Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuldrene, siden % to hit har mer å si for dps enn ekstra STR i et minutt, iallefall om du har planer om å gjøre noe som helst endgame.

 

Se på det slik. Du har Arcanite reaper og 1000AP med buffs og BS. Autoattack treffer for.. la oss si 1000. Med Diamond flask blir dette hundreognoe mer. Tjo og hei hvis du sloss mot lvl60-mobs. Sloss du mot en lvl63-mob, derimot, vil du se *miss* betraktelig oftere, og for hver miss, synker dps.

 

Av 20 angrep med 5% missrate gjør du 19.000 skade.

Av 20 angrep med 20% missrate gjør du 16.000 skade.

 

I tillegg har man børti andre trinkets som vil ta opp plassen til flasken.

Lenke til kommentar

Tja, det var sånn jeg kalkulerte meg frem til i ettertid. Gikk også over til Fury, og da er % to hit enda viktigere pga høy missrate på offhand.

 

Det er svært få skuldre med % to hit (fire stykker inkludert Razorsteel).

Den ene er Conqueror's spaulders, altså veldig end-game.

Så har vi Abyssal plate epaulets of et eller annet, 1% to hit og gjerne sta/agi/str mellom 12-15. Ikke særlig lett å få tak i.

Og, til sist, Darksoul shoulders. 24sta, 1% to hit. Craftet, og krever bare thorium, souldarite og large opals.

Lenke til kommentar
Det går jo ann å få 1% hit på andre deler også da  :)

5798648[/snapback]

 

Nei, det gjør det ikke.

 

Jo, men hallo, når % to hit på skuldre er så snevert som det er, så er det gjerne lettere å ta ting som crit/dodge på de andre delene. Men, det kommer jo helt an på hva du gjør i spillet. Skal du ta DM/Strat/Scholo/xBRS til du kreperer, trenger du ikke noe voldsomt med % to hit. Da kan man bare pøse på med % to crit og AP-saker.

Lenke til kommentar

etter å ha blitt slått av en DW warrior med dårligere gear enn mitt har jeg bestemt meg for å respecce fury, men da kommer det to store spørsmål

 

1. build Talent template er dette en ok build, eller burde jeg gå for imp overpower istedenfor imp heroicstrike eller imp charge? og er impale verdt det med 1h våpen?

 

2. Hvilke våpen burde jeg gå for? jeg har Bloodlord's defender som jeg tenkte å bruke i starten, men jeg trenger pgså en ok offhand. Og er en rask mainhand som feks Eshkandar's right claw med en treg offhand som Brutality Blade eller er det bedre med en rask offhand og en treg mainhand?

Lenke til kommentar
etter å ha blitt slått av en DW warrior med dårligere gear enn mitt har jeg bestemt meg for å respecce fury, men da kommer det to store spørsmål

 

1. build Talent template er dette en ok build, eller burde jeg gå for imp overpower istedenfor  imp heroicstrike eller imp charge?  og er impale verdt det med 1h våpen?

 

2. Hvilke våpen burde jeg gå for? jeg har Bloodlord's defender som jeg tenkte å bruke i starten, men jeg trenger pgså en ok offhand. Og er en rask mainhand som feks Eshkandar's right claw med en treg offhand som Brutality Blade eller er det bedre med en rask offhand og en treg mainhand?

5800437[/snapback]

 

1. Impale er bare søppel. Eller, greit nok talent, men du sløser vekk 5 poeng på Rend+Deep wounds. Improved overpower og Anger management er bedre.

 

Evt. kan du putte dem i Improved Cleave og Improved Execute. Med fury bygger du fort opp rage, og Cleave kan brukes temmelig ofte. Og, jo mindre Execute koster, jo mer rage blir det igjen til skade. Ellers så fury-delen helt finfin ut.

 

2. Selv er jeg glad i superraske våpen. Jo oftere du slår, jo mer rage får du (pga. UW). I tillegg critter du mer. Jo mer du critter, jo oftere har du oppe Flurry. Jo oftere du har oppe Flurry, jo fortere får du rage.

 

Derfor er Eskhandar en mainhand jeg virkelig sikler etter. Men, BB hadde nok funket greit. :)

 

Og, pøs på med % to hit og AGI/STR-saker.

Lenke til kommentar
2. Selv er jeg glad i superraske våpen. Jo oftere du slår, jo mer rage får du (pga. UW). I tillegg critter du mer. Jo mer du critter, jo oftere har du oppe Flurry. Jo oftere du har oppe Flurry, jo fortere får du rage.

 

Derfor er Eskhandar en mainhand jeg virkelig sikler etter. Men, BB hadde nok funket greit. :)

 

Og, pøs på med % to hit og AGI/STR-saker.

5800656[/snapback]

Det eneste jeg er litt redd for er overaggro i MC etc, fordi når eskhandar proccer blir jo attack speeden meget lav, og hvis du itillegg får in flurry kan det bli litt skummelt. En annen ting er offhand, jeg har vurdert corehound tooth og brutality blade, men igjen er jeg litt redd for hva roguene i guilden vil si hvis jeg "ninjaer" corehound tooth fra dem.

og for enchants vurderer jeg 15str og 15 agi på offhand, er litt usikker på hva som blir best, skal ha crusader på mainhand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...