gamer73 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 hmm den der procwatch dere linket til er jammen ikek lett å få til må jeg si. Man må skrive inn kommandoer osv...og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få den til å overvåke min chance on hit: wounds target for x dmg etc.. får prøve å finne noen text filer når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Se nå. Du har dette vinduet hvor all chat kommer opp. Combatloggen ligger vanligvis i en egen fane bak chat-fanen, du bare muser over det venstre hjørnet til du ser "combat" dukker opp. Klikk på denne. Når whatever proccer, skriver du inn noe av teksten i Procwatch. "Your fiery weapon", for eksempel, og så trykker du på enter. Superenkel addon. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 ahh psilo... Ja...jeg satt å leste litt på beskrivelsen av addonen nå og kom vel frem til det samme, men takk for bekreftelsen! Men en superenkel addon burde ikke krevd kommandolinjegrensesnitt...jeg har aldri vært en guru i Unix Alt i alt så syntes jeg at Unix var så tungvint at jeg bare gav opp å lære meg det:) Heldigvis trenger jeg ikke Unix i jobben min....og om jeg skulle trenge det en gang eller to så kommer support løpende:) Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Warriors...bør de tenke på arms eller fury? Sitter å lurer her, for jeg har bare trykket etter det som jeg syns så mest logisk ut... 5680884[/snapback] Vil si Fury er raksere til lvling. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg brukte Fury opp til level 46. Jeg greide ikke lenger å holde ut at andre Warriors skdet mer enn meg i PvP. Men hvis du har plan om å komme i level 60 om ikke så alt for lang tild, velg fury. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) har kommet frem til at jeg nå vil skaffe meg http://www.thottbot.com/?i=43504 Trenger bare lage 360 thorium widgets:) Men jeg driver stort sett bare å vaser i wow for tiden...så jeg kan liksågodt drive å mine etter thorium... så har jeg denne über necken når dark moon folka er tilbake i goldshire:) Altså dette er regnet som top notch pvp neck:) PS:) Myyye bedre enn Mark of Fordring Der fikk du den dark! hihi Endret 1. mars 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 onyxia sin er hakket bedre for burst damage, men overall så er de nokså like. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 onyxia sin er hakket bedre for burst damage, men overall så er de nokså like. Sant nok, men henne kommer jeg nok aldri til få hilst på Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg hvet mange Warriors har lurt på dette før meg. Hvorfor taper Warrior nesten alltid? Den eneste klassen jeg kan vinne over er min egen. (Og palladind da seff). Mages holder seg på avstand hele tiden. Ingignia of the Horde og Intercept får jeg bare brukt en gang i kampen. Kommer jeg i nærangrep, blink. Mot shamans får jeg ikke charget, fordi de bruker de tåperlige totemene sine. De kan bare sloss mot meg og få vindfury. Det dreper. Hvis de sliter, kan de heale. Intercept er det cooldown på som vanlig, og med Pummel, kan jeg bare interupte en heal uten Nature Swiftness. Mot druid kan jeg faktisk vinne. Bare hvis jeg konsentrer meg på det ytterste om å forutse alle hans neste trekk. I BG er det vanskerligere. De spammer moonfire og rooter meg mens roguene stikker meg alt de kan i ryggen. Rugues. Alle andre sier at Warrior fikser rogue lett. Det er to typer rogue. De som stunnlocker meg og de som bruker alle cooldowns på meg. Den tredie typen rogue, fkser jeg lett. Men de er det få av.. I lvl49 slo jeg en lvl?? rogue (sansynligvis level60, siden han sto utafor Orgirimmar). Det var fordi han ikke greide å stunlocke, men bare løp vekk når han hadde lit liv. Etter Druid er Warlock den klassen jeg tar lettest. Jeg kan ikke mye om Warlocks