Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Gamer 73:

 

På mange måter er et pvp gear mye likt dps gear. (da man ikke er i en high end guild)

 

Det er kun få items som gjør at du øker din dps i pve kontra pvp.

Sier det siden du ikke har noe high end gear.

 

Du har jo sett min warrior før, og jeg hadde ikke alt go gearet fra MC som kunne fås heller. Vet faktisk ikke om noe spesielt gear som skal gjøre din dps noe bedre utenom BG rewards da. :) ( og det du ev. får deg i high end instancer )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja...jeg får vente på MC og ZG gear drops:) Og rewards fra både ZG og i silithus vil gi meg bedre dps. For tiden er det mye å hente for en "blå" warrior i silithus....jeg vil råde andre warriors til å gå å ta en titt på rewardsa der. Kappen jeg fikk på friendly med cen circle er heftig heftig...

 

Liker å holde meg som rank 6 i pvp, da jeg da hele tiden har tilgang til billige combat potions og at om jeg blir pvp på en eller annen måte så tenker horde seg to ganger om før dem angriper meg:) Og så følger det er viss ære med å være offiser i alliance armyen:)

 

En annen ting er at prestvennen min har fått litt smaken for pvp, men problemet er at jeg ikke helt klarer å vende meg av med å leve et kort og fartsfylt liv i BG'er. Han klarer rett å slett ikke følge etter å gi meg heal hehe. Jeg er som oftest den som angriper først...og som oftest den som dør først hehe. Men jeg tar som oftest med meg en cloth elelr to:)

Lenke til kommentar
ja...jeg får vente på MC og ZG gear drops:) Og rewards fra både ZG og i silithus vil gi meg bedre dps. For tiden er det mye å hente for en "blå" warrior i silithus....jeg vil råde andre warriors til å gå å ta en titt på rewardsa der. Kappen jeg fikk på friendly med cen circle er heftig heftig...

 

Liker å holde meg som rank 6 i pvp, da jeg da hele tiden har tilgang til billige combat potions og at om jeg blir pvp på en eller annen måte så tenker horde seg to ganger om før dem angriper meg:) Og så følger det er viss ære med å være offiser i alliance armyen:)

 

En annen ting er at prestvennen min har fått litt smaken for pvp, men problemet er at jeg ikke helt klarer å vende meg av med å leve et kort og fartsfylt liv i BG'er. Han klarer rett å slett ikke følge etter å gi meg heal hehe. Jeg er som oftest den som angriper først...og som oftest den som dør først hehe. Men jeg tar som oftest med meg en cloth elelr to:)

5954372[/snapback]

 

Hmm, det er Silvermoon du spiller på ikke sant?

Tror det var der jeg starta en human warrior for noen dager siden da Moonglade lå nede. Hehe ser du en "Darkrevan" på da du spiller så send meg en whisper kompis :)

Du har vært på rank 8 ikke sant?

Lenke til kommentar

Silvermoon ftw ja:) ja hehe skal se etter deg:) Jeg er på i hele kveld tror jeg:)

 

Har ikke vært mer enn rank 7. Bruker kun bootsa fra ranken da jeg fremdeles mangler valor boots. Vi resatte og holdt på å prøve å få dem til å droppe for en uke siden, men etter 4 forsøk uten drop gav jeg opp for den gang..har enda blodet da jeg droppet questet etter at bootsa ikek droppet. Å få rank 8 vil koste meg en del tid og det er tid jeg ikke har atm. Dessuten har jeg bedre gear enn hva rank 8 vil gi meg nå tror jeg....

Lenke til kommentar

Bruker selv weapon chain enkelt og greit, rett og slett fordi jeg er for lat til å skaffe enchant. Weapon Chain og flameguard for 0g vs Crusader og Strongholds for 400g er et nok så lett valg spør du meg. Disarm blir ikke brukt spesielt mye i pvp anyway, med mindre du har et stort blinkende våpen som skriker "disarm meg!" type Sulfuras og Ashkandi.

Lenke til kommentar
Til ren skade er jo Heroism-hanskene bedre enn Stronghold, siden de har 18 styrke (36 attack power). Men det er kjekt å slippe å sløse bort en weapon chain på våpenet, og parry kommer jo alltid godt med. Ta de du får tak i lettest du, tror jeg :)

5959286[/snapback]

 

Takk for svar :)

 

Vel, 0,5 questet skal jeg gjøre uansett og Stronghold har jeg jo mats til - så begge er i så måte "lette".. men går jeg for Heroism kan jeg jo selge mats og tjene 3-400g.. ev. spare dem... hmmm.. vanskelig dette!

 

Hadde det ikke vært for at det er "immune to disarm" på Stronghold hadde jeg tatt Heroism tvert og spart de matsa.. det må være utrolig nice å ha det.. både i instance (slippe chain, hive på crusader) og i PvP, slippe å bli disarmet av combatrogues og smarte warriors (de fleste glemmer det).

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Takk for svar

 

Vel, 0,5 questet skal jeg gjøre uansett og Stronghold har jeg jo mats til - så begge er i så måte "lette".. men går jeg for Heroism kan jeg jo selge mats og tjene 3-400g.. ev. spare dem... hmmm.. vanskelig dette!

