Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Men i lvl60.. Det er jo umulig å skaffe seg ett bra PvP gear, med mindre man blir rank 10. Lionheard og Strongond guantlet er helt greit å skaffe seg, men resten droppper i MC og BWL og ZG. Man kan lissom ikke vente seg å få det med en gang man dinger.

Det største problemet er ett bra våpen. Spsielt meg med Sword Spec. Jeg kan ikke ha Arcanite Reaper lissom. Og jeg gidder ikke bruke opp all fritiden min, og all tiden som ikke engang er fritid til å farme instances og wipe på første boss siden jeg ikke er i en bra guild. Ingen av guildene på Daggerspine i hvertfall tar inn Warriors.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har egentlig kommet frem til at warrior er temmelig dårlig som PvP-char. I battlegrounds går det utrolig bra hvis en healer faktisk healer litt (og dispeller), da gjør man rent bord. 1vs1 blir det som du sier, man blir kitet inn i de evige jaktmarker.

Åpner du kampen med Charge, hamstringer og bruker MS (+ en knakende god 2h), så skal det gå relativt greit. Da har du også muligheten til å komme nær enda en gang via Intercept. Er du "in combat", blir det med ett mye verre.

5684510[/snapback]

enig med deg...

warriors uten healere er ikke så profft... med mindre man har rank 13 gear og ashkandi, greatsword of the brotherhood (eller gm/hw sverdet (Nei ikke Gamemaster men rank fjorten grandmarshal)

5684956[/snapback]

Det finnes alternativer..

Lenke til kommentar

I 1on1 dueller hvor spillerne du møter er veldig obs på at de skal duellere en warrior og ingen andre kan avbryte, så har krigeren sjelden overtaket.

Hunters kan sitte på traps, rogues kan go'e maks restealth-abusing, warlocks kan få 5k damage shield i tillegg til 5,5k hp med -30% damage (soul link) osv osv.

Dog, når de ikke er fullstendig klar over hva de møter, om du charger dem ut av løse lufta i random enviroment, så blir det straks verre for dem, når de ikke har alle cooldowns de trenger klare osv.

Og som dere sa, med dispeller/healer er warrior rett og slett gøy.

Lenke til kommentar
Men i lvl60.. Det er jo umulig å skaffe seg ett bra PvP gear, med mindre man blir rank 10. Lionheard og Strongond guantlet er helt greit å skaffe seg, men resten droppper i MC og BWL og ZG. Man kan lissom ikke vente seg å få det med en gang man dinger.

Det største problemet er ett bra våpen. Spsielt meg med Sword Spec. Jeg kan ikke ha Arcanite Reaper lissom. Og jeg gidder ikke bruke opp all fritiden min, og all tiden som ikke engang er fritid til å farme instances og wipe på første boss siden jeg ikke er i en bra guild. Ingen av guildene på Daggerspine i hvertfall tar inn Warriors.

5684993[/snapback]

Man kan skaffe seg greit nok pvp gear uten Lionheart og Stronghold også.

Det er flere drops og quester som gir deg helt ok gear til du får deg bedre :)

Var jeg deg ville jeg vel prioritert AV og farmet rep der fremover til du får deg TUF og Don Julio. Faktisk er BG rewards veldig bra. Du får bra belte, boots, shoulders og cloak fra AB.

Inntil du får deg TUF finnes det to veldig bra sverd man kan få tak i via quester.

Men da må du litt mer opp i lvl før du tenker på dem :)

Lenke til kommentar
har kommet frem til at jeg nå vil skaffe meg http://www.thottbot.com/?i=43504

Trenger bare lage 360 thorium widgets:)

Men jeg driver stort sett bare å vaser i wow for tiden...så jeg kan liksågodt drive å mine etter thorium...

så har jeg denne über necken når dark moon folka er tilbake i goldshire:)

Altså dette er regnet som top notch pvp neck:)

PS:) Myyye bedre enn Mark of Fordring :) Der fikk du den dark! hihi  :p

5683837[/snapback]

Hehe ja den necken sikla jeg på selv en stund.

Den er veldig bra men jeg gadd ikke farme til den.

Dessuten får jeg ikke levert noe til Darkmoon med mining og BS.

Får gå for Onyxia head :)

Lenke til kommentar

Får gå for Onyxia head 

Ja hehe...jeg laget mine første 30 thorium widget i går kveld. Så dette skal nok gå bra:) Jeg har god tid uansett hehe.

Men du skaffer nok hodet hennes snart min venn:)

Lenke til kommentar

Får gå for Onyxia head  :)

5686794[/snapback]

Det får du vel. 8x dense grinding stones = 20 tickets. Du kan også levere thorium og runecloth til en engineer, alle kan levere inn sakene som man får 20 tickets for (rugged armor kit, dense grinding stones og thorium widgets). Jobber på min andre neck nå, så får jeg priesten opp til +297 dmg. :)

Lenke til kommentar
Det får du vel. 8x dense grinding stones = 20 tickets. Du kan også levere thorium og runecloth til en engineer, alle kan levere inn sakene som man får 20 tickets for (rugged armor kit, dense grinding stones og thorium widgets). Jobber på min andre neck nå, så får jeg priesten opp til +297 dmg. 

Godt poeng mister moderator!

Tror jeg skal få min BS venn til å lage dense grinding stone fra all den dense stone som jeg miner sammen med thoriumen...

EDIT:aiaiai..vent nå litt. Jeg får ikke levert dense grinding stone og få ticket tilbake uten at jeg er BS får jeg? hmmm der tror jeg den gikk i dass hehe...men men thorium widget FTW!

EDIT2: Og er ikke tickets SB?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

5686794[/snapback]

Det får du vel. 8x dense grinding stones = 20 tickets. Du kan også levere thorium og runecloth til en engineer, alle kan levere inn sakene som man får 20 tickets for (rugged armor kit, dense grinding stones og thorium widgets). Jobber på min andre neck nå, så får jeg priesten opp til +297 dmg. :)

5686846[/snapback]

Hva er statsa på caster-necket da? :)

Off-topic

Hvorfor har du +frost dmg wand på en Priest? :p

Lenke til kommentar

5686794[/snapback]

5686846[/snapback]

Jøss :)

Var hos Darkmoon en gang og fant ingen vendor kar som tok i mot dense stones.

Sjekket alle npc som stod der. Har hauger av dense stones i banken.

Men uansett for meg er det fult mulig å få hode til Onyxia om en måned eller noe slikt. Hadde 200dkp i gamle guilden som jeg ikke brukte. Ville ikke ta noen items fra de andre der da jeg likevel skulle slutte. Må vente litt nå siden jeg er dkp fattig med ny guild hehe.

Lenke til kommentar
Ikke dense stone, dense grinding stone. Alle kan levere disse inn.

joda tenkte jo på dense grinding stone da. Og ok...bare meg som trodde at bare BS kunne levere det som står under BS på denne siden;

http://www.goblinworkshop.com/darkmoon-faire.html

EDIT: Og tar jeg ikke feil så ble det også nevnt på thottbot. Men om du som ikke-Engineer har levert inn thorium widgets og fått tickets så bøyer jeg meg i støvet.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

5684993[/snapback]

Man kan skaffe seg greit nok pvp gear uten Lionheart og Stronghold også.

Det er flere drops og quester som gir deg helt ok gear til du får deg bedre :)

Var jeg deg ville jeg vel prioritert AV og farmet rep der fremover til du får deg TUF og Don Julio. Faktisk er BG rewards veldig bra. Du får bra belte, boots, shoulders og cloak fra AB.

Inntil du får deg TUF finnes det to veldig bra sverd man kan få tak i via quester.

Men da må du litt mer opp i lvl før du tenker på dem :)

5686777[/snapback]

Belte og boots har jeg. Jeg har sword spec, og jeg liker ikke The Unstappa foce. Jeg vet om mange brae 2-h swords som ikke er Askani eller Hight Warlord's. Problemet er å skaffe seg de.. Armour er ikke noe problem, siden jeg hvet all armouren jeg skal ha i level 60 og hvordan jeg skaffer den. Men våpen er problemet..

EDIT: Jeg vet faktisk et våpen jeg kan skaffe meg Obstian Edged balde, siden jeg kan, når jeg kommer i lvl60, skaffe meg en guild som prøver seg på noen av bossene i MC. Jeg trenger bare å sitte oppe til klokka 02:00 annenhver natt for å få nokk DKP. Og 1 /7 sjanse for å få den hvis den dropper siden det ikke bare er meg som er warrior.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Til Trevakt:

Darkstone Claymore

"The first thing, and hardest, you must do is get friendly with the Cenarion Circle. Once you are friendly, you will receive a quest to talk to someone in the Cenarion Hold in Silithus. That person will have a quest for you to collect 3 Abyssal Crests and 1 Large Brilliant Shard. To obtain the Abyssal crests, collect the 3 Twilight Trappings armor pieces (Twilight Cultist Cowl, Twilight Cultist Mantle, and Twilight Cultist Robe). Once you have a set of the 3, find a group of at least 1 person and find a 'Lesser Windstone' around the 3 Twilight Camps in Silithus (usually about 2 per camp). Put on three Twilight Trappings armor and summon the Abyssal Templar (an elite, but very easy with 2 people). Once defeated, it should always drop one Abyysal Crest. Once you've collected 3 crests and 1 Large Brilliant Shard, go back to the quest giver and turn in the quest for a medallion. This medallion will allow you to access the Windstones, in which the Dukes are summoned from.

(If you want to summon the dukes, I suggest a group of 5 or more. The Dukes ARE elite and hit extremely hard and almost wiped my group of 5 out easily. A tank is a MUST and many healers would be good. We killed the duke with 1 hunter, 2 paladins, 1 warrior (me), and a druid.)

Once you have the medallion, go back to the camps in Silithus and find just a regular "Windstone". Put on the Twilight Trapping set like before and equip the medallion. This should allow you to summon the duke. The type of duke is completely random, so you have a 1 in 4 chance to summon the Duke of Fathoms (the one that drops this sword). Just defeat the Duke of Fathoms and hopefully it should drop this sword. Along with other drops, you will also get an Abyssal Signet which you can turn in for a bag of spoils.

This sword dropped on the first Duke of Fathoms our group killed, so hopefully many others will have this good drop rate."

Kanskje noe å satse på før OEB? Bare et forslag..

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Jeg dinget lvl 50 i går, og da kan jeg vel begynne på warrior questet.

Men hvilken reward bør jeg velge? Jeg har nettopp respeccet til Fury, og kjører Hanzo Sword (med lifesteal) og Julie's Dagger (med +15str) i offhand. Tenkte enten på hjelmen (http://www.thottbot.com/?i=52018) fordi +1% to hit er bra for dual wield warrior, eller trinketet (http://www.thottbot.com/?i=52019) fordi jeg antagelig får tak i bedre hjelm på lvl 60...? Eller får jeg det?

Hva anbefaler dere?

Jeg har 3-4 rimelig bra trinkets fra før... Rune of the Guard Captain (20atk pwr, 1% to hit), 2x Lifestones (imba health regen) og PvP-trinketen. Er Diamond Flask virkelig SÅ bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...