Gå til innhold

Messenger 7.0.0604 er leaked

ExcaliBuR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur M$ hadde fått snusen i denne linken hvis den var ulovelig rimelig kjappt da det bare er tre sites som har fått lov til å teste den. Og den som hoster denne er en av de tre =)

Har selv ikke fått testet den ennå, men den ser helt ok, noen andre som har erfaringer, beklager at denne har vært postet før... søket etter den, men fant ingenting...

Lenke til kommentar

Ernie: Vel, jeg vet ikke om du husker da den første MSN 7 beta'en lekket ut, men ble det ikke slik at man måtte patche den fordi Microsoft sperret bruk av den? MSN Messenger er gratis når den er sluppet. Jeg tror det går under kategorien piratvare ikke fordi man må betale for den, men fordi det rett og slett er piratkopiert programvare som ikke har kommet ut enda.

Jeg syntes den nye beta'en er skikkelig morsom. Den har en god del nye funksjoner som "What am I listening to" etter nicket ditt om du ønsker, du kan søke med MSN Search i samtalevinduet, du kan se visningsbildet til de som er online i hovedvinduet til MSN og mye mer.

Det eneste problemet jeg har er at den henger seg litt av og til, men det har jeg opplevd med samtlige MSN Messenger 7 betaer, og at den logger seg av uten grunn en gang i blandt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det mulighet for å overskrive navn? Jeg nekter å gi opp Plus!-utgaven før jeg kan overskrive navn i noen av standardversjonene.

(Slik at navn som "Steiiiiiiiiiiiin Kåååååååååååååre :D ::D :D !!!!! FEM PÅ HISTORIEPRØVEN!!!!:D:D:D" lett kan bli "Stein").

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
Er det mulighet for å overskrive navn? Jeg nekter å gi opp Plus!-utgaven før jeg kan overskrive navn i noen av standardversjonene.

(Slik at navn som "Steiiiiiiiiiiiin Kåååååååååååååre :D ::D :D !!!!! FEM PÅ HISTORIEPRØVEN!!!!:D:D:D" lett kan bli "Stein").

dessverre ikke :(

Savner også en slik funksjon i MSN Messenger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...