Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så de for 70g på AH. Jeg var dum som ikke kjøpte de, siden jeg hadde ikke noe som helst plan om å skaffe meg ett tanke gear i level60.

Lenke til kommentar
Alle warriors bør "by default" få laget seg et bra tank gear, som man kan finne frem når situasjonen krever det. Folk forventer det og vi bør kunne levere!

Mitt tank gear kostet meg rundt 600+ gull, men det er verd det (300 av dem gikk til innkjøp av stockade skuldre). Er du mer die-hard og joiner et mc-guild så trenger du i grunnen ikke bruke gull på å skaffe deg bra tank gear uansett. Problemet er at mange mc-guild gjerne krever at du stiller med bra tank-gear før du får joine.

5709614[/snapback]

betalte du 600g for tank gear?, hva i H kjøpte du deg?. fins mer enn bra nok gear med høy droprate i instanser. å kjøpe utsyr er så og si helt unødvendig i wow.

Lenke til kommentar

Tror han tenkte mer på Tank gear da han skrev den kommentaren.

Men uansett det Gamer 73 har kjøpt er skuldre og Enchanted Thorium rustning.

Har man ikke MC guild får man ikke tak i noe bedre i de instancer som er pre MC.

Hvertfall når man snakker om hjelm og leggs.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Offtopic:

Ser du spiller i Blazing Phoenix, darkrevan :). Hadde valget om å spille på Burning Legion med de da wow kom for europe. Hvordan går det med de, kommet langt i pve?

btw, skoene i warrior tier0,5 settet blir temmelig gode, 20sta 20str 1hit. Så screen på de i dag

Lenke til kommentar
Offtopic:

Ser du spiller i Blazing Phoenix, darkrevan :). Hadde valget om å spille på Burning Legion med de da wow kom for europe. Hvordan går det med de, kommet langt i pve?

btw, skoene i warrior tier0,5 settet blir temmelig gode, 20sta 20str 1hit. Så screen på de i dag

5724531[/snapback]

Siden jeg startet å spille på denne serveren har jeg hatt 2 RL venner i denne guilden.

Ble medlem her først sist uke da de før hadde nok warriors, tidligere var jeg i Working as Intended. Fikk invite til guilden pga det var flere veteraner som rett og slett har slutta med wow.

Det har siden Januar vært flere og flere som virkelig var gode spillere med bra gear som har gitt seg. Som jeg har forstått det hadde Nefarian vært nede nå om det ikke hadde blitt borte en del nøkkelspillere i guilden. Derfor står Nefarian igjen i BWL fortsatt. Regner med at han faller snart da vi får innført de nye spillerne i tacs. Det gjelder og for meg hehe.

Dette har faktisk også skjedd i to andre store guilder på BL som har AQ 40 status.

Ser ut til at det er flere spillere som har vært med siden oppstarten av wow, og har oppnådd sine mål i wow gir seg. Sier dette fordi samme skjer på Allianse siden og.

På en måte var det bra for meg at noen ble innaktive, ellers hadde jeg ikke fått en plass her. Men synd for guild progress. Det er vel faktisk bare Blazing Phoenix og et par guilder til som er igjen på BL av de guildene som ble startet opp i begynnelsen da wow kom ut.

For meg nå så er mitt mål i wow ang. guild oppnådd, jeg spiller med kompiser og er med i en guild hvor det settes mål og krav til spillere. Det har vært mitt mål hele tiden å komme med i denne guilden.

Å være i BP er virkelig gøy fordi det er utfordrene :)

Ble litt langt det innlegget her men men hehe.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

og bare for å svare til sprøsmål lenger oppe anngående mitt "dyre" tank gear.

Ja..skuldrene mine kostet jo 300 gull. Enchanted thorium helm og leggings kostet jo sitt i mats. Jeg farmet riktignok 6 krystaller selv, men resten er kjøpt...og så kostet alle enchantene jeg har på armoren litt og. Til sammen rundt 600 gull.

Stockade skuldrene går for 300 gull på min server når dem en sjelden gang er lagt ut på AH. Dem blir stort sett kjøpt ganske kjapt, så 300 er nok riktig pris.

Men alle de 600 gulla jeg har lagt ut for tank-armor har kommet fra salget av den epic ringen jeg fant. Myrmidons signet eller noe. Så sånn sett har jeg liksom ikke "tapt" noe annet enn ringen som bare hadde gitt meg en 5-7 ekstra stats i forhold til det jeg har fra før.

I helgen skal det pvp's myyyyye....Jeg skal ha meg rank 10 gear uansett. Men det er egentlig mest pga utseende! Finnes ikke noe stiligere for en human warrior syntes jeg. Så rank 10 pvp gear blir mitt nye DPS pve gear.

Lenke til kommentar
"Enchanted Thorium" -settet er veldig bra pre MCgear.

Jeg har gått til innkjøp av helm, leggings, og planlegger kjøp av breastplate. 

Av dem delene er brestplate klart den dårligste. Jeg ville heller valgt den brest'en man får i et Strat oppdrag...hmm hva heter den ..ornate et eller annet. Har den selv. Den ornate chesten er også ranken som NR.1 i en tank-gear-guide på wow-forumet.

Kort sagt. Jeg ville gjort som meg. Gå for enchanted legs og helm. Så ta den chesten du får i quest reward.

Questet begynner hos en kar helt vest i EPL...ved siden av elven der oppe i nord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...