Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wow satan for en kul film. Human's eier:) spes dem som er i militæret:)

5804015[/snapback]

 

Ja, hehe. :)

Så det var masse snakk om fury warrior build her, tenkte vise hva en arms /fury build, og sword spec er god for.

Critt raten på den warrioren er omtrent lik min, men han har jo bedre våpen og bedre armor og hp så han tåler litt mer samt gjør bedre dps.

Men det gir et bilde av hva en ms warrior fortsatt kan gjøre av dps.

5804118[/snapback]

 

Feil, det gir et bilde av hva warrior KUNNE gjøre. Det vil si før nerfene..

5805542[/snapback]

 

"KUNNE" jeg er oppe i 2300 på MortalStrikes med bare selfbuffs i dag (battleshout, blood fury, crusader) har vel ca 1850AP med de oppe

 

det ville hvert nice uten enrage nerfen :)

Lenke til kommentar
Maydie. Den har jeg lagt ut på Warrior forumet før. Men du visste nok ikke det. Han eier hardt. Spellt den første kampen etter han ble gjennoplivet.

Føsrt dreper han 5 folk medhjelp av en palladin. Så spawner alle og jager palladinen mens Maydie løper etter og dreper dem hardt.

 

Det rare er at han bare har vanlig rank14 utstyr i tilleg til stronghold hanskene. Men like vell dreper hjan bedre en f.eks Drakkus som har det beste utstyret i WoW og masse skills.

5806010[/snapback]

 

Det er en sammenheng det der ja, sinnsykt gear + lage film = sinnsykt god spiller :)

( :whistle: )

 

Tok en titt på Maydie filmen idag, joda han har høye crits, MEN det er ikke noe uber og drepe players med blått\grønnt gear når du er rank 14 ? :)

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hvorfor warriors skal være så mye å whine over.

Vi er litt underpowered, men det er fordi vi tror vi er på underpowered og klarer ikke å spille like bra. Vi gjemmer oss bak unnskyldningen.

Jeg er i dag en 50 Human Warrior, PvP-specca drapsmaksin :p

 

Veit ikke hvordan det blir på 60, der mages 2 eller tilogmed 1-shotter meg. Men jeg overlever. Kanskje jeg skjønner whiningen da.

 

Jeg synes faktisk at PvE er mye vanskeligere på min level enn PvP.

I PvP critter jeg nesten hele tiden, mens PvE er bare sørgelig.

Det handler bare om ha grei balanse i stats, kunne klassen sin, og selvfølgelig. Rett spec. Etter jeg så Maydie-filmen for en måned siden var det respec med en gang.

:3

 

Har nå den gode gamle cookie-cutter buildet og elsker det.

 

Synes warrior blir bedre og bedre jo høyere level man kommer. Recklessness <3

 

Uansett, mine PvP-tips:

 

Rogues:

Jeg er Human så Perception har faktisk hjulpet meg en del. Putt på Hamstring, sørg for at roguen ikke kommer bak deg, og gled deg til du er Overpower! på skjermen.

ROgues som stunlocker meg hele tiden sliter jeg med, men jeg klarer meg.

 

Warlock:

Bah... Er det noen jeg ikke klarer er det locks. Heldigvis finnes det unntak.

Hvis locken faktisk kan klassen sin er det wtfpwn, kan han den ikke, eller jeg overrasker han, ligger det som regel en død satanist på bakken XD

Fear Ward er et must.

Charge -> (MS) -> Zerk Stance -> Berserkers Rage... Så får vi håpe at jeg vinner innen 10 sek.

 

Hunter:

Hunter er easy-mode for en warrior. I hvertfall en Markmanship-hunter.

Trikset er å holde seg innenfor melee-range og hamstringe han.

Så satse på nasty crits.

Du har intersecp på 30sec cooldown, og ofte får jeg brukt den 2 ganger.

 

Mage:

Magen er de jeg ikke liker å spille mot. Spesielt hvis de er Fire eller frost.

Starter dem er jeg død uansett hva...

 

Først tar jeg charge, ikke for å treffe på noe som helst, men for å bygge litt rage.

Forid rett før jeg treffer tar han blink. Så polymorph.... Da sitter jeg i det.

Er det en Firemage som står deg er jeg død, for han tar Combustion og en Pyroblast.

Det er smerte. Så tar jeg intercept og får inn et par treff, forhåpentligvis en MS crit.

Froster han meg har jeg trinketen min, og så er det all out til en av oss dør.

Oftest meg. Men slo nesten en 55 mage med den taktikken ;p

 

Warriors:

Boring, den som starter med Charge tar Disarm også er det rofl resten.

 

Paladin:

Ha'kke peil siden jeg er ally og slåss aldri med dem.

Har tatt en duell en gang med en pally, og fant ut at de er seige. De skader ikke like mye, men har mange fine defensive skills.

Triks for å vinne er Mortal Strike og Pummel. Times de rett er det ikke noe problem.

Får de inn den 100% heal er det game over.

Pass opp for 3sec stun!

