GRendal Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Drake talon pauldrons i box edit: og der jah var +30 attack power på :9 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Drake talon pauldrons i box edit: og der jah var +30 attack power på :9 5767673[/snapback] Beste pvp / dps shoulders in game :=) Stor Gratz Endret 17. mars 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Stor gratz. Jeg kommer aldri til å få dem. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 droppa 2 stykker på rad fra ebonroc og flamegor...rofl.... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Drake talon pauldrons i box edit: og der jah var +30 attack power på :9 5767673[/snapback] Grats. Men du har ekstremt lite hp. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 drake talon paulders eier har dem ikke selv pga jeg var tank før men har litt dps gear nå og er dps warrior må ha meg dem Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja er på jakt etter de myself Men synes at warriors som ikke har skikkelig utstyr til tanking, blir ubrukelige, så invisterer DKPn både i tank og DPS gear Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hvor mye HP synes dere at en warrior bør ha i dps/pvp gear Etter at jeg fikk "bracers of brutality" kom ned på 4879 ubuffet. husker at jeg satte meg et mål engang om å ikke gå under 5k, men når bra items dropper kan man jo ikke la de passere Husker at i november hadde jeg ca 1000hp mere i pvp gear, har jo bytta ut sort sett alt siden den gang Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Mener at en skikkelig dps warrior burde ha cirka 4k HP utenfor MC/BWL, kanskje 5k der.. Stats Strength: 361 Agility: 214 Stamina: 354 Intellect: 34 Spirit: 51 Armor: 5631 Health: 5049 Mana: 0 Arcane Resistance: 0 Fire Resistance: 0 Nature Resistance: 0 Frost Resistance: 0 Shadow Resistance: 0 Bonuses Equip: Increased Defense +26. Equip: +384 Attack Power. Equip: Improves your chance to get a critical strike by 5%. Equip: Improves your chance to hit by 5%. Equip: 2% chance on hit to gain 1 extra attack. Equip: Increases your chance to dodge an attack by 1%. Equip: Decreases the rage cost of all Warrior shouts by 35%. Equip: Increase the Slow effect and damage of Thunder Clap by 50%. Other Stats Back: Cloak of Draconic Might Chest: Conqueror's Breastplate (All Stats +4) Feet: Conqueror's Greaves Left Finger: Ring of the Qiraji Fury Right Finger: Quick Strike Ring Hands: Flameguard Gauntlets Head: Conqueror's Crown (Strength +8) Legs: Conqueror's Legguards (Strength +8) Neck: Barbed Choker Shouders: Conqueror's Spaulders (+30 Attack Power.) Left Trinket: Hand of Justice Right Trinket: Drake Fang Talisman Waist: Onslaught Girdle Wrist: Hive Defiler Wristguards (Strength +9) Mainhand: Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood Ranged: Heartstriker Dette er en OK dps warrior Han har 5000+ health og AQ/BWL/MC loot. Stats Strength: 354 Agility: 216 Stamina: 304 Intellect: 34 Spirit: 51 Armor: 4532 Health: 4549 Mana: 0 Arcane Resistance: 0 Fire Resistance: 15 Nature Resistance: 0 Frost Resistance: 0 Shadow Resistance: 0 Bonuses Equip: Run speed increased slightly. Use: Increases Attack Power by 100 for 30 seconds. Equip: +134 Attack Power. Equip: 2% chance on hit to gain 1 extra attack. Equip: Increases your chance to parry an attack by 1%. Equip: Improves your chance to get a critical strike by 2%. Other Stats Back: Phantasmal Cloak (Armor +70) Chest: Breastplate of the Chromatic Flight (All Stats +4) Feet: Highlander's Plate Greaves Left Finger: Protector's Band Right Finger: Myrmidon's Signet Hands: Gloves of the Dawn Head: Gurubashi Helm (Strength +8) Legs: Cloudkeeper Legplates (Strength +8) Neck: Amulet of the Darkmoon Shouders: Highlander's Plate Spaulders (+30 Attack Power.) Left Trinket: Hand of Justice Right Trinket: Counterattack Lodestone Waist: Highlander's Plate Girdle Wrist: Berserker Bracers (Strength +9) Mainhand: Arcanite Reaper Ranged: Bloodseeker Også en helt grei DPS warrior UTEN noe særlig instance loot (mulig TuF er lett å få tak i, men ikke på min server) Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 eneste jeg vil ha fra Conqueror settet er chest og leggs, ser ikke på de andre delene som noen stor upgrade for meg. drakefang talisman har droppa 1 gang for oss, helt tragisk Conqueror's Breastplate/Legguards vil jeg vel ikke se på en stund Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hvor mye HP synes dere at en warrior bør ha i dps/pvp gear Etter at jeg fikk "bracers of brutality" kom ned på 4879 ubuffet. husker at jeg satte meg et mål engang om å ikke gå under 5k, men når bra items dropper kan man jo ikke la de passere Husker at i november hadde jeg ca 1000hp mere i pvp gear, har jo bytta ut sort sett alt siden den gang 5769262[/snapback] ca. 4700+ ville jeg sagt er bra Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) skal fixe meg rank 13 chest + legs, da er jeg på 4600. legger du til Chromatic boots med 19 stamina er jeg vel der oppe ca... og med Askhandi går jeg over 5000 er egentlig strikers mark og spinal sine mangel på stats som gjør at jeg har for lite HP... 0 stamina på de. Lionheart helmet hjelper ikke akkurat heller. Endret 17. mars 2006 av GRendal Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Du burde skifte ut strikers mark, 6% hit med 2hand våpen er ingen vits. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Du burde skifte ut strikers mark, 6% hit med 2hand våpen er ingen vits. 5769679[/snapback] Jo, i MC/BWL er mobs høyere lvl enn 60 vet du. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 sånn, hjalp litt på HP nå. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 sånn, hjalp litt på HP nå. 5769817[/snapback] Hva endra du? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 sånn, hjalp litt på HP nå. 5769817[/snapback] Hva endra du? 5769911[/snapback] en ring Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg mener at en DPS warrior bør ha ~5k hp i BG for å unngå gimping, i BWL har det egentlig ingenting å si hvis du har skikkelig tankegear når man skal offtanke. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) ENDELIG har jeg spillets kanskje tøffeste hjelm. The helm of Valor:) Det hele begynte med at meg og mine RL venner gikk ut av vårt gamle guild og inn i et stort guild på silvermoon. Disse gutta leker seg vist så smått i både MC og ZG (men tror ikke dem har tatt ned mer enn et par tre bosser der). Så etterhvert blir det endelig muligheter for meg å komem til dem stedene. Hadde aldri trodd det i grunnen men en av gutta fra guildet dems var før i vårt guild. Og han var den eneste meg og mine RL venenr questet og partyet med. Han ville ha oss med og det gav oss muligheten. Uansett. Vi kjørte i gang et guild scholo raid. Valor hjelmen droppet og jeg vant mot en annen lvl 58 warrior:) Mine RL venenr mener det er den tøffeste hjelmen i hele wow. Den er stilren og ser ut som en ordentlig krigerhjelm:) Eneste problemet jeg hadde var at jeg hadde fury visor fra før. Så jeg begynte å se på statsa. Og kom vel frem til at valor muligens er hakket bedre til pvp/pve dmg dealer pga overlegen STA. Samtidig som den har både styrke og AGI som kompenserer litt for tapet av +18STR og +1% crit og hit. MEN face to face er kanskje ikke valorhjelmen bedre enn fury visor, men saken er nå at jeg har 5 deler valor som gir den greie sett bonusen +20 AP. Dvs at jeg måtte unequipe rank 7 hanskene for å bruke valor. Men siden jeg ikke har 4 deler pvp rank armor så betyr ikke dette så mye...da er valor settbonus bedre. Men hva sier mine kjære venner om Valor helm vs. Fury visor? Litt av problemet er at valor helm er ufattelig rå rent utseeendemessig og jeg begynner å gråte om jeg ikke kan vise den:) EDIT: skrivefeil så det holder men orker ikke rette opp:) Endret 20. mars 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Valorhjelmen er ganske bra, bruk den du er ikke spesiellt glad i Tier1 pvp sett selv, siden den mangler en god del Attack power. Med valor settet har du masse strength og Hordene kommer til å merke det når Mortal striken din sitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå