Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du trenger egentlig ikke noe før etter garr, da er over 100 FR ubuffed meget praktisk. seff er d bra på magmadar men slett ikke nødvendig. guildet mitt drepte nettopp raggy og ingen av tankene hadde over 150 Fr ubuffet.

Endret av eirikholst89
Lenke til kommentar
Jippi! Deathbone chesten er endre! 5mana per sekund!  :roll:

5833525[/snapback]

det var faktisk positivt, så kan palas få noe MP5 før lawbringer :)

edit: tenkte settet....

5833555[/snapback]

Energized Chestplate fra DMe?

Lenke til kommentar

Ja mine kjære venner. Noen som har fått seg mange heroism deler?

Selv holder jeg på med å grinde etter blod i winterspring :blush:

Og etter det jeg har sett så er heroism ganske konge når det kommer til pvp og DMG.

Det ar bare snakk om at man må grinde etter gull. Men det kan alle gjøre og det tar bare litt tid. Eneste som er vanskelig blir nok baron på 45 min. Dette er ihvertfall det jeg tror.

Synspunkter på hvor lett det er å skaffe seg heroism? Og da tar jeg for gitt at gull ikek er noe problem å grinde etter.

Lenke til kommentar
Ja nå droppet http://www.thottbot.com/?i=18191 for meg i Strat.

Selv om dem har +1% crit så lurer jeg virkelig på å bruke disse. Jeg har bracers of heroism fra før som har mye bedre stats. Men hva mener dere jeg burde brukt? 1% crit er jo litt da, men dem mangler STR og STA som også er viktig til pvp.

5858888[/snapback]

De her brukte jeg lenge.

Veldig fine til pvp, bytta de ut da jeg fikk meg might pga jeg trengte mere stamina.

(Jeg mistet stamina pga våpenbytte)

De var dårligere før 1.10 med mindre stats.

Enchant dem +9 stamina så er de meget bra. :)

Edit: Fra Heroism ville jeg brukt Boots, Helm, chest og gauntlets (kanskje shoulders) til pvp.

Resten av itemsa er mere til litt tanking. Der får du deg bedre i AB og på rank 8 :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
De her brukte jeg lenge.

Veldig fine til pvp, bytta de ut da jeg fikk meg might pga jeg trengte mere stamina.

(Jeg mistet stamina pga våpenbytte)

De var dårligere før 1.10 med mindre stats.

Enchant dem +9 stamina så er de meget bra. 

Ja..jeg burde gjerne gjort det. I hvertfall til dem ZG friendly quest plate bracers blir mulig for meg å få tak på.

Jeg er i en fase hvor jeg må prøve å få mest mulig set bonuses fra både valor og heroism. Sånn jeg ser det så klarer jeg neppe å skaffe mer enn 3 deler heroism pga 45 min baron run. Men bare 2 av 3 deler gir settbonus. Og så tenkte jeg meg også 4 deler sett bonus fra valor da denne er kanonbra (+40 AP). Så da har jeg 4 deler valor, 2 deler heroism og dem neste to slottene kan brukes på annet snask:)

Jeg kunne også gått for løvehjelmen men jeg vet ikke. Valorhjelmen er noe av det kuleste i wow og jeg begynner å gråte om jeg ikke får brukt denne. Så jeg tror at jeg sparer arc bars til den nye titanicbuksen som også gir +2 på hit osv...

Lenke til kommentar

og dark....kan ikke du fortelle meg hvordan meg og gutta i guildet skal klare å ta ned raptorbossen i ZG. I går wipet vi to ganger mot ham uten å få ham ned mer enn en 20%. Vi var riktignok bare 17-18 spillere og kun 1 mage og 1 warlock.

Første gang drepte vi raptoren først...så døde vi alle mot bossen. Andre gang foreslo jeg å holde raptor i live til vi hadde drept bossen, uten at det hadde noen som helst betydning...bossen drepte oss alle....

EDIT: Raptoren var aldri problem å holde i livet og holde seg i livet mot, men bossen rev i stykker MT og etterhvert også alle andre.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...