Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

hmm har hjelmen selv..og bruker den neda langt ut på lvl 60. +1 på crit og hit kommer godt med i grunnen. Spes for deg som går DW. Om man får bedre hjelm hmm...vel valor hjelmen er jo ikek så dum da, men jeg har enda ikke orket å farme etter den...

Flasken er ikke så bra egentlig og den tar jo opp en trinket slot som du kan bruke mer fornuftig på lvl 60.

Mange her på forumet har jo skrevet at dem stort sett oppbevarer flasken enten i banken eller i baggen. Men på thottbot snakker folk om at flasken gjerne er den beste av dem tre itemsa.

Er jammen ikke sikker selv jeg. Men som DW hadde jeg sikkert uansett valgt hjelmen. Da man har en tendens til å smale på +hit items når man går DW veien.

EDIT:) ja..glemte helt skuldrene jeg...

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rune of the Guard Captain, mer % to hit, eller evt. Heroism/Elemental-trinketen. Bedre med passive bonuser enn ting du må aktivere.

Men, såklart, velg selv. Om noen gidder å aktivere flasken og bytte den ut når effekten er over, så er den finfin. Som fury-warrior med Lionheart, angrer jeg på at jeg ikke valgte skuldrene.

Lenke til kommentar
Rune of the Guard Captain, mer % to hit, eller evt. Heroism/Elemental-trinketen. Bedre med passive bonuser enn ting du må aktivere.

Men, såklart, velg selv. Om noen gidder å aktivere flasken og bytte den ut når effekten er over, så er den finfin. Som fury-warrior med Lionheart, angrer jeg på at jeg ikke valgte skuldrene.

5694114[/snapback]

Hm, ok... Kanskje jeg satser på skuldrene da, men jeg har Wyrmslayer fra før, og de har minimalt mer str og stam, men mangler den 1% to hit.

Jeg er en miner, så tror nok det skal gå greit å skaffe Lionheart etter hvert.

Finnes jo også bedre trinkets på lvl 60 xD Får kanskje satse på skuldrene da, siden det ikke finnes skuldre som er lett å få tak i med % to hit på lvl 60.

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke å lese alle 75 sidene for å finne ut om noen har spurte om dette før, så ha meg unnskyld hvis noen har :p

Jeg er lvl 45 nå, med vanquisher og sword of omen, jeg går fury å liker det, MEN det jeg lurer på om det er noe finte å grinde med 2h? har SÅ lyst til å prøve, meg jeg vil ikke kaste bort 10g å 100 år med å trene opp 2h skill for ingenting ;)

Lenke til kommentar
Til Trevakt:

Darkstone Claymore

"The first thing, and hardest, you must do is get friendly with the Cenarion Circle. Once you are friendly, you will receive a quest to talk to someone in the Cenarion Hold in Silithus. That person will have a quest for you to collect 3 Abyssal Crests and 1 Large Brilliant Shard. To obtain the Abyssal crests, collect the 3 Twilight Trappings armor pieces (Twilight Cultist Cowl, Twilight Cultist Mantle, and Twilight Cultist Robe). Once you have a set of the 3, find a group of at least 1 person and find a 'Lesser Windstone' around the 3 Twilight Camps in Silithus (usually about 2 per camp). Put on three Twilight Trappings armor and summon the Abyssal Templar (an elite, but very easy with 2 people). Once defeated, it should always drop one Abyysal Crest. Once you've collected 3 crests and 1 Large Brilliant Shard, go back to the quest giver and turn in the quest for a medallion. This medallion will allow you to access the Windstones, in which the Dukes are summoned from.

(If you want to summon the dukes, I suggest a group of 5 or more. The Dukes ARE elite and hit extremely hard and almost wiped my group of 5 out easily. A tank is a MUST and many healers would be good. We killed the duke with 1 hunter, 2 paladins, 1 warrior (me), and a druid.)

Once you have the medallion, go back to the camps in Silithus and find just a regular "Windstone". Put on the Twilight Trapping set like before and equip the medallion. This should allow you to summon the duke. The type of duke is completely random, so you have a 1 in 4 chance to summon the Duke of Fathoms (the one that drops this sword). Just defeat the Duke of Fathoms and hopefully it should drop this sword. Along with other drops, you will also get an Abyssal Signet which you can turn in for a bag of spoils.

This sword dropped on the first Duke of Fathoms our group killed, so hopefully many others will have this good drop rate."

Kanskje noe å satse på før OEB? Bare et forslag..

5692235[/snapback]

Takk for rådet. Det kommer jeg nok til å får bruk for.

Lenke til kommentar
Jeg orker ikke å lese alle 75 sidene for å finne ut om noen har spurte om dette før, så ha meg unnskyld hvis noen har :p

Jeg er lvl 45 nå, med vanquisher og sword of omen, jeg går fury å liker det, MEN det jeg lurer på om det er noe finte å grinde med 2h? har SÅ lyst til å prøve,  meg jeg vil ikke kaste bort 10g å 100 år med å trene opp 2h skill for ingenting ;)

5695199[/snapback]

Jeg gikk Fury til lvl45. Jeg angrer litt, men jeg gjorde det for å spille masse PvP. Grinding med Arms er ikke noe veldig spess. Det er bare å stå å vente på at man slår, Mortal Strike, slå igjen, vente på slag.. Jeg er Arms med Sword specc og jeg bruker dualvield to swords når jeg grinder. Begge har chanse on hit for å skadde litt damage og jeg får dobbelt slag hele tiden. Det går veldig mye fortere.

Lenke til kommentar

Du burde få med imp. Cleave, siden det er bra når man grinder. Sweeping strikes er ikke så stort poeng når man dualvielder siden våpenet er ganske raskt. Men hvis man bruker psilocybe sin metode er det ekstra bra. Pulle to fiender, bygge opp rage med dualvield, skjifte til 2-h våpen og spamme Cleave. Da kan Sweeping striker fungere bra i tilleg.

Lenke til kommentar
Tips til build.

5706356[/snapback]

Rend og deep wounds er ganske dårlige talenter i en fury-build. Rend bruker man bare for å hindre roguer å hoppe inn i stealth, skaden den gjør, selv oppgradert, er minimal. Deep wounds tar 60% av average speed (dvs. min+max /2), og på et noenlunde ok fury-våpen blir ikke det mer enn 50 dmg. Impale er fin, men man sløser bort 7 poeng for å få 20% på critbonusen på "abilities" (Heroic strike, Cleave, Bloodthirst, MS). Bloodthirst som tidligere critter for 1000 vil critte for 1100. Om Impale hadde vært frittstående, eller nummer én i treet, uten tvil. Må man gå gjennom to verdiløse talenter for å få det.. nope.

Cleave bør man ikke være foruten, ei heller Execute. Nå raider jeg omtrent bare med warrioren min, så det er mange mobs med en solid mengde hp. 5 mindre rage = flere executes, og for mer skade. Her er også Imp. Berserker rage fin å bruke, kort cooldown, 10 rage og enda mer skade på Executes.

Lenke til kommentar

La meg få komme litt med mine erfaringer også når det gjelder build og abbilities..

Jeg er selv lvl 60 warrior med en 31/5/15 build. Kjører 2H polearm til grinding, pve og pvp. Jeg har greit nok utstyr...alt blått self..og bruker Blackhand doomsaw med crusader enchant.

Jeg har vært mye i Sunken temple med mine RL venner de siste ukene. Dem er stort sett på lvl 50-52. Dvs at jeg på en måte må passe på dem og jeg er i høyeste grad main dmg dealer og tank:)

I ST charger jeg selvsagt først. Fyrer av demo shout for å få rage ned under 25 (slik at jeg ikke taper rage når jeg bytter til berserker stance). Så er det i gang med whirlwind og cleave..alt etter som hva som er på CD. Og hiver inn noen MS en gang i blandt når jeg har mye rage. Sørger for å trykke på berserker rage så ofte jeg kan også. Det er utrolig hvor effektivt dette er i grunnen. Kommer det litt for mange ads så fyrer jeg i gang wow's beste CD, Recklessness!!

Jeg prøvde samme metode med å kjøre dual wield, men selv om det var gøy å se på så gav jeg altfor lite skade til mobsa med mitt build.

For enkelte tunge bosser så har jeg tankgear'et mitt verd 600+ gull med meg i bagsa:)

Men jeg begynner mer og mer å forstå dem warriors gutta som tanker som full DPS'er....selvsagt mot trashmobs:) (alla ST mobs)

Jeg har tenkt på en 31/20 build også men tror ikke det blir noe bedre for meg i grunnen. Årsaken er at talentet Last stand. Last stand har reddet meg mer enn noe annet i wow. Og når det har reddet meg, så har det stort sett reddet gruppen for wipe. Snakker da om mine noe lavere lvl's RL venner:) Når dem er 60 er dem mindre avhengig av at jeg overlever, så da må jeg ta en ny titt på talents.

Lenke til kommentar

Hehe jeg fikk kjeft i går fordi jeg gjorde for lite dps.

Offtanka for første gang i BWL på razorgore.

Stod i East hjørnet med fult tank utstyr og skjold.

Fikk i begynelsen beskjed om å tanke. Falt meg helt naturlig å smelle på fult tank gear etter erfaringer med trash mobs og adds i mc.

Men ikke her nei, her må man kjøre på med fult dps gear og two hander på legionærer og mage adds. hehe. Føltes litt vilt å stå i BWL med two hander og tanke adds. BWL er en god del vassere enn MC, og nivået og konsentrasjon skal være på topp.

Merker og at nivået i denne guilden er mye høyere enn der jeg var før.

Her får jeg konkuranse på dps lista, før var jeg stort sett øverst eller blandt de 3 beste i den gamle guilden. Oppnådde en tredje plass som beste resultat her.

De gjør mc på rundt 2,5 timer. Der jeg var før ble det brukt 6 timer. Ganske stor forskjell.

Fikk meg nye bukser fra ZG og her forrige dagen. :)

http://www.thottbot.com/?i=51815 Not bad at all

Lenke til kommentar

Har du mye penger, ta skuldrene. Har du ikke mye penger, ta Fury Visor, som er rundt 1/2 av en Lionheart Helm :)

Edit: Begge disse items er vel best for PvE Fury / PvP. Stockade er overlegne til tanking ihvertfall.

Endret av Hubman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...