Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

jeg hjalp nettopp 3 alts i guilden å tanke 2h på 41 mins i strat :)

 

druid mage Priest og jeg.

 

de sto som regel bare å heala :)

6002070[/snapback]

 

Nå har du også en del bedre gear enn mannen i gaten, da. :)

 

Men, jeg står på mitt. Sleng på dere grønt/blått gear (av typen "fersk lvl60") og prøv baron med randoms og 2h. Gjerne innen 45 minutter også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
wow dark hehe...ja du får gå for den:)

 

Etter nøye lesning har jeg hørt at +hit cap ikke er på 4% for oss 2H warriors. Men nærmere 5%. Dette har selvsagt mer å si når man kjemper mot mobs høyere lvl enn deg selv. Men slik jeg ser det nå så kommer jeg til å få +5% på hit. STA får seg en saftig smell på hele 240 HP :(  dette svir mer enn jeg tåler! Men men...får bruke libram og prøve å mitigate HP loss.....*sukk*

 

EDIT: egentlig ikke cap jeg mener da...men hva man bør ha i +hit mer

6003220[/snapback]

 

Hehe skal jeg wielde den øksa noen gang så blir det på en human warrior :)

Men, det er like sansynelig som at presten min kan wielde plate.

 

Får se etter presten er på 60 hva som skjer ang. ny warrior.

 

Er det pga Titanic and du mister HP?

Lenke til kommentar
Joda, men det er gjerne et litt spesielt tilfelle. Baron-run på 45 minutter er ikke noe folk i grønt gear prøver seg på. Der må absolutt alle være 110% fokusert, der er det ikke rom for folk som lagger, har sinte mødre eller må spise middag i tide og utide.

 

2h i Strat med en gruppe som nettopp har blitt 60.. gudd løkk.

5999602[/snapback]

 

jeg hjalp nettopp 3 alts i guilden å tanke 2h på 41 mins i strat :)

 

druid mage Priest og jeg.

 

de sto som regel bare å heala :)

6002070[/snapback]

 

Der her har da ikke du tid til Grendal, kom deg inn i wsg igjen hehe :p

Famer du honour og tar en runde i wsg på 5 min, så vil jeg ikke engang tenke på hvor mye honour du tapte på det strat runnet du nå brukte tid på.

 

Huff sykt at systemet er bygd opp slik :(

Uansett om du holder på å ranke deg videre opp eller ikke, lykke til :)

Lenke til kommentar
Hehe skal jeg wielde den øksa noen gang så blir det på en human warrior 

Men, det er like sansynelig som at presten min kan wielde plate.

 

Får se etter presten er på 60 hva som skjer ang. ny warrior.

 

Er det pga Titanic and du mister HP?

 

Ja titanic leggings og en ring. Jeg mister 15 sta fra buksene....(sammen med 40AP pga valor items) og mister også 9 stamina fra en grønn 10AGI, 9 STA ring. Pga jeg er snart honored med cenarion og da blir det ny ring med +1% hit og crit, samt +7STR. :( Det er så sørgelig at HP'en min skal få en slik smell...Men men det gjorde det jo ikke bedre da sergeant kappa ble byttet ut med cenarion hold friendly combat kappe med 15AGI og +1% på hit. Men når jeg mister valorbuksene så slenger jeg helelr på heorism bracers, i stedet for valor bracers...så da får jeg 20 mer HP derfra pga bedre enchant:)

 

Men men ....skal nå bli bra til slutt:) To stk libram of const er jo 200 HP så:)

 

EDIT: men da snakker vi +5% på hit, ca 28% crit sjanse og en ap på 750 ubuffa. Men nok en 4700 i HP.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Joda, men det er gjerne et litt spesielt tilfelle. Baron-run på 45 minutter er ikke noe folk i grønt gear prøver seg på. Der må absolutt alle være 110% fokusert, der er det ikke rom for folk som lagger, har sinte mødre eller må spise middag i tide og utide.

 

2h i Strat med en gruppe som nettopp har blitt 60.. gudd løkk.

5999602[/snapback]

 

jeg hjalp nettopp 3 alts i guilden å tanke 2h på 41 mins i strat :)

 

druid mage Priest og jeg.

 

de sto som regel bare å heala :)

6002070[/snapback]

 

Der her har da ikke du tid til Grendal, kom deg inn i wsg igjen hehe :p

Famer du honour og tar en runde i wsg på 5 min, så vil jeg ikke engang tenke på hvor mye honour du tapte på det strat runnet du nå brukte tid på.

 

Huff sykt at systemet er bygd opp slik :(

Uansett om du holder på å ranke deg videre opp eller ikke, lykke til :)

6003301[/snapback]

 

joa, men jeg ble bedt om å ta det litt rolig. 172k Honor på en dag var litt for mye for en standing 4 :!:

Lenke til kommentar
  Er det pga Titanic and du mister HP?

 

Ja titanic leggings og en ring. Jeg mister 15 sta fra buksene....(sammen med 40AP pga valor items) og mister også 9 stamina fra en grønn 10AGI, 9 STA ring. Pga jeg er snart honored med cenarion og da blir det ny ring med +1% hit og crit, samt +7STR. :( Det er så sørgelig at HP'en min skal få en slik smell...Men men det gjorde det jo ikke bedre da sergeant kappa ble byttet ut med cenarion hold friendly combat kappe med 15AGI og +1% på hit. Men når jeg mister valorbuksene så slenger jeg helelr på heorism bracers, i stedet for valor bracers...så da får jeg 20 mer HP derfra pga bedre enchant:)

 

 

 

EDIT: men da snakker vi +5% på hit, ca 28% crit sjanse og en ap på 750 ubuffa. Men nok en 4700 i HP.

6003410[/snapback]

 

For PvE har det ikke _så_ mye å si hvor mye HP du har. Har en circa 5,7k med PvP gear og 5,3k med PvE gear. Er en guildie som har noe sjukt med hit og crit etc som har kun 4200 hp, ingen merkbare problemer for han i PvE, med tanke på den lave Hp-en.

Lenke til kommentar
Nstin skrev:
Dinga 60 i dag :D

 

Sånn ved halv 10.. min første 60 :p

5922952[/snapback]

Jeg hadde tenkt til å quote deg den dagen og si akkurat det samme, med akkurat da var jeg desverre utestengt fra forumet. Men da du la inn den posten var rett før jeg dinga. Det passer bra. Husker du i level49 at begge var i samme levelen da og?

Her er blide at jeg dinger, og blide at jeg velger siste talent point.

 

Jeg går bare for PvP og jeg skal bli rank 11 hvis jeg klarer det.

Endret av TSP
fjernet bilder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...