Gå til innhold

Er det noen som har meninger om HP Pavillion z8000

gekko123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den her er vel også veldig kraftig. Den skal visst ha veldig høyt klokket grafikkort originalt :) . http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=142422

Den har jeg sett "live". Vurderte den når jeg kjøpte laptop, men gikk heller for en Acer Ferrari 3200 (har ikke angret et sekund).

Uansett ble jeg mektig imponert da jeg så på den, meget god skjerm og relativt bra lyd til laptop å være :thumbup:

Den er litt stor (pga. 17") og litt tung, men er det tolererbart er det en kjempemaskin!

Meget bra prosessor og skjermkort, og design har jeg heller ikke noe å si på.

HP-en har ikke mobile prosessor såvidt jeg vet (Intel® Pentium® 4-prosessor 550). Bærbare med desktop-prosessorer blir somregel meget varme, bråker mye (pga. mye kjøling) og sluker batteriet på en, to, tre. Til videoredigering er det også poeng å ha en rask harddisk, noe HP-en ikke har (4200 rpm) hvis jeg har forstått riktig.

Konklusjon: Ville HELT KLART gått for Medion-en istedet for HP-en!

Har ikke noe spesielt bra inntrykk av HP og supporten deres heller :thumbdown:

Gå for Medion :thumbup:

Edit:utfylling

Endret av Halvorsen
Lenke til kommentar
Den her er vel også veldig kraftig. Den skal visst ha veldig høyt klokket grafikkort originalt :) . http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=142422

Den har jeg sett "live". Vurderte den når jeg kjøpte laptop, men gikk heller for en Acer Ferrari 3200 (har ikke angret et sekund).

Uansett ble jeg mektig imponert da jeg så på den, meget god skjerm og relativt bra lyd til laptop å være :thumbup:

Den er litt stor (pga. 17") og litt tung, men er det tolererbart er det en kjempemaskin!

Meget bra prosessor og skjermkort, og design har jeg heller ikke noe å si på.

HP-en har ikke mobile prosessor såvidt jeg vet (Intel® Pentium® 4-prosessor 550). Bærbare med desktop-prosessorer blir somregel meget varme, bråker mye (pga. mye kjøling) og sluker batteriet på en, to, tre. Til videoredigering er det også poeng å ha en rask harddisk, noe HP-en ikke har (4200 rpm) hvis jeg har forstått riktig.

Konklusjon: Ville HELT KLART gått for Medion-en istedet for HP-en!

Har ikke noe spesielt bra inntrykk av HP og supporten deres heller :thumbdown:

Gå for Medion :thumbup:

Edit:utfylling

Er det Medion CAD2000 du sankker om?

Lenke til kommentar

Hvis du hadde tatt deg tid til å klikke på linken så hadde du sett at det er en Medion CAD, ja.

Hvis du vil ha mer å velge mellom så kan du ta en titt på Dell I9200. Den har 17", og den er mer stillegående enn andre maskiner som har blitt nevnt før i emnet. Du har også ECS G900 fra mulitcom.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...