Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Gamer73: Du får ikke mer rage med et raskere våpen

Raskt=lite rage pr hit

Treigt=mer rage pr hit

En rekke studier av f.eks lifesteal enchant konkluderer med at den proccer oftere på raske våpen enn trege. Men denne proc raten er ikke alt heller selvsagt, men som du ser av postene mine rett over så går dette med kjapt våpen også på en "god tank feeling"...at man hele tiden føler man har mobben i combat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

burde jeg ta improved heroic strike og 2/5 på parry eller 5/5 på parry, er fury build (lvl 16 :) )

Vil jeg ha såpass høy rage generation at jeg kan spamme HS med relativt tregt mh våpen eller har ikke 3% parry noe å si for tanking? Skal tilbringe en god del tid i instancer så tanking blir min jobb :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Hehe, det er forståelig :)

Jeg ville valgt heroic strike, selv er jeg fury specced med bloodthirst, likevel bruker jeg heroic strike en god del for å dumpe rage. Dessuten er det fryktelig moro å dra fram 2-handeren og dra på med noen 1500+ heroic strikes.

Lenke til kommentar

Har en lvl 45 , men skjønner ikke hva jeg burde bruke

finnes det en grinde oppskrift?

Gå inn , sunder armor? , nå bare trykker jeg på det som er klart (noe fornuftig men)

funker halvveis

Endret av War
Lenke til kommentar

wowow...dem titanic er også noe jeg sikler etter. endelig finnes det noe som gjør at jeg ikke trenger å få lagd meg løvehjelmen (pga den er så stygg). Og rank 8 skal jeg også nå en dag. Har vært knight rank 6 i 2 mnd nå......får liksom ikke nok tid til pvp lenger..men klarer å holde ranken med 25 HK og noenganger 200hk i uken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...