 

Hadde det ikke vært for at det er "immune to disarm" på Stronghold hadde jeg tatt Heroism tvert og spart de matsa.. det må være utrolig nice å ha det.. både i instance (slippe chain, hive på crusader) og i PvP, slippe å bli disarmet av combatrogues og smarte warriors (de fleste glemmer det).

 

Jeg ville valgt Heroism. Heroism er bedre slik jeg ser det

 

Eneste er den antidisarm. MEN..som du sikkert har funnet ut av postene mine så blir man ikke disarma i noen særlig grad i pvp på min server. Jeg vet ikke hvordan det er på din, men om det ikke skjer så ofte så ville ikke jeg brydd meg om det noe særlig.

 

For antidisarm i pve har jeg death grips (f.eks til defender bugsa i hive ashi, silithus) som smelles på i stedet for mine heroism når jeg fighter mobs som disarmer meg en gang i hver eneste fight.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Til ren skade er jo Heroism-hanskene bedre enn Stronghold, siden de har 18 styrke (36 attack power). Men det er kjekt å slippe å sløse bort en weapon chain på våpenet, og parry kommer jo alltid godt med. Ta de du får tak i lettest du, tror jeg :)

5959286[/snapback]

 

Takk for svar :)

 

Vel, 0,5 questet skal jeg gjøre uansett og Stronghold har jeg jo mats til - så begge er i så måte "lette".. men går jeg for Heroism kan jeg jo selge mats og tjene 3-400g.. ev. spare dem... hmmm.. vanskelig dette!

 

Hadde det ikke vært for at det er "immune to disarm" på Stronghold hadde jeg tatt Heroism tvert og spart de matsa.. det må være utrolig nice å ha det.. både i instance (slippe chain, hive på crusader) og i PvP, slippe å bli disarmet av combatrogues og smarte warriors (de fleste glemmer det).

5959305[/snapback]

 

Tja. kanskje gå for Heroism. De fantes ikke da jeg holdt på med pvp så jeg valgte Stronghold. Har heller egentlig ikke merket så mange disarm forsøk i pvp.

Det har hendt jeg har brukt Might glowes bare for skøy, og kan vel telle antall disarms på en hånd.

 

Tror jeg skal støtte opp Gamer 73 her og anbefalle Heroism.

Men å selge mathsa ville jeg ikke gjort.

Det kan du jo bruke til Lionheart eller Titanic leggsa om du ikke har :)

 

Edit: Fixet en feil.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Tror jeg skal støtte opp Gamer 73 her og anbefalle Stronghold.

Men å selge mathsa ville jeg ikke gjort.

Det kan du jo bruke til Lionheart eller Titanic leggsa om du ikke har 

 

min kjære venn du mener nok at du anbefaler Heroism:) En liten typo?

 

Og ja...spar matsa til LHhelm eller titanic leggings, da dem begge er myyye bedre enn stronghold gloves.

Lenke til kommentar
Tror jeg skal støtte opp Gamer 73 her og anbefalle Stronghold.

Men å selge mathsa ville jeg ikke gjort.

Det kan du jo bruke til Lionheart eller Titanic leggsa om du ikke har 

 

min kjære venn du mener nok at du anbefaler Heroism:) En liten typo?

 

Og ja...spar matsa til LHhelm eller titanic leggings, da dem begge er myyye bedre enn stronghold gloves.

5959747[/snapback]

 

Ja, hehe det er fredag og wow venter :p

Lenke til kommentar
Takker for gode svar :)

 

Lionheart Helm har jeg, og jeg har Abyssal Plate legguards of Striking med 100HP enchant. Synes de faktisk er bedre enn Titanic leggings.. de mangler nemlig stamina og har 0,75 mindre crit. Har tilogmed en i guildet som kan crafte dem, men liker stamina :D

5959816[/snapback]

 

Kan på en måte skjønne deg der. :)

Jeg foretrekker disse og kommer ikke til å bytte dem på lenge enda.

http://www.thottbot.com/?i=37973

 

For meg er +2 critt på leggs ubert. Jeg har Hakkar legsa også, men med rank 8 leggsa gjorde jeg mer dps. Så jeg ville ikke ha byttet ut mine for Titanic heller :)

 

Men fant noe ytterst innteressant på thottbot.¨

 

Veldig nice pvp chest på en måte. http://www.thottbot.com/?i=53372

Ja, den er ikke plate og mangler stamina men pokker så bra boost :)

Lenke til kommentar

ja striking leggings er gode men dem er altfor stygg til at jeg noengang kommer til å ta dem på charren min.

 

Tenk også på at titanic legging gir +2% på hit. Og ihvertfall skal jeg cappe + på hit med +4. Enda så rart det kan høres ut så merker jeg faktisk forksjell på 0+ på hit og mine nå 2+ på hit. Og jeg vil tro at +4 på hit vil merkes enda mer. Titanic leggings er dessuten ganske tøffe. svarte og fine..dvs relativt nøytral i fargen og kan passe dem fleste rustninger. Ihvertfall om man stort sett løper rundt med tabbard og kappe.

 

Den mailen du viser til dark ser jo bra ut...men den mangler alt av stats og det gjør at jeg ikke vil bruke en slik sak. Warrior plate i samme genre som den mailen har ofte en overdose av 1 av dem 3 warrior statsa, og totalt manglel på dem andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...