ExcaliBuR Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kan lastes her =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er det fortsatt bare beta? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er allerede en tråd om dette under Nett-tjenester, men der er det ingen som har svart enda så vi kan likegodt ta diskusjonen her. Jeg ville fjernet den linken i og med at det er piratvare Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Piratvare er vi ikke glad i. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 msn er jo i utgangspunktet gratis så da er det vel ikke piratvare. Selv MS lar deg laste ned beta på msn.no uten noen form for registrering for å bli en betatester Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 msn er jo i utgangspunktet gratis så da er det vel ikke piratvare. Selv MS lar deg laste ned beta på msn.no uten noen form for registrering for å bli en betatester Ja, men dette er en ny beta som ikke er lagt ut for alle av Microsoft. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Trur M$ hadde fått snusen i denne linken hvis den var ulovelig rimelig kjappt da det bare er tre sites som har fått lov til å teste den. Og den som hoster denne er en av de tre =) Har selv ikke fått testet den ennå, men den ser helt ok, noen andre som har erfaringer, beklager at denne har vært postet før... søket etter den, men fant ingenting... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Jeg ville fjernet den linken i og med at det er piratvare Hvilket grunnlag har du for å si dette? Tar Microsoft seg betalt for MSN Messenger kanskje? Endret 15. februar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Spørsmålet er om noen har testet denne versjonen? Funker den i det hele tatt? Tør ikke laste ned om jeg ikke har lov... Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 jeg har kjørt den iløpet av dagen, og den er helt ok, en del småforandringer ang. ikoner og slik, har ikke funnet ut alt av det nye. Hittil er den bedre enn den andre synes jeg, og har ennå til gode at FBI banker inn døra mi Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ernie: Vel, jeg vet ikke om du husker da den første MSN 7 beta'en lekket ut, men ble det ikke slik at man måtte patche den fordi Microsoft sperret bruk av den? MSN Messenger er gratis når den er sluppet. Jeg tror det går under kategorien piratvare ikke fordi man må betale for den, men fordi det rett og slett er piratkopiert programvare som ikke har kommet ut enda. Jeg syntes den nye beta'en er skikkelig morsom. Den har en god del nye funksjoner som "What am I listening to" etter nicket ditt om du ønsker, du kan søke med MSN Search i samtalevinduet, du kan se visningsbildet til de som er online i hovedvinduet til MSN og mye mer. Det eneste problemet jeg har er at den henger seg litt av og til, men det har jeg opplevd med samtlige MSN Messenger 7 betaer, og at den logger seg av uten grunn en gang i blandt. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Funker fint hos meg så langt ihvertfall.... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 fikk ikke lasta ned jeg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 fikk ikke lasta ned jeg Hvorfor ikke? Du trenger WinRar for å kunne pakke opp filen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Flexbeta Error Message Sorry, you cannot leech this file. You must visit the home page here det er erroren jeg får,og på hjemmesiden deres,når jeg trykker linken,så er det bare masse rart Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 testet og kastet, kunne ikke spille minesveiper med folk Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kommer denne versjonen på norsk? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Tror ikke betaen kommer på norsk, før den er lekket orntlig ut. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Er det mulighet for å overskrive navn? Jeg nekter å gi opp Plus!-utgaven før jeg kan overskrive navn i noen av standardversjonene. (Slik at navn som "Steiiiiiiiiiiiin Kåååååååååååååre : :D !!!!! FEM PÅ HISTORIEPRØVEN!!!!:D:D" lett kan bli "Stein"). Endret 27. februar 2005 av INGaR Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det mulighet for å overskrive navn? Jeg nekter å gi opp Plus!-utgaven før jeg kan overskrive navn i noen av standardversjonene. (Slik at navn som "Steiiiiiiiiiiiin Kåååååååååååååre : :D !!!!! FEM PÅ HISTORIEPRØVEN!!!!:D:D" lett kan bli "Stein"). dessverre ikke Savner også en slik funksjon i MSN Messenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå