WeXeL Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvor mye fire-resistance trenger for å komme inn i en grei mc guild? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvis de ikke har begynt på Ragnaros enda, skal vel ikke FR-gear være nødvendig. Kan være kjekt på lava-packs osv, men slettes ikke et must. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Kommer helt an på guildet og hva du skal gjøre. Rundt 100 skal holde greit i begynnelsen. Lenke til kommentar
eirikholst89 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) du trenger egentlig ikke noe før etter garr, da er over 100 FR ubuffed meget praktisk. seff er d bra på magmadar men slett ikke nødvendig. guildet mitt drepte nettopp raggy og ingen av tankene hadde over 150 Fr ubuffet. Endret 28. mars 2006 av eirikholst89 Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 wohooo, chromatic boots ble endra i 1.10, 7 stamina mere var litt usikker på om det kom nå eller ikke Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 FR i MC er oppskrytt, med untaket av Lava Packs og Ragnaros. Før dette stadiet trenger du "egentlig" ikke FR. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jippi! Deathbone chesten er endre! 5mana per sekund! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Jippi! Deathbone chesten er endre! 5mana per sekund! 5833525[/snapback] det var faktisk positivt, så kan palas få noe MP5 før lawbringer edit: tenkte settet.... Endret 29. mars 2006 av chokke Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Heheh, jada, men det var en kjempechest for tanking før. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 1.10 Chromatic Boots’s new stats 596 Armor +20 Strength +20 Agility +19 Stamina Increase Chance to hit by 1% Lenke til kommentar
Marker Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jippi! Deathbone chesten er endre! 5mana per sekund! 5833525[/snapback] det var faktisk positivt, så kan palas få noe MP5 før lawbringer edit: tenkte settet.... 5833555[/snapback] Energized Chestplate fra DMe? Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Litt flaut spørsmål å komme med , men hva heter Onyxia Pre-quest..? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Litt flaut spørsmål å komme med , men hva heter Onyxia Pre-quest..? 5840801[/snapback] Det er en lang chain, men starter med Dragonkin Menace Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Fikk Obsidian Edged Blade i dag. Er litt usikker på hva jeg skal enchante den med, tentke crusader men. +25 agg eller imune to disarm er også nice. Noen meninger? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Deathbone er nye paladin tanke settet . Jaggu på tide sier jeg at paladins fikk ett sett som designa for dem slik at ikke alle warrioren ble pling i bollen hvis vi skulle ha noe med +defense på Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Ja mine kjære venner. Noen som har fått seg mange heroism deler? Selv holder jeg på med å grinde etter blod i winterspring Og etter det jeg har sett så er heroism ganske konge når det kommer til pvp og DMG. Det ar bare snakk om at man må grinde etter gull. Men det kan alle gjøre og det tar bare litt tid. Eneste som er vanskelig blir nok baron på 45 min. Dette er ihvertfall det jeg tror. Synspunkter på hvor lett det er å skaffe seg heroism? Og da tar jeg for gitt at gull ikek er noe problem å grinde etter. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ja nå droppet http://www.thottbot.com/?i=18191 for meg i Strat. Selv om dem har +1% crit så lurer jeg virkelig på å bruke disse. Jeg har bracers of heroism fra før som har mye bedre stats. Men hva mener dere jeg burde brukt? 1% crit er jo litt da, men dem mangler STR og STA som også er viktig til pvp. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Ja nå droppet http://www.thottbot.com/?i=18191 for meg i Strat. Selv om dem har +1% crit så lurer jeg virkelig på å bruke disse. Jeg har bracers of heroism fra før som har mye bedre stats. Men hva mener dere jeg burde brukt? 1% crit er jo litt da, men dem mangler STR og STA som også er viktig til pvp. 5858888[/snapback] De her brukte jeg lenge. Veldig fine til pvp, bytta de ut da jeg fikk meg might pga jeg trengte mere stamina. (Jeg mistet stamina pga våpenbytte) De var dårligere før 1.10 med mindre stats. Enchant dem +9 stamina så er de meget bra. Edit: Fra Heroism ville jeg brukt Boots, Helm, chest og gauntlets (kanskje shoulders) til pvp. Resten av itemsa er mere til litt tanking. Der får du deg bedre i AB og på rank 8 Endret 3. april 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 De her brukte jeg lenge.Veldig fine til pvp, bytta de ut da jeg fikk meg might pga jeg trengte mere stamina. (Jeg mistet stamina pga våpenbytte) De var dårligere før 1.10 med mindre stats. Enchant dem +9 stamina så er de meget bra. Ja..jeg burde gjerne gjort det. I hvertfall til dem ZG friendly quest plate bracers blir mulig for meg å få tak på. Jeg er i en fase hvor jeg må prøve å få mest mulig set bonuses fra både valor og heroism. Sånn jeg ser det så klarer jeg neppe å skaffe mer enn 3 deler heroism pga 45 min baron run. Men bare 2 av 3 deler gir settbonus. Og så tenkte jeg meg også 4 deler sett bonus fra valor da denne er kanonbra (+40 AP). Så da har jeg 4 deler valor, 2 deler heroism og dem neste to slottene kan brukes på annet snask:) Jeg kunne også gått for løvehjelmen men jeg vet ikke. Valorhjelmen er noe av det kuleste i wow og jeg begynner å gråte om jeg ikke får brukt denne. Så jeg tror at jeg sparer arc bars til den nye titanicbuksen som også gir +2 på hit osv... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) og dark....kan ikke du fortelle meg hvordan meg og gutta i guildet skal klare å ta ned raptorbossen i ZG. I går wipet vi to ganger mot ham uten å få ham ned mer enn en 20%. Vi var riktignok bare 17-18 spillere og kun 1 mage og 1 warlock. Første gang drepte vi raptoren først...så døde vi alle mot bossen. Andre gang foreslo jeg å holde raptor i live til vi hadde drept bossen, uten at det hadde noen som helst betydning...bossen drepte oss alle.... EDIT: Raptoren var aldri problem å holde i livet og holde seg i livet mot, men bossen rev i stykker MT og etterhvert også alle andre. Endret 3. april 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå