Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

jøss hehe...og jeg som har trodd at det var +5 på skaden hehe. Jaja så feil kan man ta gitt:) Ikke rart jeg lurte på hvorfor jeg skadet en del mer når jeg slenger på dense sharpening stone. Men hvor mye skade vil det utgjøre med f.eks +8 dmg fra sharpening stone på et MS hugg? Husker ikke helt formelen jeg :blush:

 

EDIT: Neimen..slettet du posten din hubman?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden MS er +X damage + weapondamage, blir det vel +8 dmg på noncrit, og +16 dmg crit

 

æsj..dette er jo elendig. Da må det ha vært jeg som hadde flaks med crits som gjorde at jeg syntes det gikk bedre med dense grinding stone. +8 og +16 er rett og slett meningsløst dårlig for en lvl 60 warrior med bra gear og wpn. Sikkert derfor jeg har crusader i stedet hehe, for jeg trodde det var nettopp slik du beskriver:)

 

Jeg mener 1k crit +16dmg = 1016 i dmg er jo grenseløst meningsløst.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Hvilken hjelm er best for en Warrior på level 49? Akkuratt nå springer jeg rundt med Raging Berserker's Helm, vurderer Sunscale Helmet.

Noen som har en idé?

5981663[/snapback]

 

Hva med Fury Visor fra Warrior questet fra han orcen paa grensa mellom Swamps of Sorrow og Blasted Lands? Questet er vel obtainable paa lvl 51 eller noe slik?

Lenke til kommentar
Mugthol's helm -> Lionheart.

Fra warrior-questen tar man skuldre eller til nøds trinket.

5983369[/snapback]

 

Hvis man ikke tar trinket er man ikke veldig smart.

 

eneste rewarden som ikke byttes ut når du kommer forbi Zul gurub...

5983577[/snapback]

 

...og ikke alle kommer forbi ZG

Lenke til kommentar

hmm maks 900-1000 i utdelt skade fordelt på 1 min hvert 5 min og heal for litt over 100 hmmm... Vil ikke si at flasken er konge akkurat. Når man må tenke på å huske å bruke den og liksom. Jo mer som er passivt jo bedre er det som tidl nevnt. Alle dem magic res som engineer kan lage er bedre, og jeg syntes nesten den trinketen som gir +8 på alle res også nesten er bedre. Men for all del.......

Lenke til kommentar
Ser du har bare tatt 4/5 i tactical mastery, fyfy synes jeg.... Charge, zerker, whirlwind er det som gjelder I 39 BGen.

5977280[/snapback]

 

Jojo, men jeg spurte jo om Sweeping Strikes er verdt det? Koster meg 1g å respecce uansett... Hvis jeg ikke tar Sweeping, blir det 1 til på Cruelty, slik jeg får 5/5 der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...