Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har skiftet talents til axe spec og jeg lurer på om Arcanite Reaper er noe poeng før jeg får TuF? Er lissom Arcanite Bars VELDIG vanskerlig å skaffe? Hvor mye kan jeg kjøpe den for?

5753074[/snapback]

Glem hele Arcanite Reaper.

Om du skal ha deg TUF trenger du ikke den øksa.

Når det gjelder Arcane Crystalls så har jeg kun minet totalt 4 krystaller selv med hele min spilletid.

Spar pengene du har tenkt å bruke til Lionheart maths. :thumbup:

Lenke til kommentar
talent template dette er den builden jeg har, og har brukt som tank i ZG og MC. Er det jeg mener er den beste versjonene av 31/5/15 :>

Ja jeg har nesten samme som deg. Selv har jeg gått for last stand i stedet for tougness. Og selv om jeg er hyppig bruker av last stand og at den har reddet meg mang en gang så skjønner jeg at andre ikke ville valgt den. som f.eks MT'er som stoler på at healere holder dem i livet. Problemet mitt er at jeg soloer mye selv på lvl 60 og at mine venner er lavere lvl.

Men når det er sagt så ville jeg gått for improved hamstring om du holder på med pvp i det hele tatt. Jeg bommet uheldigvis på den når jeg respeca talentene sist. Og jeg har ikke 30gull til ny respec akkurat nå. Altså putt det ene poenget på improved hamstring i stedet for på two-handed wpn spec

Lenke til kommentar

jeg har farmet etter en del thorium i min tid...og krystaller for den saks skyld. Tilsammen har det droppet 8 krystaller for meg...fra hele min tid i wow. MEn det skal sies at aktiv rich thorium farming startet ikke før hmm 3 mnd siden.

Selv er jeg glad at blackhand doomsaw droppet for meg. Dette er en ufattelig stilig polearm som bare er litt dårligere enn reaperen. Husker at for lenge siden (når wow bare var 3-4 mnd gammelt) så hadde alle high-end-warrior-horene på serveren doomsaw. På den tiden rocka den. Nå er det self kommet langt bedre våpen...for ikek snakke om epics. Nå er det stort sett huntere og palas jeg ser med den. Også meg da:)

For min del er det nå løvehjerte hjelmen som står for tur. Har hørt at jeg må ut med 30-40 gull + mats for å få den laget, men men det går nok fint. Matsa skaffer jeg sikkert på 2 mnd.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
talent template dette er den builden jeg har, og har brukt som tank i ZG og MC. Er det jeg mener er den beste versjonene av 31/5/15 :>

Ja jeg har nesten samme som deg. Selv har jeg gått for last stand i stedet for tougness. Og selv om jeg er hyppig bruker av last stand og at den har reddet meg mang en gang så skjønner jeg at andre ikke ville valgt den. som f.eks MT'er som stoler på at healere holder dem i livet. Problemet mitt er at jeg soloer mye selv på lvl 60 og at mine venner er lavere lvl.

Men når det er sagt så ville jeg gått for improved hamstring om du holder på med pvp i det hele tatt. Jeg bommet uheldigvis på den når jeg respeca talentene sist. Og jeg har ikke 30gull til ny respec akkurat nå. Altså putt det ene poenget på improved hamstring i stedet for på two-handed wpn spec

5756161[/snapback]

Grunnen til at jeg ikke valgte imp hamstrin er at han har polearm, og for å få polearm spec må man ha 1 poeng i 2h damage. det er en av grunnene til at poearms generelt sett er dårligere enn sverd/økser.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg ikke valgte imp hamstrin er at han har polearm, og for å få polearm spec må man ha 1 poeng i 2h damage. det er en av grunnene til at poearms generelt sett er dårligere enn sverd/økser.

ahh det har ikek jeg tenkt over egentlig. Fant ut at jeg ville hat hamstring etter at jeg hadde satt talentene. Men ok..da går det jo ikke da så:(

Lenke til kommentar

Heisann!

Min warrior er nå lvl 35 og går rundt med whirlwind axe. I tillegg så har han ravager klar i banken + at jeg kan få bonebiter fra SM-questet. Men burde jeg egentlig velge bonebiter fremfor sword of serenity som kan brukes til tanking? og hvis jeg velger sverdet fra SM-questet, er da whirlwind axe bedre enn ravager pga. stats?

Så mitt spm. er egentlig hvilket av de mange våpenmulighetene jeg bør bruke...

takk for svar :)

Lenke til kommentar

Whirlwind Axe er bedre pga. +30 attack power fra styrken sånn rent skademessig, men du mister jo AoE-en (som er tidenes mest irriterende).

Spiller ikke så veldig stor rolle hva du velger fra questen egentlig. Begge to blir nok erstattet ganske snart uansett, så velg det du føler du har mest bruk for. Er ikke SÅ stor forskjell på WW-axe og Bonebiter.

Lenke til kommentar
Da jeg ble rank 10 tenkte jeg at jeg skulle Motivere Gamer73 til litt Fulltids pvp framover med Disse bildene 

Må innrømme at Mennesker ser ut som guder i rank 10 gear, gud forby 13 

Så stå på!

Lieutenant-Commander Gamer73

Ja se på den da:) ååå ja...skal nok bli en gud en dag jeg og:) Takk for bilde..det motiverer:)

Lenke til kommentar
Heisann!

Min warrior er nå lvl 35 og går rundt med whirlwind axe. I tillegg så har han ravager klar i banken + at jeg kan få bonebiter fra SM-questet. Men burde jeg egentlig velge bonebiter fremfor sword of serenity som kan brukes til tanking? og hvis jeg velger sverdet fra SM-questet, er da whirlwind axe bedre enn ravager pga. stats?

Så mitt spm. er egentlig hvilket av de mange våpenmulighetene jeg bør bruke...

takk for svar :)

5765916[/snapback]

Jeg ville valgt Sword of Serenity som questreward. Naa er det en stund siden, men jeg tror ikke jeg byttet det ut som tankesverd f0r jeg fikk Thrash Blade fra Maraudon questet. Whirlwind Axe tror jeg jeg brukte til jeg fikk Princess Theradras' Scepter eller Gatorbite Axe. Fikk begge paa samme run'et. Hadde riktignok en periode f0r det hvor jeg dualweildet, saa jeg gadd ikke bry meg om aa finne bedre 2h. Jeg tok Maraudon paa low lvl btw, kunne ikke bruke halvparten av tingene f0r det var gatt et par levler.

Kan riktignok hende det er et og annet aa hente i Uldaman/ZF, men det droppet ikke paa de runnene jeg hadde. Grimlocks Charge hadde vel vaert bedre blant annet. MEn som sagt saa dualweildet jeg en del der....

Lenke til kommentar

Løvehjerte hjelmen, Ambyssal Plate Legplates of strinking, Stronghold guantlet, det blir tilsammen over 1000 g. Og nå tokk jeg ikke med Arcanite Reaper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...