heller. Noen ganger bare dør de på noen få slag etter jeg har resista fearen, og noen bruker ikke en eneste fear, men står i nærangrep å tar meg på to sekunder. Hunters er en grusom klasse for meg. Enten er de den typen som legger ut feller og løper vekk og skyter til de juksedør og lagger ut en ny felle og gjør det samme. Disse kampene varer i 56 minutter hver, og det er ofte at jeg ikke gidder mer. Noen hunters snur ryggen til meg og lar pettet drepe meg. Det er da ikke en vanskerlig jobb. Hvis jeg begynner å drepe pettet, da begynner han å skyte alt han kan av hunter triks på meg. Warrior pleier jeg å vinne over. Jeg kan ikke huske en gang jeg har tapt mot en Warrior. Noen ganger har jeg runt 80% health igjen etter kampen. Det samme med Palladins. Hvis de er ekstra gode, bruker jeg First Aid når de bobbler seg og healer. Har jeg tatt alle klassene nå? ..Nei, jeg glemte Priests. Det som lissom Warrior er avhengige av. Det er ikke ofte jeg sloss mot Priests. Jeg føler at det er nesten det samme som Warlocks. De gjør akkurat det samme mot meg. De kan bare bruke fear en gang da, men til gjenngjeld kan de heale seg selv. Hvordan gjør dere det mot andre klasser? Har har hørt mange ganger at Warrior plutserlig blir mye mer kraftige når de kommer i level60. Det håper jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har egentlig kommet frem til at warrior er temmelig dårlig som PvP-char. I battlegrounds går det utrolig bra hvis en healer faktisk healer litt (og dispeller), da gjør man rent bord. 1vs1 blir det som du sier, man blir kitet inn i de evige jaktmarker. Åpner du kampen med Charge, hamstringer og bruker MS (+ en knakende god 2h), så skal det gå relativt greit. Da har du også muligheten til å komme nær enda en gang via Intercept. Er du "in combat", blir det med ett mye verre. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har Kang. Det en ett kankende godt våpen som er treigt, dermed mere damage med MS. Charge får jeg ofte, hvis ikke anser jeg kampen som tapt. Mot rogues vender jeg ryggen til der jeg så de stealthe og bruker def stance og bloodrage mens jeg venter på å få åpnet kampen med en disarm. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Ofte jeg har hatt en Priest med meg i AB. Jeg klarer kanskje å drepe 3 allys før han er død. Det er ikke like lett som med stunder armour og overpower i PvP. Hvis man ser en priest som healer, er det den føste man går på. Hadde jeg vert alliance, kunne jeg ha funnet en Pally som faktisk tåler litt til å heale meg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Jeg er Warrior og elsker det: vs. Warrior: Du vet hva han vil gjøre, og den beste av dere vinner. vs. Mage: Charge, Rend og prøv en Mortal Strike før han blinker. Så over i Berzerker og Intercepte og måke på en gang til. De dør vanligvis da. vs. Warlock: Samme som på mage, bare med Hamstring og Berzerker Rage i tillegg. vs. Shaman: Jeg har aldri vinni mot en shaman. De frost shocker og holder deg på avstand til jeg er død. Aldri vinni ... vs. Rogue: Letteste klassen og ta. Som en warrior, bare enklere. Åpne slaget i Defensive og prøve og få inn en Disarm vinner hele greia for deg med en gang! Er du Human i tillegg er Human Racial genial å bruke! vs. Hunter: Om du ikke får inn en hamstring og ikke critter på noen av slagene du fikk inn ved intercepten ... så er man død. vs. Priest: De absorber damage til øksa di knekker, healer seg - og du dør til slitt av dot og kjedsomhet. Får du knerta inn en crit. Mortal Strike så Deep Wounds dotter han, rend og hamstring så er det jo en liten mulighet for at du vinner. Men jeg sliter alltid hardt her. vs. Paladin: Som en Warrior, kan ta tid om du ikke rekker få inn Pummel. Mortal Strike er gjerne hovedtingen du skal bruke her. Men Warrior eier - og jeg elsker det som sagt! :wub. Endret 1. mars 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg elsker Warrior jeg og. Selvfølgerlig. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er Warrior og elsker det: vs. Warrior: Du vet hva han vil gjøre, og den beste av dere vinner. vs. Mage: Charge, Rend og prøv en Mortal Strike før han blinker. Så over i Berzerker og Intercepte og måke på en gang til. De dør vanligvis da. vs. Warlock: Samme som på mage, bare med Hamstring og Berzerker Rage i tillegg. vs. Shaman: Jeg har aldri vinni mot en shaman. De frost shocker og holder deg på avstand til jeg er død. Aldri vinni ... vs. Rogue: Letteste klassen og ta. Som en warrior, bare enklere. Åpne slaget i Defensive og prøve og få inn en Disarm vinner hele greia for deg med en gang! Er du Human i tillegg er Human Racial genial å bruke! vs. Hunter: Om du ikke får inn en hamstring og ikke critter på noen av slagene du fikk inn ved intercepten ... så er man død. vs. Priest: De absorber damage til øksa di knekker, healer seg - og du dør til slitt av dot og kjedsomhet. Får du knerta inn en crit. Mortal Strike så Deep Wounds dotter han, rend og hamstring så er det jo en liten mulighet for at du vinner. Men jeg sliter alltid hardt her. vs. Paladin: Som en Warrior, kan ta tid om du ikke rekker få inn Pummel. Mortal Strike er gjerne hovedtingen du skal bruke her. Men Warrior eier - og jeg elsker det som sagt! :wub. 5684587[/snapback] På lvl 60? Jeg elsker Warrior jeg og. Selvfølgelig. 5684600[/snapback] Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har egentlig kommet frem til at warrior er temmelig dårlig som PvP-char. I battlegrounds går det utrolig bra hvis en healer faktisk healer litt (og dispeller), da gjør man rent bord. 1vs1 blir det som du sier, man blir kitet inn i de evige jaktmarker. Åpner du kampen med Charge, hamstringer og bruker MS (+ en knakende god 2h), så skal det gå relativt greit. Da har du også muligheten til å komme nær enda en gang via Intercept. Er du "in combat", blir det med ett mye verre. 5684510[/snapback] Warrior er jo THE pvp-class. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Må si meg enig ... Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Warrior er konge i zerg med healer og dør fort uten.. men er bra 1vs1 eier alle classer utenom gode locks jeg kan ikke slå warlocks som har satt succu på stand litt bortenfor da er jeg doomed pga jeg kan ikke drepe den.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 I lvl49 spillte jeg i lang tid i AB til å bli stoneguard(rank6). Men alle vennene mine lev'let fra meg og sa et jeg ikke burde stå i lvl49 for alltid. Når jeg ble det, levelet jeg til 51 og begynte med AV. Var det dumt? I AV dør jeg med en gang, jeg som er vant til å charge inn i en flokk med lvl44-47 allys og drepe dem. I AV døde jeg på noen få slag, og jeg ikke ikke noe honor. Jeg har nesten gått ned til rank4 nå. Jeg har sett at i lvl60 BG's sliter man også siden de fleste som er der har fullt med epicks. Er det sant at Warriors blir megabrae når de dinger 60? Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har egentlig kommet frem til at warrior er temmelig dårlig som PvP-char. I battlegrounds går det utrolig bra hvis en healer faktisk healer litt (og dispeller), da gjør man rent bord. 1vs1 blir det som du sier, man blir kitet inn i de evige jaktmarker. Åpner du kampen med Charge, hamstringer og bruker MS (+ en knakende god 2h), så skal det gå relativt greit. Da har du også muligheten til å komme nær enda en gang via Intercept. Er du "in combat", blir det med ett mye verre. 5684510[/snapback] enig med deg... warriors uten healere er ikke så profft... med mindre man har rank 13 gear og ashkandi, greatsword of the brotherhood (eller gm/hw sverdet (Nei ikke Gamemaster men rank fjorten grandmarshal) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå