ved første øyekast ligner på et billig "jallatur". Selv om nærbildene av tastene avslører at dette sikkert ikke har så mye med jalla å gjøre kunne jeg ønske meg et svært mye bedre design enn dette. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Så åpner jeg linken og det åpenbarer seg noe som ved første øyekast ligner på et billig "jallatur". Selv om nærbildene av tastene avslører at dette sikkert ikke har så mye med jalla å gjøre kunne jeg ønske meg et svært mye bedre design enn dette. Samma her Lenke til kommentar
Osse Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Vel jeg skal iallefall kjøpe et av de Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kaldt tastatur om morgenen Så ikke så fint ut på de bildene heller, men det er godt mulig at det er MYE finere når en har et rett framfor seg! Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Når det er alu... klarer det da å motså "skuffelsen" fra en CS-spiller som føler for å føre all sin aggresjon mot tastaturet ? Bulker du det bare, eller går tastaturet i knas og du hater deg selv for at du har ødelagt 450,-.....? PS! har selv komt over dette stadiet men det hadde vært moro å testet. Endret 15. februar 2005 av KingThor Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Syns Logitech X Flat er tøffere altså... Det er riktignok bare plast, men har aluminiumsfarge og svarte "laptop"-taster... Lenke til kommentar
las^se Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Thorsen... Har du kommet over det stadiet sa du? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Så veldig jalla ut Lenke til kommentar
olavr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Tastaturet så enkelt og elegant ut det, fritt for fjas og billige påfunn. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Lurer på om det er godt å skrive på Det som teller mest for meg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 tragisk design dessverre.. men en fin tanke. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 ...ligner på et billig "jallatur"... Utrolig fantastisk deilig å skrive på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå