PcT Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Stopp å komme til forumet om du ikke gamer wow henrik! Start å spille igjen, du sitter jo her og bare browser forum uansett >_> Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 For dem som måtte bry seg så tok meg og guildet ned både bat og snakeboss i ZG i går kveld. Jeg var en av to warriors og fikk den utrolig kule rollen som MT2. Både meg og MT døde mot begge bossene, men da var dem nede på 4-5%...så etter å ha mistet 3-4 partymembers til..så døde dem stille og rolig. etter at alle gikk "all out" med dps mot boss når vi (tankene) døde. Raidleder var helt i hundre og roste hele raidet opp i skyene. Ikke en stor bragd i wow, men for oss var det utrolig konge å ta dem ned. Selv vant jeg rollen på en armsplint som gjør at den vanskeligste delen i warrior bracers quest er "done". Jeg hadde aldri trodd det. Men denne warrioren er blitt en "raider" Nå klargjør vi til MC.... Hvor mye fireres bør jeg som tank ha før jeg går i MC? Har foreløpig kun 10 fireres fra draconian. 5818749[/snapback] I starten av MC går det greit med bare vanlig gear. Sørg for at det første dere gjør med cores er å lage dark iron gear Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jepp, har klart meg helt greit med Hydralick (chest, 10FR), trinket (10FR) samt to grønne ringer (20 og 18FR). I tillegg går det en del Magic resistance potions (+50 resistance til alt, varer 3 minutter), de koster nesten ingenting å lage. Nå er jeg verken MT eller offtank, men står oppi flammer og dritt fra begynnelse til slutt, og vi har da vitterlig kommet til Ragnaros (men der tror jeg ting stopper til folk har fått kurant FR-utstyr). Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jepp, har klart meg helt greit med Hydralick (chest, 10FR), trinket (10FR) samt to grønne ringer (20 og 18FR). I tillegg går det en del Magic resistance potions (+50 resistance til alt, varer 3 minutter), de koster nesten ingenting å lage. Nå er jeg verken MT eller offtank, men står oppi flammer og dritt fra begynnelse til slutt, og vi har da vitterlig kommet til Ragnaros (men der tror jeg ting stopper til folk har fått kurant FR-utstyr). 5819353[/snapback] Jepp, man klarer seg egentlig greit uten FR gear i det hele tatt helt fram til Ragnaros. MT1 og MT2 trenger en del FR gear til lava packs, men resten av raidet bør overleve packs greit uten FR. (Er en fordel med litt fire res på packs likevel da, men ikke nødvendig). Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Takk for tips til MC fire res gutter:) Fikser nok lett noen fire res potions. Og dark iron armor er noe jeg har begynt å se på Har ihvertfall blodet fra drakki klart...leverer ikek questet før patch 1.10 pga xp=gull fra da av. Denne ringen elelr neck elelr hva det nå er gir jo +10 på fire. Men da kan jeg jo ikek bruke marshall morris neck..hmmm..jaja..vi får se,... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Et lite spøsmål til dere ZG-horer:) Er det mulig for meg og mine RL venner (vi er da 5 mann) å grinde ZG etter coins og slikt? I raid så triller jo nesten alle på coinsa..så det hadde vært greit å gått inn med 5 mann bare for å være sikekr på å vinne dem fort og greit. Dvs..drepe en 15-20 mobs... Men så er det jo dette med at ZG saves for en raidgruppe osv..men dette gjelder jo ikke dem random mobsa som hopper rundt gjør det? Men kort sagt. Er det mulig å grinde coins med 5 mann? Alle på lvl 60 eller tett på. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Du kan helt greit farme trash i ZG med 5 personer, bør bruke så mye CC dere kan, så ordner det seg (pass opp for berserkers! ). Hvis du bare skal farme reputation, er fiskene i vannet ypperlig. Får 4 reputation pr fisk som blir drept, og som mage kan dem solofarmes. Med party går det glatt! Dere kan ikke gå inn i samme instance om begge to har vært med å drept en boss i ZG før den har resatt seg. Se for deg at du drepte boss på tirsdag, og din kamerat på onsdag, men resett er ikke før til fredag, da må dere vente til fredag før dere kan gå i samme instance. Den lagres ikke til dere hvis bare dreper trash, kun hvis dere dreper en boss Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Men da kan jeg jo ikek bruke marshall morris neck..hmmm..jaja..vi får se,... 5819548[/snapback] Enkel løsning: ta med begge to i MC. Bruk en eller annen addon som bytter armor automatisk, så lager du deg to oppsett.. et for max defense, og et for max FR. Mange mobs gjør fire-basert skade i MC, men det er vel så mange som bare slår veldig, veldig hardt. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Men nå har meg og presten vært med å drepe to bosser. Men kan vi ta med oss dem tre andre som ikek har vært i ZG før til farming? Elelr klarer ikke vi 5 å gå inn sammen? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Enkel løsning: ta med begge to i MC. Bruk en eller annen addon som bytter armor automatisk, så lager du deg to oppsett.. et for max defense, og et for max FR. Mange mobs gjør fire-basert skade i MC, men det er vel så mange som bare slår veldig, veldig hardt. Ok! takk for tips...og itemrack ftw! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Men nå har meg og presten vært med å drepe to bosser. Men kan vi ta med oss dem tre andre som ikek har vært i ZG før til farming? Elelr klarer ikke vi 5 å gå inn sammen? 5819698[/snapback] joda, bare hvis en av dere to er leder av gruppa. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 joda, bare hvis en av dere to er leder av gruppa. AHH flott! Her kommer vi vesle ZG-fisker og lesser mobs:) Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Fikk endelig Breastplate of Wrath i går, bare boots igjen til fullt sett Etter 20 nef kills uten wrath har han nå droppa den 2 uker på rad Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har rerollet en Tauren warrior på talvinarr som jeg har tenkt å powerlevle til 60 for å pvpe som regel med en premade laget av venner. Noen immediate powerlevel tips rettet mot warriors? Har tenkt å skaffe penger via Alchemy/Herbalism. Og talent points.. Jeg tenkte å specce fury for ubah-grinding helt til lvl 40 hvor jeg respeccer til Mortal Strike build. Så har noen en template på en lvl 39 Fury build og en lvl 40 MS build? Takker så meget. Et annet spm. Når jeg kommer høyere i leveler, er det et must å ha noen poeng i Protection hvis jeg skal tanke noe særlig i instancer? Tenker nå fra 50-60. Eller er det ok med skjold og main hand wep? EB out. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Stopp å komme til forumet om du ikke gamer wow henrik! Start å spille igjen, du sitter jo her og bare browser forum uansett >_> 5819213[/snapback] hihi Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) @Edmund: Hvis jeg var deg, så ville jeg kjørt DW fury hele veien til 60, så respecce for PvP "morro". Og nei poeng i prot treet er ikke nødvendig, MT'en til flere av de bedre guildene på serveren, som har C'Thun i Phase 2, har 31/20 (31 arms,20fury). Sier sitt Endret 27. mars 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 haha jeg spør om dette hver gang jeg begynner på en ny klasse. velvel.. Er ute etter en guide (Trenger ikke å være om tanking) om Warrior. Ikke basiskunnskaper men tips og tricks og gode knep osv. Har blitt avhengig av alle disse guidene men jeg har ikke vært så flink å finne en warrior guide som passet meg. Therefore im asking here. Bring it on! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Wihu, fikk Drillborer Disk igår. Var i en random pick up group med et av de beste guildene på serveren. Master Looter og vi rolla om loot. Nå slipper jeg å waste dkp på det og. 5814417[/snapback] Hehe ja, Harlequins formet pick up MC med 15 harle medlemmer og resten pickups fra org Hvor langt kom dere? 5814513[/snapback] Vi kom til Sulfuron. Han er jo egentlig pisslett, men vi var få folk, og decursing skjedde ikke. Death by dot. kom til shazz Shazzrah datt jo som en sopp da. Endret 27. mars 2006 av BurTMastA Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Priest:Haha... Nesten umulig hvis motstanderen kan litt om priest... Han setter opp bobla. han kan feare. Han kan dotte deg. Når man slår på bobla mister han ikke liv, og jeg får ikke rage til å fortsette... Eneste sjangen er å 2 shotte han når bobla ikke er oppe. MS og Zerk Rage er tingen. Det blir nok ikke lettere etter patchen... HP: 3149 (210 sta + 100 HP fra enchant) Crit%: 18,25% (Battle Stance) Atk Pwr: 380+32+150 = 562 med shout ca. 700 ;D Dmg reduction vs. 50: 35,6% (ca. 2500 armor; har ikke skaffa meg alt i plate enda) 5808417[/snapback] Et lite tips når du er warrior mot priest, samle opp rage og ikke sløs ut Rage (damagen) på priesten over en lengre periode, ta litt skade og samle opp litt rage, så ha veldig mye burst damage, du bør få priesten ned op execute stadium etter at 10 sec immune to fear er over. Pummel er din venn. Bruk pummel på en priest i shadowform og han er en mage uten mana et tips fra meg Endret 28. mars 2006 av ulv Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Til Edmund Blackadder: Fury spec frem til level 39: 5/5 Cruelty 5/5 Unbridled Wrath 3/3 Improve Cleave 1/1 Piercing Howl 1/5 Improve Battleshout 5/5 Enrage 1/1 Death Wish 4/5 Dual Weild Specialization 5/5 Flurry Mortal Strike spec på level 40: 3/3 Improve Rend (useless, men trengs for impale) 5/5 Deflection 4/5 Tactical Mastery 2/2 Improve Overpower 3/3 Deep Wounds 2/2 Impale 5/5 Two-handed Weapon Specialization 1/1 Sweeping Strikes 5/5 Axe Specialization (evt. annet om du har annet våpen) 1/1 Mortal Strike Om du så vil ha fury videre for mer dmg eller protection for bedre tanking er opp til deg selv, kan lage noen forslag: DPS: 5/5 Cruelty 5/5 Booming Voice (UW er imo ikke verdt poengene med 2hånds våpen) 4/5 Battleshout 1/1 Piercing Howl //ELLER// 3/3 Improve Cleave 1/1 Piercing Howl 1/1 Improve Battleshout 5/5 Enrage Tanking: Fury tree: 4/5 Cruelty Protection tree: 5/5 Anticipation 2/2 Improve Bloodrage 3/5 Toughness 1/1 Last Stand 5/5 Defiance Poeng i protection er _ikke_ et must i instancer, men det er definitivt kjekt å ha. Last Stand er veldig ofte en lifesaver, og med defiance så kan roguene prøve å få så mye aggro som de bare vil, du holder merkbart mye bedre aggro med det Sånn, håper det kan komme til hjelp Endret 27. mars 2006 av uberhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå