.Marcus Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 For å ha 100% hit chance med specials, må du ha +5% hit, og ytterligere 1% per lvl over 60. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Gikk fra 46% rank 10 til 16% rank 11 på en uke, ikke ille om jeg må si det selv 562.000 Honor, Standing 4 2 uker til så blir det marshal utstyr Lenke til kommentar
andiss Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ga ikke du nettop bort accounten din Grendal ? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 jo, jævla drittspill, fikk lyst til å spille igjen : \ Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 ja jeg vet ikke hva som er rett når det gjelder missrate osv. Men jeg har også hørt om at man uansett har minst 5% misssjanse mot alle mobs i spillet uansett lvl. Men selv...her kan jeg ta feil. Jeg får prøve å granske det som står med blå skrift i wow forumene. Uansett så har jeg ikke på noen måte merket nedgang i skade med å bruke valor framfor fury hjelmen. Og jeg har neimen ikke merket den 0.5% lavere crit sjansen heller. MEN i de siste dagene har jeg klart å skaffe meg 2 ringer som begge gir +1% crit sjanse...begge quest..den ene fra EPL, den andre var når vi tok ned emporer med 5 mann. Samtidig droppet også force of will....som er en ûber tanketrinket. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 ikke bruk den EPL ringen...suger.... Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 ikke bruk den EPL ringen...suger.... 5792865[/snapback] Skal du ha deg pure critt så er det vel ingen bedre da man har painweaver allerede? Må vel enten ha Don Julios eller en mc ring da? Jeg brukte den grønne ringen Gamer 73 nevner til jeg fikk meg Don Juilos i AV. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Skal du ha deg pure critt så er det vel ingen bedre da man har painweaver allerede?Må vel enten ha Don Julios eller en mc ring da? Jeg brukte den grønne ringen Gamer 73 nevner til jeg fikk meg Don Juilos i AV. Ja får beholde den til noe bedre dropper. Har aldri hatt så gode ringer egentlig hehe.. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 ringen fra questen i brd? (magni's will) painweaver band? to ringer med stats og critt er jo bedre en en grønn med bare critt selv har jeg faktisk ringne fra princess i mauredon enda +hit og attackpower er jo kos. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) sitter å venter på at vi skal få nok folk til LBRS her. Dropper det et bra tankevåpen i LBRS? Og dropper den en bra DPS kappe? Disse to tingene trenger jeg sårt. EDIT: Ikke bare trist å være sykemeldt:) Endret 22. mars 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 ringen fra questen i brd? (magni's will)painweaver band? to ringer med stats og critt er jo bedre en en grønn med bare critt selv har jeg faktisk ringne fra princess i mauredon enda +hit og attackpower er jo kos. Ringen heter Band of penitent og gir kun +1crit Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Tankevåpen = Timeworn mace (DM west) eller Bone slicing hatchet (Strat UD). DPS-kappe = Cape of the black baron (Strat UD). Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 ringen fra questen i brd? (magni's will)painweaver band? to ringer med stats og critt er jo bedre en en grønn med bare critt selv har jeg faktisk ringne fra princess i mauredon enda +hit og attackpower er jo kos. 5793030[/snapback] hmm. Gamer 73 har painweaver fra før. Det er den grønne quest reward ringen har fått seg nå. Og den Magnis will du nevner er faktisk bedre enn ringen til Gamer 73. Viste faktisk ikke om den en gang. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Tankevåpen = Timeworn mace (DM west) eller Bone slicing hatchet (Strat UD). DPS-kappe = Cape of the black baron (Strat UD). Takk moderator:) Da får det bli gull-run på meg i LBRS da:) Lenke til kommentar
Irons Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ville evt vurdere hedghecutter fra guardsa i dm north oxå, massiv stamina boost. ja vet, band of penitient, den suger egenlit litt Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 ja vet, band of penitient, den suger egenlit litt mulig hehe..men har ikke bedre:) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ville evt vurdere hedghecutter fra guardsa i dm north oxå, massiv stamina boost. 5793086[/snapback] 70hp mer enn BSH, men 13 agi fra BSH gir også dodge, crit og AC. I tillegg er også BSH lettere å skaffe, siden mange tar DM north utelukkende som tribute-runs. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Diamond flask eller razorsteel shoulders? Akkuratt ferdig med warrior questet, er lvl 55. Men hva skal jeg velge? Hjelmen er bare dum å velge da jeg kan skaffe meg lionhearth hvis jeg gidder å grinde penger. Har ikke noen spess trinkets og har stockade pauldrons Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Diamond, en av de beste trinketene på spillet imo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå