Catod Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei! Jeg har et gammet epox 8kha+ hovedkort. Er det begrensninger for hvor stor harddisk jeg kan bruke på denne? Tenkte å kjøpte Seagate 200 GB. Bruker nå 2 stk på 40 og 80 GB. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tror ikke det skal være noe problem å koble til en 200GB's harddisk nei. Selv har jeg aldri hørt om noen med "for stor" harddisk problemer, men så har jo ikke jeg hørt alt heller. Kan hende jeg tar feil, men personlig tror jeg at det funker fint. Lenke til kommentar
Jannern81 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Søk litt etter det kortet på nettet, er det veldig gammelt så er det ikke sikker det støtter 200Gb, men kan hende en bios oppgradering løser dette problemet. Så i teorien er det mulig Lenke til kommentar
Catod Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Hovedkortet er 3.5 år gammelt. Har prøvd å søke på nettet, men det eneste jeg fant var dette: http://www.epox.org/cms/index.php?option=c...d=104&Itemid=41 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå