Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

..Og de ser fantastisk stygge ut i de fleste tilfeller. Eneste unntaket er kanskje paladin, hvor dverger ser tøffere ut. Ja, jeg vet det er subjektivt, men jeg angrer fortsatt på at jeg valgte male human warrior som main. Females er tøffe, okok :thumbup:

Hvordan tanke i 5-15 manns instanser: 2h, charge, zerkstance, WW samt cleave. Man går ikke protspec for å holde aggro i disse.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal jeg lage meg en alt blir det Human warrior.

+10 på swords elller var det mer?

+10 på BG rep factions, det er en fin klasse å lage alt på :=)

Og ikke minst humans er vel de som ser best ut i plate gear.

+5 sword skill (men dette har egentlig ikke noen praktisk betydning virker det som...0.20% mer hit sjanse er ikke noe å bry seg om ...big deal!)

+10% rep øk...ja dette er genialt egentlig!

OG JA! Dem gjør det. Dette er jo pga av at alle som spiller er mennesker og vi er vant til å se alt utfra et menneskelig synspunkt....vi kommer rett og slett ikke utenom det:) Det er gitt ved fødsel!

5677977[/snapback]

Med OEB øker det da til +13 på swords (Det sverdet gir + 8 på swords)

Jeg føler at sword spec er bra på min tauren warrior, ekstra attack proccer rimelig ofte. Vet ikke om + 5 til får mye å si men uansett du har rett i at det betyr minst av alt.

Får se hvem server jeg smekker han opp på. Hehehe kanskje jeg skulle ha lagd en alt på Silvermoon :p

Lenke til kommentar
..Og de ser fantastisk stygge ut i de fleste tilfeller. Eneste unntaket er kanskje paladin, hvor dverger ser tøffere ut. Ja, jeg vet det er subjektivt, men jeg angrer fortsatt på at jeg valgte male human warrior som main. Females er tøffe, okok

En human pala og en human warrior har dønn lik figur i utganspunktet!

Har du sett hva dvergeføtter gjør med støvlene i wow?

joda human female ser bra ut dem og

Lenke til kommentar
Med OEB øker det da til +13 på swords (Det sverdet gir + 8 på swords)

Jeg føler at sword spec er bra på min tauren warrior, ekstra attack proccer rimelig ofte. Vet ikke om + 5 til får mye å si men uansett du har rett i at det betyr minst av alt.

Får se hvem server jeg smekker han opp på. Hehehe kanskje jeg skulle ha lagd en alt på Silvermoon 

Jupp sword proc proccer ofte...hadde det i 5 mnd:)

Ja:) Silvermoon hadde vært kult. Men hørte rykter om at dem stengte for den å opprette nye chars der. Mulig det bare var for en viss periode.

Lenke til kommentar

Ok nå så jeg nettopp Brutal Fury (dw fury warr) film og den overbeviste meg. Fury er mer allsidig enn MS build.

Så denne builden kommer jeg til å kjøre (så snart jeg får gode DW våpen):

DW Fury build 17/31

Iom at jeg ikke har tid til rank 14, så blir nok dette MH'en min:

Deathbringer

OH blir : Chol'Shruk, Edge of Chaos i OH.

Det kan ta en god del tid å spare opp DKP og vente til disse to dropper, men så vidt som jeg ser det er det de beste Fury våpnene som man kan anskaffe på vår server (AQ er ikke åpnet).

What ya think? :hmm:

Lenke til kommentar
Det kan ta en god del tid å spare opp DKP og vente til disse to dropper, men så vidt som jeg ser det er det de beste Fury våpnene som man kan anskaffe på vår server (AQ er ikke åpnet).

Om det finnes bedre DW våpen i AQ så bør du ikke waste DKP nå. AQ åpner automatisk snart uansett:) Men om du vil ta til takke med det nest beste så er jo saken grei :cool:

Lenke til kommentar
  Om det finnes bedre DW våpen i AQ så bør du ikke waste DKP nå. AQ åpner automatisk snart uansett:) Men om du vil ta til takke med det nest beste så er jo saken grei 

Så vidt jeg vet er det ingen 2h axes som er bedre enn deathbringer i AQ. Det er jo alltids sickle of unyielding strength, men det krever endesløs farming i AQ (exalted status med Cenarion Circle)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hmm crusader enchant på den vil jeg tro! Når både crusader og våpen proc proccer samtidig vil du få bra med AP. Men det finnes bedre våpen enn Destiny, men kanskje ikke på lvl 52 da. Men det r litt synd å bruke for mye gull før du når lvl 60 uansett. På lvl 60 kan du bruke gulla på nær end-game saker og ting i stedet.

Arms/fury build vil jeg tro fungerer bra.

Lenke til kommentar
..Og de ser fantastisk stygge ut i de fleste tilfeller. Eneste unntaket er kanskje paladin, hvor dverger ser tøffere ut. Ja, jeg vet det er subjektivt, men jeg angrer fortsatt på at jeg valgte male human warrior som main. Females er tøffe, okok  :thumbup:

Hvordan tanke i 5-15 manns instanser: 2h, charge, zerkstance, WW samt cleave. Man går ikke protspec for å holde aggro i disse.

5678073[/snapback]

/target Quicko

/nod :love:

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at raser som tauren, orker etc kan se kul ut, men problemet er at det virker som at rustningene i wow blir deformert på alle andre raser enn humans. Jeg vil tro at wow programmerere har tatt utgangspunkt i humans når dem har laget rustninger, så strekkes dem elelr krympes i forhold til hvilken rase som putter dem på. Dette kunne vært gjort myyyye bedre fra blizzard sin side mener nå jeg. Dem burde vært mer tilpasset hver enkelt rase.

Har dere virkelig ikke sett støvler som blir puttet på dvergeføtter? Det er bare så inn i granskauen feil feil feil.....Dvergene er noen staute små karer og hadde fortjent noe bedre på bena.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...