Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Overaggro skal ikke være et stort problem så lenge tanken får en sunder eller to inn. De eneste gangene jeg får aggro, er når jeg er litt for tidlig ute med Charge-knappen, men en Taunt fikser den biffen.

Crit og AP må du nesten balansere litt, har du mye crit fra før, bør du gjerne ha 15STR på offhand.. og omvendt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Psilo, det virker som om du har satt det veldig godt inn i warrior talentsa, og hvordan en warrior er.

Når du sier at man bør fokusere på hit og AGI/STR så er det ment som dps i instancer?

Speccet nettop fury (respeccet ved et uhell, skulle se hvor mye jeg måtte betale for respec så lagget jeg i det jeg trykket og trykket på accept) er lvl 55, og kjappe våpen er digg. Bruker dire nail of the tiger og flurry axe =)

Lenke til kommentar

Må bare si at nå har denne warrioren vært i ZG for aller første gang. Det var med mitt nye guild. Vi var vel ikke mer enn 18 stk tror jeg. Vi var 4 warriors. Jeg ble etterhvert MT2:) og fikk direkte ordrer fra raidleder. Det var egentlig utrolig kult. Mitt 392def gear med 10 fireres og 10 shadowres funket fintfint i ZG, Men hva er det optimale ZG gear?

Vi kjempet oss frem til batbossen og wipet:( Gutta mente at vi klarte det utrolig bra tross wipen)....tror problemet var at en mage ble silenced i et kritisk øyeblikk og MT gikk ned. Jeg tok over, men da var det 10 små bats som fløy etter vårt nå temmelig kaotiske raid hehe..

Men tips til ZG? både armor og taktikk for en warrior.

Lenke til kommentar

Gamer 73:

ZG krever ikke så mye av gear, viktigste her er at gruppa og klassene er satt opp riktig, samt at alle vet hva de skal gjøre.

Morro å se at du har kommet deg til ZG :)

Slenger med tacs på Bat bossen om dere trenger det til neste encounter.

Welcome to a little guide through Zul'Gurub.

Boss Tactics:

High Priestess Jeklik - Aspect of the Bat:

Jeklik begin the encounter in bat/gargoyle form.

In this form she has three features:

- An AoE silence that also damages people.

- She charges people in the group.

- She periodically summons a group of Bloodseeker Bats to attack the raid.

When half her life is gone she goes into priest form.

In this form she has five features:

- She casts Shadow Word: Pain.

- She casts Mind Flay.

- She casts Greater Heal.

- She curses people with Curse of Blood, increasing physical damage taken by (300?).

- She summons bomb bats which drop Volatile Cocktails (fire bombs) on the ground which DoT those inside.

Tactics:

Phase 1:

MT walks upto her, pulls her with bow or gun, and quickly moves into the position where she will be tanked.

Melee and Ranged DPS can engage immediately after.

Ranged DPS should stand well away from her, to prevent being silenced by her AoE Silence. Same goes for Healers. Positioning shown below.

She will at times charge the closest member who is not in melee range, causing damage. After having done so, she will return to the MT.

Every 30-60 seconds she will summon a wave of level 60 (non-elite) bats. Mages, and possibly Warlocks, will have to aoe these down as soon as they reach the ranged dps. Expect Mages and Warlocks to take some damage, and make sure to have some healing ready for them.

Phase 2:

At 50% she goes into caster form.

Whenever she casts Mind Flay or Greater Heal, make sure all rogues/warriors/shamans attempt to interrupt it by Kicking/Pummeling or Shield Bashing/Earth Shocking.

Ranged DPS and the Healers will need to spread out to avoid taking too much damage from the bombs.

Kan legger til at det er lurt for MT å flytte bossen i phase 2 om det er mye fire akkurat der dps står.

Lenke til kommentar
AHHH stilig! Takk dark:)  :thumbup:

5803267[/snapback]

Bare hyggelig :)

kan og legge til at jeg har tanka alle bossene untatt Hakkar og Jin Do med mitt gear. Derfor har du et bedre utgangspunkt enn meg i ZG til din oppgave :thumbup:

Lykke til videre i ZG kjære venn.

Lenke til kommentar
wow satan for en kul film. Human's eier:) spes dem som er i militæret:)

5804015[/snapback]

Ja, hehe. :)

Så det var masse snakk om fury warrior build her, tenkte vise hva en arms /fury build, og sword spec er god for.

Critt raten på den warrioren er omtrent lik min, men han har jo bedre våpen og bedre armor og hp så han tåler litt mer samt gjør bedre dps.

Men det gir et bilde av hva en ms warrior fortsatt kan gjøre av dps.

Lenke til kommentar
wow satan for en kul film. Human's eier:) spes dem som er i militæret:)

5804015[/snapback]

Ja, hehe. :)

Så det var masse snakk om fury warrior build her, tenkte vise hva en arms /fury build, og sword spec er god for.

Critt raten på den warrioren er omtrent lik min, men han har jo bedre våpen og bedre armor og hp så han tåler litt mer samt gjør bedre dps.

Men det gir et bilde av hva en ms warrior fortsatt kan gjøre av dps.

5804118[/snapback]

Feil, det gir et bilde av hva warrior KUNNE gjøre. Det vil si før nerfene..

Lenke til kommentar
Jøss, bare 2 yards lenger enn feks CoC. Har jeg aldri tenkt over før, men det hørtes ut som en veldig lang melee range.

5805738[/snapback]

Nei unnskyld, var jeg som så feil.. Det er 5 yard på abilities som mortal strike, sinister strike osv.

Lenke til kommentar

Maydie. Den har jeg lagt ut på Warrior forumet før. Men du visste nok ikke det. Han eier hardt. Spellt den første kampen etter han ble gjennoplivet.

Føsrt dreper han 5 folk medhjelp av en palladin. Så spawner alle og jager palladinen mens Maydie løper etter og dreper dem hardt.

Det rare er at han bare har vanlig rank14 utstyr i tilleg til stronghold hanskene. Men like vell dreper hjan bedre en f.eks Drakkus som har det beste utstyret i WoW og masse skills.

Jeg tror det beste mad Maydie er redigeringen. Og at musikken passer til det som skjer i filmen. bæng bæng! Og det at han zoomer inn i kampene er dødsbra også.

I min neste film skal jeg også gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...