 

Priest:

Haha... Nesten umulig hvis motstanderen kan litt om priest... Han setter opp bobla.

han kan feare. Han kan dotte deg. Når man slår på bobla mister han ikke liv, og jeg får ikke rage til å fortsette... Eneste sjangen er å 2 shotte han når bobla ikke er oppe. MS og Zerk Rage er tingen. Det blir nok ikke lettere etter patchen...

 

Druid:

Virker som pally i mine øyne. De er seige, og kan heale og roote.

Møter sjelden druids, så jeg har nesten ingen erfaring med dem i PvP.

 

Shaman:

Huff.. Liker ikke disse når de løper rundt med 1h+s og leker gal tauren.

For det første, de tåler sinnsykt mye. ca. 40-50% dmg reduction her.

De kan heale. Totems kan snare og.. ja... De er en spellcaster-warrior med healemuligheter. skummelt....

Det er ikke så vanskelig å slå en 2h shammy. De tåler plutselig ikke like mye, så en MS crit er vondt. Det gjelder for meg å holde ut lengre enn han, så pummel, hamstring og crits hjelper en del.

 

 

Dette er hvordan jeg har opplevd PvP på Trollbane med min barske kriger.

 

Min spec for de som ikke vet hva coockie-cutter er:

 

 

Arms: 31

Deflection - 5

Imp. Rend - 3

Tactical Mastery - 5

Imp. Overpower - 2

Imp. Charge - 2

Anger Management - 1 <3 i bg

Deep Wounds - 3

Impale - 2

Axe spec - 5

Imp. Hamstring - 1

Sweeping Strikes - 1 Kongen av gruppe PvP

MS - 1

 

Fury: 10 -> 20

Cruelty - 5

Imp. Demo Shout - 5 (Vet ikke om det er bedre enn Unbridled Wrath, men den funker fett i gruppe PvP og tanking.)

 

Skal ha senere:

Piercing Howl - 1

Imp. Battle Shout - 4

Enrage - 5

 

 

Stats: Ubuffa

Jeg har Blå/Grønn kombo

 

Våpen: Executioners Cleaver med +5 wpn dmg +6 wpn dmg med slipestein <3

322-400 dmg på char screen med buff.

 

 

 

HP: 3149 (210 sta + 100 HP fra enchant)

Crit%: 18,25% (Battle Stance)

Atk Pwr: 380+32+150 = 562 med shout ca. 700 ;D

Dmg reduction vs. 50: 35,6% (ca. 2500 armor; har ikke skaffa meg alt i plate enda)

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om jeg forstår hva du mener Terje82, men jeg påpekte bare at denne filmen er pre-nerf, og at du ikke kan slenge 3k mortal strike crits rundt lengre.

5806161[/snapback]

 

Vel, hvis han tar 2300 med selfbuffs, så jo, da kan man slenge rundt 3k MS crits fortsatt.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om jeg forstår hva du mener Terje82, men jeg påpekte bare at denne filmen er pre-nerf, og at du ikke kan slenge 3k mortal strike crits rundt lengre.

5806161[/snapback]

 

Vel, hvis han tar 2300 med selfbuffs, så jo, da kan man slenge rundt 3k MS crits fortsatt.

5808694[/snapback]

 

Om du finner alle buffene i spiller og stager det på en naken person i duell med recklessness osvosvosv kansje ja..

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om jeg forstår hva du mener Terje82, men jeg påpekte bare at denne filmen er pre-nerf, og at du ikke kan slenge 3k mortal strike crits rundt lengre.

5806161[/snapback]

Med litt hell er det fullt mulig, i pvp ihvertfall :)

Fikk litt hakeslepp i AV her om dagen, da jeg fikk en 2700 autoattack crit. Skal sies at jeg er fury speccet med The Untamed Blade, og hadde death-wish aktiv. Men likevel, høye critts er fortsatt fullt mulig å skaffe ;)

Lenke til kommentar

warrior i lvl 60 er veldig gear dependant for å klare noe som helst. jeg hadde aldri no soesielt bra pvp gear siden jeg hatet pvp. men tanking gear funker fett mot rogues og andre warriors. resten ble jeg eid av.....

 

utrolig hvor effektivt shield block hvert 5 sek er i fullt def gear mot en warrior eller rogue.

Lenke til kommentar

For dem som måtte bry seg så tok meg og guildet ned både bat og snakeboss i ZG i går kveld. Jeg var en av to warriors og fikk den utrolig kule rollen som MT2. Både meg og MT døde mot begge bossene, men da var dem nede på 4-5%...så etter å ha mistet 3-4 partymembers til..så døde dem stille og rolig.:) etter at alle gikk "all out" med dps mot boss når vi (tankene) døde.

 

Raidleder var helt i hundre og roste hele raidet opp i skyene. Ikke en stor bragd i wow, men for oss var det utrolig konge å ta dem ned. Selv vant jeg rollen på en armsplint som gjør at den vanskeligste delen i warrior bracers quest er "done".

 

Jeg hadde aldri trodd det. Men denne warrioren er blitt en "raider":)

 

Nå klargjør vi til MC....

 

Hvor mye fireres bør jeg som tank ha før jeg går i MC? Har foreløpig kun 10 fireres fra draconian.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...