Tjuls Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er det mulig å fjerne dette entry greiene på en se t630 ? er ikke et theme i den forstand. men du har den entry knappen på "skrivebordet" hele tiden.. og den er rød. irriterer meg at alle mulige knapper går til wap på den mobilen. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg fikk en kompis med kabel til å fjerne entry og flashe inn nytt OS. Tok 10-15 min og var ikke noe videre stress. Tror imidlertid ikke at du kan fjerne det uten kabel... Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg fikk en kompis med kabel til å fjerne entry og flashe inn nytt OS. Tok 10-15 min og var ikke noe videre stress. Tror imidlertid ikke at du kan fjerne det uten kabel... så med andre ord, det funker ikke via bt eller ir ? kjedelig.. men om jeg får tak i kabel.. hvor finner jeg ny firmware? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Du må bruke kabel ja. Ikke noe blåtann eller IR. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er det mulig å fjerne dette entry greiene på en se t630 ? er ikke et theme i den forstand. men du har den entry knappen på "skrivebordet" hele tiden.. og den er rød. irriterer meg at alle mulige knapper går til wap på den mobilen. Hvorfor kjøpte du telefonen med Entry da!!??? Retro... Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 fordi da koster den evig mye mer? skulle ha nytt abb. og da fikk jeg med en tlf til en krone.. solgte min gamle for 1200. så da tjente jeg penger der og og jeg ante rett og slett ikke hva entry var for 8 måneder siden.. that's why.. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 fordi da koster den evig mye mer? skulle ha nytt abb. og da fikk jeg med en tlf til en krone.. solgte min gamle for 1200. så da tjente jeg penger der og og jeg ante rett og slett ikke hva entry var for 8 måneder siden.. that's why.. Du får undersøke litt nøyere neste gang, det er ikke uten grund at man får ting billigere!! Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) er da ikke noe problem om jeg får flasha den.. men noen som har noen linker til en side med firmware ? og kanskje en liten forklaring på hvordan dette gjøres ? tror en kamerat har kabel edit: skriveleif Endret 14. februar 2005 av Tjuls Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Du får vel søke litt her. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) takker takker helt glemt gode gamle unlock jeg edit: og der fant vi ut at dette ble for avansert til at jeg orker å sette meg inn i det. Endret 15. februar 2005 av Tjuls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå