Joggi Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har kjøpt meg ringenes herre atter en konge til 600,- og vil ta en backup av den for bruk. Vil samle på orginalen. da jeg hiver den i brenneren får jeg beskjed om at den er kopisperret hvordan kan jeg komme rundt dette slik at jeg får tatt en backup? Hvilket program/patch kan jeg bruke? bruker siste versjon av nero. best å ta backup mens det enda er lov Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hvem bryr seg om det er lov?? Bruk DVDshrink, det er helt gratis og du kan luke ut "ting" du ikke vil ha med Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hvem bryr seg om det er lov?? Øhh? Det er lov å ta backup av egne filmer da Det er også lov å laste ned filmer til eget bruk... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Vi har nettop hatt en tråd om dette... Edit: link: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377191 Endret 14. februar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Atter en konge er så lang at ved bruk av DVD shrink blir kvaliteten fryktelig dårlig.. Et litt bedre alternativ er Clone DVD fra Elaborate Bytes. Men det beste alternative på filmer som er såpass lange er cinemacraft encoder.. www.doom9.org er et bra sted å begynne sin søken for informasjon angående DVD kopiering Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 best å ta backup mens det enda er lov Øhh? Det er lov å ta backup av egne filmer da Det er også lov å laste ned filmer til eget bruk... han sa at det er best å ta backup mens det er lov... jeg vet det er lov, ENDA! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Stenges Ein tråd eksisterer allereie om dette emnet Så vi kan ta diskujonen vidare i den. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377191 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg