gamer73 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Alle warriors bør "by default" få laget seg et bra tank gear, som man kan finne frem når situasjonen krever det. Folk forventer det og vi bør kunne levere! Mitt tank gear kostet meg rundt 600+ gull, men det er verd det (300 av dem gikk til innkjøp av stockade skuldre). Er du mer die-hard og joiner et mc-guild så trenger du i grunnen ikke bruke gull på å skaffe deg bra tank gear uansett. Problemet er at mange mc-guild gjerne krever at du stiller med bra tank-gear før du får joine. Endret 6. mars 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 I stedet for å joine MC guild, kan man jo spille masse PvP. Da slipper man å spille dag og natt bare for å skaffe et par epicks. I PvP er det mye lettere. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ehm... Vet du i det hele tatt hvor lang tid det kreves for å bli rank 12-13 for å få pvp epicene? Det er en god del enklere og raide 5 timer to-tre ganger i uka enn det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Men å bli rank 10 er ikke så vanskerlig da. I hvertfall mindre vanskerlig en å være i en harcore Mc guild. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Men å bli rank 10 er ikke så vanskerlig da. I hvertfall mindre vanskerlig en å være i en harcore Mc guild. 5711200[/snapback] trenger ikke være hardcore mc pro leet guild engang da.... Riade en gang i uka er nok for min del... Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Virket som om du sa at det var mye enklere og få seg pvp epics, enn et par epics i en MC guild. Uansett så krever rank 10 mer enn å sope sammen diverse tankeutstyr fra DM eller andre instancer IMO. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg kjenner en som med en gang kom i level60, begynte å spille BG. Etter en liten stund hadde han rank10 og [The unnstoppa force] og Defliers settet. Jeg tror det hadde tatt litt lenger tid å skaffe seg masse bra ting ut av MC. Og grunnen til at jeg mener PvP er mye enklere er fordi det er det man har spilt i uka som tellel, så man slipper å møte opp på alle raid når man ikke har lyst i det heletatt. Lenke til kommentar
different Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg kjenner en som med en gang kom i level60, begynte å spille BG. Etter en liten stund hadde han rank10 og [The unnstoppa force] og Defliers settet. Jeg tror det hadde tatt litt lenger tid å skaffe seg masse bra ting ut av MC. Og grunnen til at jeg mener PvP er mye enklere er fordi det er det man har spilt i uka som tellel, så man slipper å møte opp på alle raid når man ikke har lyst i det heletatt. 5711309[/snapback] Ja det er lettere og skaffe seg noen billige epic ved hjelp av Battlegrounds. Og ja, du har et veldig begrenset valg. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Noen som kan hjelpe meg med å sette opp et bra MS/prot spec og en bra DW/prot spec? Vi har begnt på BWL nå og warriorene må få litt mer armor enn 31/20 buildet gir Setter pris på nøyaktige builds, gjerne linker Takker Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei Akkurat started meg en warrior, lvl 20 nå. Men lurer på hva som er en bra build, blir for det meste å grinde. Ikke helt sikker på om jeg vil bruke dual wield eller two handed. Penger til equipment å sånt er ikke problem Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Cruelty, UB, Imp. BS, Enrage, Death wish, Imp. Cleave, 1/2 Imp. Intercept, 4/5 Flurry, Bloodthirst, 1/5 Flurry. 2h er gørrkjedelig før du får MS. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) I stedet for å joine MC guild, kan man jo spille masse PvP. Da slipper man å spille dag og natt bare for å skaffe et par epicks. I PvP er det mye lettere. 5711124[/snapback] Kommentar til det her. Jeg brukte omtrent 4 uker i AB for å bli exalted. 7-8 timers spill hver dag for et par skuldere og en kappe. ( var riktignok ikke i bg i helgene)Dette var solo play uten gruppe, gikk bare randoms. Gjorde det fordi når man er dps warrior så er det kun BWL skuldra som er bedre. Så raidet jeg mc i 4 uker og utbytte av epics om det er det man er på jakt etter er mye bedre i raids. Ble omtrent 2 epics pr raid. SÅ et godt råd. Er dere ute etter BG rewards og rank 8 chesten og leggsa samt spiller på en server med høyt BG nivå finn dere likesinede, og dann en pvp grp. Man sparer over halve tiden på det, merket det med WSG. Her spilte jeg kun med gruppe så honouren + rep bare rant inn. Endret 7. mars 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Jeg kjenner en som med en gang kom i level60, begynte å spille BG. Etter en liten stund hadde han rank10 og [The unnstoppa force] og Defliers settet. Jeg tror det hadde tatt litt lenger tid å skaffe seg masse bra ting ut av MC. Og grunnen til at jeg mener PvP er mye enklere er fordi det er det man har spilt i uka som tellel, så man slipper å møte opp på alle raid når man ikke har lyst i det heletatt. 5711309[/snapback] Tja. Jeg gikk opp fra 9 til 10 på to uker og det er langt mer krevende å farme honour en å ta et par raid kvelder i uka med guilden. Faktisk på en high populated server krever det spilling gjerne hver dag. Her er hva som skjedde med meg. Første uken hadde jeg 270k honour. Fikk 35% på rank 10 baren. Ok, da prøver man neste tenkte jeg. Spilte mye mer neste uke og endte på 380k honour. Her er det da snakk om at jeg spilte minst 6 timer i BG hver dag. Da neste onsdag kom og det ikke utgjorde med all den honouren, mer enn 75% på baren slutta jeg. Dama klagde på at jeg spilte mer enn vanlig også disse ukene, og det har hun aldri gjort før da jeg holdt meg til raiding med guilden. Så etter min mening er det enklere å skaffe seg epics i et high end instance. Faktisk tar det mindre tid og. Da 1.10 kommer blir det jo lettere å gaine rep i BG men jeg er usikkert hvor mye denne økningen utgjør. Endret 7. mars 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 joda...men som nevnt så kan det være problem for folk å stille opp på visse tidspunkter, som man må om man skal raide. Å farme honor krever bare at du f.eks spiller BG 2-6 timer pr dag. Men tidspunktene er helt opp til deg selv. Når det er sagt så syntes jeg at wow's stiligste skuldre til humans, nettopp er rank 10 skuldrene. Disse skal jeg få tak på koste hva det koste vil. Syntes også rank 10 armor på hordesiden passer horde bra. Ihvertfall på orker. Da slipper orker og taurens å løpe rundt i valor. Fargekombinasjonen valor/orc/tauren er noe av det styggeste man finner i wow. Man kunne like gjerne iført dem en rosa kjole. Syntes forøvrig at might passer sånn noenlunde til orker. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Noen som kan hjelpe meg med å sette opp et bra MS/prot spec og en bra DW/prot spec? Vi har begnt på BWL nå og warriorene må få litt mer armor enn 31/20 buildet gir Setter pris på nøyaktige builds, gjerne linker Takker 31/5/15 burde holde lenge! Selv har jeg alltid brukt denne. Da kan du være både DPS'er og tank:) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) joda...men som nevnt så kan det være problem for folk å stille opp på visse tidspunkter, som man må om man skal raide. Å farme honor krever bare at du f.eks spiller BG 2-6 timer pr dag. Men tidspunktene er helt opp til deg selv. Når det er sagt så syntes jeg at wow's stiligste skuldre til humans, nettopp er rank 10 skuldrene. Disse skal jeg få tak på koste hva det koste vil. Syntes også rank 10 armor på hordesiden passer horde bra. Ihvertfall på orker. Da slipper orker og taurens å løpe rundt i valor. Fargekombinasjonen valor/orc/tauren er noe av det styggeste man finner i wow. Man kunne like gjerne iført dem en rosa kjole. Syntes forøvrig at might passer sånn noenlunde til orker. 5713832[/snapback] Hehe ok til honour farming. Jeg spilte som jeg skrev ovenfor veeeldig mye. På en high populated server er det nesten for lite det jeg spilte. Sjekk ut den her så forstår du hvorfor jeg sa man bør ha gruppe om man går for rank 10. Man er rett og slett nødt til å farme honour hver dag på vår server om du skal opp i rank. Har man ikke gruppe må man bruke enda lenger tid. Da nytter det ikke å spille i BG da du selv føler for det. Da kan man glemme rank 10 på BL. Her ser du min standing på serveren sist uke. http://www.wow-rankings.de/en/ranking.php?...class=&start=80 Enda så mye jeg spilte var det andre som ikke jobber og har et liv ved siden av wow, som gjorde det enda bedre enn meg. Fikk totalt plass nr 91. Det er med det grunnlaget her jeg legger til grunn at å raide MC er kun 20% i forhold til rank 10 farming på BL da man regner tid som må til. Endret 7. mars 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 jupp dark..men som du vet er det utrolig mye lettere å få rank 10 på silvermoon:) Om jeg ikke hadde blitt separert så hadde jeg hatt rank 10 nå. Men uansett så ser jeg på en måte mer opp til folk med rank 10-14. Det bevitner om mye spilling og dedikasjon til individets beste:) Folk som er med i mc guild får jo før eller siden full might uansett...ikke noe eget over det liksom. Det følger en viss ære med å ha høy rank. Da gjør man en god jobb i kampen mot motsatt fraksjon. Og det er jo det som er "essensen" i wow:) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 jupp dark..men som du vet er det utrolig mye lettere å få rank 10 på silvermoon:) Om jeg ikke hadde blitt separert så hadde jeg hatt rank 10 nå. Men uansett så ser jeg på en måte mer opp til folk med rank 10-14. Det bevitner om mye spilling og dedikasjon til individets beste:) Folk som er med i mc guild får jo før eller siden full might uansett...ikke noe eget over det liksom. Det følger en viss ære med å ha høy rank. Da gjør man en god jobb i kampen mot motsatt fraksjon. Og det er jo det som er "essensen" i wow:) 5714093[/snapback] Hehe :=) sant det på en måte. Men alle som når sitt mål og rank i pvp slutter med det etter hvert. Alle som har fått seg 14 på vår server eller opp til rank 12 som er de flestes mål kutter ut pvp for å bedrive pve. Jeg gikk opp til rank 10 bare for å få "Champion status" itemsa på rank 10 var ikke noe bedre enn det jeg har fra før. For meg nå blir det full dedikering til pve. Det er så mye fine items i pve som er mye bedre til pvp enn det man kan få som rewards på rank 10. Får se om jeg prøver å ranke meg opp til 12 senere da de spillerne uten jobb og skole gir seg. PR i dag er det umulig for meg å pvp 24/7 som det kreves på denne serveren. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Noen som kan hjelpe meg med å sette opp et bra MS/prot spec og en bra DW/prot spec? Vi har begnt på BWL nå og warriorene må få litt mer armor enn 31/20 buildet gir Setter pris på nøyaktige builds, gjerne linker Takker 31/5/15 burde holde lenge! Selv har jeg alltid brukt denne. Da kan du være både DPS'er og tank:) 5713914[/snapback] Jepp, det er dette jeg tenker på, men lurer litt mer nøyaktig hva jeg burde kjøre på med. Hvis du hadde gidda å linke til et bra talent-oppsett så hadde jeg satt pris på det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hva er det første en Warrior burde gjøre når en dinger level60? Skaffe seg ett MC guild? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå