Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

ja hehe..jeg har heroism hanskene. Problemet med stronghold er jo for det første at dem er urstygg hehe. For det andre mangler dem stats. Om jeg ikke husker feil mangler disse helt STA. Og om jeg velger disse og f.eks løvehjelmen så raser jeg ned mot 4.5 og gjerne enda mer hehe HP og det sies at alle pvp warriors bør ha 5k HP. Og heroism hanskene har jo også 1+ på crit. antidisarm trenger jeg ikke i pvp uansett etter lang erfaring nå i pvp så kan jeg ikek huske sist jeg ble disarmet.

Du kan si hva du vil om løvehjelmen men jeg elsker valorhjelmen mest av alt jeg har på meg pga looks...og jeg nekter å la denne gå for løvehjertehjelmen, som egentlig ikke er sååå mye bedre.

EDIT: Jeg vil vite hva HP, AP, crit, hit mål jeg bør gå for. Sett gjerne opp som tall:)

EDIT2: jeg skulle så gjerne vist dere hvordan charren min ser ut...han er ganske unik og jeg har aldri sett noen som ligner på ham:) må få til et screenshot:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lionheart>>>>>>Valor. Det nytter det ikke å diskutere engang. ;)

Ellers må vi neste se hele profilen din for å komme med tips+hvilke instance'er du har tilgang til osv.

For en warrior som ikke har BWL på farm er dette et godt mål:

5k hp

+-25%crit i zerk stance

rundt 5k armor

800ap unbuffed

+4%hit

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar
Lionheart>>>>>>Valor. Det nytter det ikke å diskutere engang.

Ellers må vi neste se hele profilen din for å komme med tips+hvilke instance'er du har tilgang til osv.

Jeg vet jo det, men som jeg sier...noenganger betyr looks mer enn hva som er best. så her må jeg nok ta en nerf av meg selv. Men jeg gjør det med glede:)

elelrs har jeg tillgang til ZF, vært i MC en gang:) og AQ...men vi er heller sjelden i dem end-game instansene.

Lenke til kommentar
ja hehe..jeg har heroism hanskene. Problemet med stronghold er jo for det første at dem er urstygg hehe. For det andre mangler dem stats. Om jeg ikke husker feil mangler disse helt STA. Og om jeg velger disse og f.eks løvehjelmen så raser jeg ned mot 4.5 og gjerne enda mer hehe HP og det sies at alle pvp warriors bør ha 5k HP. Og heroism hanskene har jo også 1+ på crit. antidisarm trenger jeg ikke i pvp uansett etter lang erfaring nå i pvp så kan jeg ikek huske sist jeg ble disarmet.

Du kan si hva du vil om løvehjelmen men jeg elsker valorhjelmen mest av alt jeg har på meg pga looks...og jeg nekter å la denne gå for løvehjertehjelmen, som egentlig ikke er sååå mye bedre.

EDIT: Jeg vil vite hva HP, AP, crit, hit mål jeg bør gå for. Sett gjerne opp som tall:)

EDIT2: jeg skulle så gjerne vist dere hvordan charren min ser ut...han er ganske unik og jeg har aldri sett noen som ligner på ham:) må få til et screenshot:)

5947961[/snapback]

Hehe :)

Vel, løvehjelmen eier Valor på stats pga den har +2 til crit og +2 til hit.

Samtidig har den +3 mere strengt enn Valor og gir mere ap.

Eneste down siden er manko på stamina, men det fikses enkelt med en Libram.

Ta å se på Grendal sin profil og hør med han hva han har å si om det du lurer på.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?725773

Selv lå jeg på 4,8k hp

870 AP (unbuffa)

27,70% critt i zerk med oeb og sword spec.change to hit husker jeg ikke. Profilen min oppdatterte jeg ikke på slutten. :)

Lenke til kommentar
5k hp

+-25%crit i zerk stance

rundt 5k armor

800ap unbuffed

+4%hit

wow..ser man det ja:)

5k HP blir snart DONE!

25% crit er DONE for lenge siden:)

800AP..denne må jeg jobbe med ja. titanic legs kommer til å gjøre at jeg nermer meg her ja...

+4Hit (er i boks så snart jeg har 9 arc bars:))

5k armor...ja den får komme som den kommer. Det er lavest prioritert slik jeg ser det.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

lol dark..grendal sin kar er epic så det holder hehe...

Og det blir vanskelig for meg å oppnå med det første. Jeg må gi meg selv oppnåelige mål. Rank 10 gear må jeg også glemme da RL og guild ting tar for mye tid. Stopper opp sannsynligvis på rank 8. På ubestemt tid.

Lenke til kommentar

Det hele handler egentlig om Balanse.

En god blanding av Crit, Ap og HP er det du er ute etter.

For å være realistisk tror jeg du skal sikte deg inn på rundt 4700-4800 AP,

25% crit og rundt 750 AP uten shout.

Lionheart hjelm gir kjærkomne +hit for blue-geared warriors, samt bra med crit og AP. Stamina mangelen er tilgivelig.

Titanic legs er også greie.

Bare sørg for å ha greit med HP, samt en grei crit sjangse, så går det bra.

Så mye AP blir det dessverre ikke med PVP og blått gear, det får du bare innse.

men få se bilde da :)

Lenke til kommentar
Det hele handler egentlig om Balanse.

En god blanding av Crit, Ap og HP er det du er ute etter.

For å være realistisk tror jeg du skal sikte deg inn på rundt 4700-4800 AP,

25% crit og rundt 750 AP uten shout.

Lionheart hjelm gir kjærkomne +hit for blue-geared warriors, samt bra med crit og AP. Stamina mangelen er tilgivelig.

Titanic legs er også greie.

Bare sørg for å ha greit med HP, samt en grei crit sjangse, så går det bra.

Så mye AP blir det dessverre ikke med PVP og blått gear, det får du bare innse.

men få se bilde da 

Ja jeg har i såfall oppnått mitt mål ganske snart:)

Clue er at jeg ikke trenger dem +2 hit som løvehjelmen gir, da +hit cappes når jeg får laget buksene mine. Og jeg har allerede minst 25% crit.

Bilde ja....må fine ut av det her...jeg har ikke adobe picture saken så,,

Lenke til kommentar
lol dark..grendal sin kar er epic så det holder hehe...

Og det blir vanskelig for meg å oppnå med det første. Jeg må gi meg selv oppnåelige mål. Rank 10 gear må jeg også glemme da RL og guild ting tar for mye tid. Stopper opp sannsynligvis på rank 8. På ubestemt tid.

5948162[/snapback]

Ja, vet det men han vet mye om klassen også har han Lionheart sammen med alle epicsa fra pvp og mc + bwl.

Måtte få deg til å skjønne at du bare må ha den hehe :)

Lenke til kommentar

hehe. I følge en pvp guide på wow forumet så er ikke løvehjerte den beste hjelmen heller da:) og som grendal sier, "Det handler om balanse". Problemet mitt har vært litt at jeg ikke har hatt det helt klart for meg hvilke "tall" jeg burde gå for. Men nå har dere hjulpet meg til å finne dem talla:)

Forøvrig spilte jeg i går kveld sammen med RL prest vennen min og en annen bergenser (rogue) fra guilden. Vi samlet combat badges i silithus hivene. Både presten og roguen resatte dmg meter før vi begynte. Og til min store glede lå jeg på 40% av skaden utdelt, mens roguen hadde rundt 32%. resten hadde presten og en pala som var med oss en del. Jeg var overlykkelig med å "knuse" ham på dmg med min 31/5/15 build. Og jeg må innrømme at jeg snakket ikke om annet den tiden vi tre var på TS:) Selvsagt har det å gjøre med min warrior's "AOE" som jeg utnytter maks:) Skal bli så deilig å fortelle dem andre i guildet at jeg slo vår top dmg dealer:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Heisann. Jeg og 3 venner lagde nylig horde chars på forstwhisper serveren.

Meneingen med det var å kose oss litt i bg10-19 kansje 20-29.

Her er problemet. Dene ene kompisen har en 60 priest som kan runne oss gjennom WC od DM, men ejg vet ikke hva jeg burde lete etter. (uten om mite's mighty hammer).

Har dere noen forslag?

Lenke til kommentar

LH er den beste dps helmen i spillet, endless rage for pvp.

Stronghold er forbanna bra i pvp pga immune to disarm og samtidig 1% crit, og 12 stamina.

(Slipper du å sette immune to disarm på våpen, siden det er helt nødvendig å ha :p)

Når jeg pvp'r bruker jeg mye stam gear, mye mer enn i pve gear. Har 5700hp unbuffed med fullt pvp gear, men samtidig 22% crit, 890 ap.

i dps gear har jeg bare 4900 hp, men 1032 ap og 26% crit.

Bruker sword spec, så får ikke crit derifra :p, dessuten har jeg bare epics i gearet mitt, og ja, det er veldig få ting jeg fortsatt vil ha :p (Bare asscandy fra bwl :p)

Good luck til en "pvp" warrior med 4.9k hp, spesielt om du møter noe solo :p, savner gamle ss, gå i AV, WF totem + swordspec + HoJ, 3-4 healers bak deg og få en untamed fury proc + enrage, stå i midten av hauger av alliance og trykke på WW, så ser du bare alt rundt deg dø :D

Lenke til kommentar

forøvrig så har jeg en lifesaver som talent. Last stand har reddet meg så mange ganger at jeg er kommet ut av telling. dette gjør at jeg ikke trenger å ha veldig høy HP base i utganspunktet. 5k HP skulle holde.

Og jeg vet at LH er god, men som sagt så kommer jeg ikke til å bruke den uansett. Og når jeg er lei av valorhjelm utseende så er BC på døren og da kan alt av min nåværende armor kastes på dynga uansett:)

Og så sagt så spilelr jeg på pve server og jeg trenger ikke på noen måte antidisarm uansett. Med untak som tank i strat living side, hvor jeg bruker death grips til å tanke pga konstant disarm fra mobs.

Lenke til kommentar

Valor helmen kan _ikke_ sammenlignes, men uansett :p

Bruker 31/5/15 selv atm, så har jeg lifegiving gem + last stand, kombinert med 5700hp, eneste måten å drepe mages er å leve dem ut :p

Og, hvorfor spør du om pvp items når du sier at du ikke vil pvpe..

Lenke til kommentar
Og, hvorfor spør du om pvp items når du sier at du ikke vil pvpe..

spørsmålet gikk vel egentlig på dmg gear da men. Jeg pvp'er som bare det jeg, men kun i BG's. Og som sagt så har jeg omtrent aldri blitt disarmet i pvp. Hvorfor? aner ikke! Men det skal sies at jeg gidder sjelden å disarme noen selv.

Men i hovedsak så er jeg ute etter gear som gjør meg til en bra dmg dealer i world pve. dvs ikke i mc eller noe. Men f.eks til å kverke silithus bugs sammen med mine venner. I end-game instancer er jeg tank uansett. Og i pvp BG's bryr jeg meg ikke mye om å dø, da man ikke har durability loss der. Selvsagt liker jeg jo pvp men jeg satser ikke på å bli konge der liksom. Men har helst lyst å være konge i dmg når jeg quester med venner osv..

Selv om pvp gear og dmg gear for min del er dønn likt utenom den trinketen som gjør meg fri fra stun og ice etc i pvp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...