superreven Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Det sies jo at DW og Fury er overlegent for PvE grinding/leveling.. men er dette tilfellet hvis en kjører en standard MS/Fury (31/20) build også? Prøvde meg såvidt med DW med noen halvcrappy one handers jeg hadde liggene, virket interessant.. Så det store spørsmålet mitt er; om jeg beholder 31/20 builden, men skaffer noen bra 1handers, vil det være bedre til grinding enn med 2handen? (Jeg går ut i fra at 1h og 2h her er noenlunde like i level/kvalitet). Eksempel: Bruke IBS for PvP og Dal'Rends for grinding. Endret 12. mars 2006 av superreven Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) profilspørsmål: shoppe inn helm of endless rage, Chromatic boots og drake talon pauldrons, eller spare til Ashkandy? profil Endret 12. mars 2006 av GRendal Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Grendal: det spørs på hva du bruker nå. Har du f. eks untamed blade, bonereavers eller spinal reaper som er veldig gode våpen nå, ville jeg gått for de tre armor delene du sikter etter. Hvis du har dårligere enn de tre våpnene jeg listet, ville jeg gått for "asscandy". Lenke til kommentar
PcT Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Helm of endless rage er ikke verdt dkpn om du har lionheart og ikke elsker mass pvp og tenker mer på instance damage (hvor LH helm er mye bedre) Men uansett samma som Xtra, asscandy slår ikke så mye hardere, men Chromatic boots er litt underpowered atm (de buffern neste patch though) og Drake talon pauldrons er changeable med AB shoulders så, mao ta det som dropper først Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Gå for Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood Dropraten på det sverde er latterlig liten. Så langt kun to sverd på BL Og det er 2 Horde guilds på serveren som har tatt han flere ganger nå. Samme er det med en ally guild. Er vel 2 månder siden det siste droppa på BL.. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Nå sitter jeg å lurer på om jeg skal velge å gå for rank 8 chestplaten elelr om jeg bare skal vente til patch 1.10 og ta den questen som gjør at jeg forvandler valor chest til heroism. Forskjellen på dem to er at rank 8 chest er dårlig på STR, mens ellers er den bedre eller like god. Jeg trenger forsåvidt ikke den +1 hit som heroism gir da jeg kjører 2H arms spec. På den annen side må jeg jo se på set bonuses. Og på pvp siden så er 4 set items nyttig, men 6 items relativt unyttig med bare +15 STA. Og jeg har bare 4 valor deler (deriblandt chest) og husker ikke helt hva 4 deler gir i bonus med patch 1.10. Hva mener dere mine kjære warrior venner? Noen som har sammenlignet ? PS: Tror uansett jeg kommer til å gå for rank 10 skulder da denne er den tøffeste til human warrior i hele wow. Endret 13. mars 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hit chance er jo kjekt selv om du går 2h, du trenger bare ikke like mye. Gå for rank 8 chestplate nå, og heroism etter patch? Eventuelt kan du jo skaffe deg Zandalar Vindicator-chesten eller Breastplate of the Chromatic Flight? (Jada, er ikke bare bare) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Hit chance er jo kjekt selv om du går 2h, du trenger bare ikke like mye. Gå for rank 8 chestplate nå, og heroism etter patch? Eventuelt kan du jo skaffe deg Zandalar Vindicator-chesten eller Breastplate of the Chromatic Flight? (Jada, er ikke bare bare) Joda hehe..men vet ikke om jeg klarer å bli rank 8 før patchen kommer uansett da hehe. Men jeg ville egentlig hatt en vurdering av dem begge sett opp mot hverandre. Jeg har jo +1 på hit fra min fury visor uansett så. Dem andre to chest'ene du nevner er omtrent uoppnåpelig for min del da:) Så det blir enten 1.10 chest eller rank 8 chest:) Hva er best? EDIT: link til rank 8 chest http://www.thottbot.com/?set=282 og til "nye" valor http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/ Endret 13. mars 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Breastplate of The Chromatic flight er vel ikke uoppnåelig. Farm sakene i EPL mens du venter på UBRS eller Stratholme-gruppe, så gjør du resten når du får plass? Verdt strevet, i hvert fall Og ZG-BP-en er litt strev med tanle på reputation, men de fleste guildene som raider på en hver server gjør vel ZG, så det burde ikke være vanskelig å bare hoppe på et par runs. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Breastplate of The Chromatic flight er vel ikke uoppnåelig. Farm sakene i EPL mens du venter på UBRS eller Stratholme-gruppe, så gjør du resten når du får plass? Verdt strevet, i hvert fall Og ZG-BP-en er litt strev med tanle på reputation, men de fleste guildene som raider på en hver server gjør vel ZG, så det burde ikke være vanskelig å bare hoppe på et par runs. hehe du får det til å høres ut som en lek. Mitt guild raider ikke noe mer enn BRD maks..og jeg har heller ikke særlig lyst til å binde meg opp for en 2 timers UBRS run regelmessig med utrolig liten sjanse for at det jeg trenger skal droppe og jeg vinne droppen. Da sier også ZG runs seg selv:) Jeg satser i utganspunktet på items som jeg kan få tak på uten å binde meg til pc'en for et par timer i strekk. Satser på å kjøre instanser med RL venner (5-man) for da kan man stikke bort for ti min uten sure miner liksom. Og på pvp BG's hvor man ikke bryr seg stort om at noen folk er afk i 5-10 min. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Se på statsene og hva de gir deg: "nye" valour: 21 STR 13 AGI 26 STA Equip: increases your chance to hit by 1% Som du ser gir Heroism chestplaten deg 42 attackpower, 260 HP og ~0,5% crit i tillegg til 1% hit. Rank 8 chest: +9 Strength +6 Agility +25 Stamina Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%. Denne gir deg 18 attack power, 0,3% crit og 250 hp og 1% crit. For meg er det helt klart hvilken jeg ville ha valgt... nemlig Heroism breastplate. Lenke til kommentar
different Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Gå for Ashkandi, Greatsword of the BrotherhoodDropraten på det sverde er latterlig liten. Så langt kun to sverd på BL Og det er 2 Horde guilds på serveren som har tatt han flere ganger nå. Samme er det med en ally guild. Er vel 2 månder siden det siste droppa på BL.. 5744968[/snapback] På min server, Daggerspine, har alle Warriors minst ett Ashkandi Lenke til kommentar
Yoghurt Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Spiller du horde eller aliance? Har ikke sett så mange bra gearet folk på horde siden på en stund,, er jo mange som har migrert over til mazirgos. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Se på statsene og hva de gir deg: "nye" valour: 21 STR 13 AGI 26 STA Equip: increases your chance to hit by 1% Som du ser gir Heroism chestplaten deg 42 attackpower, 260 HP og ~0,5% crit i tillegg til 1% hit. Rank 8 chest: +9 Strength +6 Agility +25 Stamina Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%. Denne gir deg 18 attack power, 0,3% crit og 250 hp og 1% crit. For meg er det helt klart hvilken jeg ville ha valgt... nemlig Heroism breastplate. Jeg ser poenget ditt. Men..hmm..til pve trenger jeg ikke mr + hit enn det jeg har nå. I og med at jeg har 5% sjanse til å bomme på lvl 60 mobs uansett. Er mobsa høyere lvl enn 60 så er jeg i tank gear uansett. Til pvp joa..+hit kommer jo godt med. Og self om man legger sammen +'ene så er heroism hakket bedre. Selv om jeg driver å bygger opp crit'en min. Vi får se. Det som er bra er at jeg bruker AV tabard som gjør at jeg skjuler chest mer eller mindre fullstendig så utseende på den har ikke så mye å si. Jeg tenkte jo å kombinere dem beste sett bonusa fra dem begge. Jeg ønsker meg 4 rank items og ihvertfall den første sett bonusen fra 1.10. Problemet er at pga utseende så kan jeg ikke kombinere dem fritt:) Det som er bra er at sett bonus man får med 6 rank items suger lut. +15 STA er ikke über pvp bonus:) Mens dem to første er bra nok. Men før jeg får meg mer enn 4 rank items så tror jeg at jeg kjører rank 8 chest pga sett bonusen jeg da får (-5 sec CD på intercept), da denne langt overgår den fordelen heroism gir over rank 8 chesten. Endret 13. mars 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Her kommer en liten guide til dere "unge" warriors om hvordan dere ikke skal levle opp warrioren deres:) Jeg startet en warrior med en gang spillet kom ut i fjor. Denne warrioren er nå min main:) (lvl 60 selfen) Den gang hadde ikke jeg snøring på hva er warrior kunne utrette i wow. Dette var tiden før jeg fant dette forumet og før jeg begynte å lese rundt på nettet om warriortips osv. Jeg husker at jeg helt opp til lvl 40 eller noe kun brukte herroic strike og rend, sammen med Battle og demo shout (men disse ble ikke brukt effektivt hehe). Når jeg tenker meg om sløste jeg nok bort mye rage med å fyre igang demo shout først når mobben hadde 20% liv igjen etc..Jeg brukte også hamstring en del...men ikke av strategiske årsaker, men bare pga at den lyste opp på actionbar som "klar". På lvl 40 eller der omkring ble jeg fortalt av mine medspillere at det var på tide å gå i def stance. Jeg viste ikke hva dette var men fant ut at jeg hadde det som abbility:) Jeg fyrte i gang def stance, men fremdeles brukte jeg bare herroic strike:) Sunder armor og revenge var ikke noe jeg hadde peiling på. Berserker stance brukte jeg heller aldri. På denne måten grindet jeg meg opp til lvl 52 hvor jeg pause wow i ca 4 mnd. Etter pausen startet jeg opp en Hunter alt for å hjelpe en kamerat å levle opp sin figur. I den perioden fant jeg dette forumet og ble mer opptatt av wow-knowledge i sin helhet. så da hunter alten min ble ponsjonist (da kameraten min var rundt lvl 50) og jeg begynte å bruke warriorern min var det en helt ny verden av muligheter som da lå åpne for å bygge en "ordentlig" warrior. Etter en fomlende start og noen lvl til...tok vel warrioren til 55 før jeg hadde nok peil til å bygge ham riktig og bruke dem rette angrepene i kamp. Jeg innså da i etterpåklokskapen at jeg burde gått for en fury build til leveling, men da var det jo egentlig for sent for meg hehe...så jeg kjørte på med 31/5/15 build på lvl 60. Talentene før jeg ble 52 var helt random satt opp og jeg tenkte ikke over hvor jeg satt poenga. husker at jeg i en periode hadde 5 ubrukte talentpoeng:) EDIT: husker også at jeg syntes det var knallgøy å bruke rifle i spillet. Og startet enhver kamp med å fyre av et skudd mot mobben, med påfølgende rygging for å få inn ett skudd til før jeg var i "close combat". Folk lurte på hvorfor jeg ikke charga osv....jeg svarte bare at jeg likte å skyte hehe...men tenkte ikke helt over hvor mye rage jeg gikk glipp av med denne "noobish" kampteknikken:) Jeg hadde til og med egen ammo-pung for å kunne skyte 10-12% fortere hehe.. Dette var min lille "WARNING" til dere "unge" warriors:) don't be the noob I used to be:) Endret 14. mars 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kan noen anbefale en 31/5/15 build for dmg og offtanking? Forslag til build Jeg er usikker på de 5 poengene i shield specialization. Burde jeg ha dem i Anticipaton? Mulig det er noe annet i builden som suger og. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei. Jeg har skiftet talents til axe spec og jeg lurer på om Arcanite Reaper er noe poeng før jeg får TuF? Er lissom Arcanite Bars VELDIG vanskerlig å skaffe? Hvor mye kan jeg kjøpe den for? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei.Jeg har skiftet talents til axe spec og jeg lurer på om Arcanite Reaper er noe poeng før jeg får TuF? Er lissom Arcanite Bars VELDIG vanskerlig å skaffe? Hvor mye kan jeg kjøpe den for? 5753074[/snapback] på haomarush ligger en arcanite bar på 20-30 gull.... Hvorfor har du bytta til axe spec hvis du vil ha TuF og spør om AR er noe å ha? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Er det ikke bare å skaffe en recipe og noen torium bars og noen andre ting med høy drop rate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå