Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg spurte aldri om hva dere synes jegburde velge... sa at jeg ville se bilder av de forskjellige og velge utifra det. Men blir orc faktisk 

 

Æsj....:)

 

Selv vår store sønn her på forumet Darkrevan gikk over fra å være Tauren til å bli menneske:) Human FTW! :thumbup:

5872326[/snapback]

 

Jepp horde er fryktelig ekkelt :)

(nei, ingenting slår en Nelf Rogue med sprint på)

Lenke til kommentar
jeg spurte aldri om hva dere synes jegburde velge... sa at jeg ville se bilder av de forskjellige og velge utifra det. Men blir orc faktisk 

 

Æsj....:)

 

Selv vår store sønn her på forumet Darkrevan gikk over fra å være Tauren til å bli menneske:) Human FTW! :thumbup:

5872326[/snapback]

 

Jepp horde er fryktelig ekkelt :)

(nei, ingenting slår en Nelf Rogue med sprint på)

5872358[/snapback]

største ulempen med orc er måten de sprinter på :wee:

Lenke til kommentar
jeg spurte aldri om hva dere synes jegburde velge... sa at jeg ville se bilder av de forskjellige og velge utifra det. Men blir orc faktisk 

 

Æsj....:)

 

Selv vår store sønn her på forumet Darkrevan gikk over fra å være Tauren til å bli menneske:) Human FTW! :thumbup:

5872326[/snapback]

 

Jepp horde er fryktelig ekkelt :)

(nei, ingenting slår en Nelf Rogue med sprint på)

5872358[/snapback]

 

horde skal være ekkelt :devil:

Lenke til kommentar
jeg spurte aldri om hva dere synes jegburde velge... sa at jeg ville se bilder av de forskjellige og velge utifra det. Men blir orc faktisk 

 

Æsj....:)

 

Selv vår store sønn her på forumet Darkrevan gikk over fra å være Tauren til å bli menneske:) Human FTW! :thumbup:

5872326[/snapback]

 

Jepp horde er fryktelig ekkelt :)

(nei, ingenting slår en Nelf Rogue med sprint på)

5872358[/snapback]

 

horde skal være ekkelt :devil:

5873280[/snapback]

 

kan godt være mulig, men gnom, DET er ekkelt det.

Lenke til kommentar

Da droppet Bone slicing hatchet ( http://www.thottbot.com/?i=37158 ) for meg i går. Jeg anser dette som mitt nye tanke-våpen da min gamle blazing rapier ikke har noen stats. Det jeg lurer på er om jeg kjapt burde gått for timeworn mace siden jeg er human. Da får jeg 305 i skill i stedet for 300 med øks. Vet at det ikke har så mye å si egentlig, men så er det valget mellom 13AGI og 5 STA VS. 11 STA og 7 STR da. Som tank trenger man egentlig ikek STR men 11 STA er jo bra. Men jeg trenger strengt tatt ikke så himla mye mer STA. Jeg har 5200-5300 HP ubuffa i tank gear om jeg ikke husker feil. Men 13AGI er jo over 0.5% dodge sjanse osv...

 

Hva mener dere jeg burde gått for? Grunnen til at jeg lurer er jo det at jeg smeller lifestealing på mitt nye tank-våpen. Om macen er bedre så venter jeg med å smelle på til jeg har denne liksom.

 

EDIT: Er det noen som kan si meg hvor mye min hit sjanse øker med 305 i skill versus 300? Jeg vet det er nevnt før, men finner det ikke...

 

EDIT2: Tror jeg fant ut av det. 305 vs 300 i skill gir meg 0.2% hit sjanse mer. Så 4.8% chance to miss against a 60lvl mob er ikke store forskjellen fra 5% miss sjanse mot lvl 60 mob. Nok en gang overbeviser jeg meg selv om at 300 VS 305 i wpn skill har minimal betydning, og bør ikke være kriterie får å velge våpen. Dette gjelder jo self ikke om man sammenligner to helt like våpen av ulik art (øks vs sverd), hvor man da selvsagt velger den som gir 305 i skill.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Faen da hehe  glem den macen. 

Du er jo MT 2 i den nye guilden, så få deg et ZG sverd til tanking.

Et av de beste tanke våpna som er å få er Bloodlords defender.

http://www.thottbot.com/?i=51416

Det kicker den macen en viss plass.

Det må jo være innenfor rekkevidde for deg nå?

 

Ja..du har rett!..Etter å ha studert timeworn mace ser jeg at den ikke er et bra tabnkevåpen for meg uansett. 1) macen er "way to slow" 2.2...jeg er vant til 1.7. bygger mer rage med hurtige våpen...

2) Jeg er ikke mace specced (jeg er polearm)

3) +7 STR er helt unødvendig som tank

6) dem 60 HP som jeg mister i forhold til øksen er ikke noe å snakke om egentlig

7) Bone slicing Hatchet ser utrooolig mye kulere ut en den dumme macen

 

OG joda...det ZG sverdet blir nok mitt om jeg vinner en roll på det, men det kan ta lang tid. Forøvrig vil nok også MT guild trille på denne, og etter all sannsynlighet blir jeg bedt om å la være å rolle til fordel for vår MT, og det er fair enough det.

 

I mellomtiden har jeg nå bestemt meg for at bone slicing hatchet er mitt nye tank våpen og lifestealing skal puttes på med en gang jeg har samlet sammen living essence. Nå gjelder det bare for meg å putte på alt jeg har av int gear/buff og øke axe skill fra 297 til 300 i en fart. :)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Faen da hehe  glem den macen. 

Du er jo MT 2 i den nye guilden, så få deg et ZG sverd til tanking.

Et av de beste tanke våpna som er å få er Bloodlords defender.

http://www.thottbot.com/?i=51416

Det kicker den macen en viss plass.

Det må jo være innenfor rekkevidde for deg nå?

3) +7 STR er helt unødvendig som tank

 

5876679[/snapback]

 

Strength gir deg økt block-chance, som igjen gir deg mer rage :)

Lenke til kommentar

joa men STR er det jeg satser aller minst på som tank for å si det slik. AGI>STR som tank.

 

Også når det kommer til kjappe våpen som tank så har det litt med følelsen av aplye hurtige hugg på mobben hele tiden...interupte caster mobs osv..med null rage og taunt på CD så kan det være greit å "fange opp" en mob med autoattack med et kjapt våpen.

 

Rage er uansett aldri problem i bossfights da disse gir deg så mye skade at ragen går i taket uansett. Og da tømmer man ekstra rage ut som HS, som igjen bygger mye aggro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...