Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Huff. Guild-lederen vår har visst fått det for seg at alle warriors som tanker i MC/ZG skal være full protecton. Er det egentlig noe vits å spesialisere seg mer enn 15 poeng i dette treet, især når en ikke er MT?

5668682[/snapback]

Alt i ZG og MC kan tankes med fury build om man vil.

Kun i BWL man trenger poeng i prot treet. :)

Vi har i guilden kun en med full prot build.

2 har 15 poeng i prot. (respecer snart til fury)

Resten har rene dps builds.

Klart har man dårlig gear så kan de kanskje være en fordel med noen poeng i prot. men etter min mening ikke nødvendig.

Jeg er arms /fury og har 0 poeng i prot. Har tanka alle bosser i MC frem til Ragnaros. Han kan jeg ikke tanke pga for lite FR. Har ikke super tanke gear heller.

ZG tanket alle bosser før siste patchen kom.

Vi har ikke testa Hakkar siden patchen. Omtrent alle har det de trenger fra han.

Alle guildene som er av betydning på vår server er av samme oppfatning som det her. Det er ingen vits å nerfe en warrior i prot. treet for MC og ZG sin skyld.

En god arms eller fury warrior er mere verdt for guilden dps messig i et raid.

Jeg og en annen warrior ligger alltid blandt top 3 på dps og tanker helt fint de bosser eller trash mobs som er nødvendig. :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med den nylagde enchanted thorium hjelmen min så har jeg endelig fullført mitt end-game tank gear. Det hele må ha kostet meg 500-600 gull. Har da en def på 392. OPS...glemte å nevne at jeg vil nok prøve å skaffe meg et bedre tanke-våpen.

Vel...nå sitter jeg å lurer på hvor jeg skal slenge på libram of constitution. Det blir enten på hjelmen eller buksene. På skuldrene går jeg nok for argent dawn rep reward (res mot et eller annet).

Som warrior har jeg to oppgaver i fremtiden. 1)Jeg skal tanke for mine RL venner når dem hvert øyeblikk når strat/scholo nivå. 2) skal jeg ta meg selv til rank 10.

Guildet våres er sikkert serverens tregeste hehe. Vi er få på samtidig og etterhvert som folk når 60 quiter dem til fordel for Mc-guilds. Problemet er at alle mine RL venner er i det guildet...noe som gjør det kult for meg selv og dem, men for alle andre guild members så er det jo ikke så bra, da meg og mine RL'er stort sett bare hjelper hverandre. Men sånn er det jo alltid:)

Lenke til kommentar
Denne er ikke så langt ifra den jeg bruker nå. Ligger lett på topp tre på dmgmeter når jeg raider, siden oppbygging av rage går snabla fort, og etter det Cleaves/Whirlwindes det for harde livet. Imp. Execute lar meg lett få inn et par Executes på assorterte bosser.

5658388[/snapback]

Hvor starter jeg? Er nå lvl15. Og har resatt talent tree.

Lenke til kommentar
Denne er ikke så langt ifra den jeg bruker nå. Ligger lett på topp tre på dmgmeter når jeg raider, siden oppbygging av rage går snabla fort, og etter det Cleaves/Whirlwindes det for harde livet. Imp. Execute lar meg lett få inn et par Executes på assorterte bosser.

5658388[/snapback]

Hvor starter jeg? Er nå lvl15. Og har resatt talent tree.

5671870[/snapback]

Jeg ville ha brukte de 5 poengene du nå har slik

Warrior Talents

Minimum Required Level: 14

Required Talent Points: 5

Fury Talents - 5 points

Cruelty - rank 5/5

Dvs +5 mere critt.

Lenke til kommentar

Gamer 73:

Kjære venn, prøv å få med deg RL vennene dine over i en MC guild da du har bedre tid til wow.

Vi var 3stk fra gamle guilden som joina ny guild i sammen.

Det er ikke sikkert at dere behøver å spre dere for mye.

Antar dere alle har forskjellige typer klasser, slik at om det er behov for flere i en guild kan det gå bra. :thumbup:

Det er jo mange norske som spiller på Silvermoon som er i forskjellige guilder.

Nesten sikker på at du får deg en MC guild sammen med RL vennene dine før eller siden :)

Lenke til kommentar
Kjære venn, prøv å få med deg RL vennene dine over i en MC guild da du har bedre tid til wow.

Vi var 3stk fra gamle guilden som joina ny guild i sammen.

Det er ikke sikkert at dere behøver å spre dere for mye.

Antar dere alle har forskjellige typer klasser, slik at om det er behov for flere i en guild kan det gå bra. 

Det er jo mange norske som spiller på Silvermoon som er i forskjellige guilder.

Nesten sikker på at du får deg en MC guild sammen med RL vennene dine før eller siden 

Jo det du sier er jo greit nok. Problemet er at mine RL venner mildt sagt er ustabil når det kommer til når dem kan spille wow. MC-guild krever at man setter av visse tidspunkter og kjenner jeg mine RL venner rett, så blir dette umulig hehe.

Men blir det dannet et MC guild som setter det å være tilgjengelig svært lavt, så er både meg og mine venner som skapt for det:) Litt av problemet er at en av dem RL vennene er en uforskyldt Leeroyy!! Han følger simplelten ikke noe særlig med på hva som foregår på chatten, og har resultert i endeløse wipes for dem to andre (når dem tre spilte sammen på hordesiden). Et uhyre morsomt eksempel er når han logget inn med hordekarrakteren (lvl 52 orc warrior) sin her for to uker siden. Jeg ville ha noe lett honor og tenkte at vi skulle drepe hverandre 4 ganger hver. Jeg drepte ham lett og kjapt etter kunstens regler. Når han skulle drepe meg så stod jeg bare der, men til min store overaskelse så jeg at han ikke brukte en eneste av warriors intstant attacks. Jeg lo meg skvett ihjel. Han hadde til og med ikke mappet MS på actionbaren sin. I følge min palavenn (som forøvrig nå er blitt prest) så spilte vår kjære leroy (nå pala i alliansen) klassen sin sinnsykt dårlig hehe..MEN har er jo grei og en RL venn så...:)

Lenke til kommentar

Imo så trenger du ikke spille så mye "hardcore" mere for å bli med i MC guild.

Kamerat av meg joinet et ganske "casual" guild, hvor de fleste aldri hadde vært i MC, og hvor mange hadde bare "of the bear, tiger etc" gear :p

Nå etter 3 uker har de tatt majordomo, men tviler på at de tar Raggy på en god stund pga det krever bra gear :p

Lenke til kommentar

hmm ville heller valgt mer på defiance. Dmg mitigation er jo greit nok, men pre-Mc vil jeg tro at det ikek er så nødvendig. Da er det viktigere å kunne holde aggro i Pug's, hvor mager går berserk.

Men det har vært snakk om shield block før her på forumet. Og den har klart sine positive sider, men vil tro at defianse (økt aggro) vil gi deg mer nytteverdi pre-Mc enn shield block. Du kan alltids respecce når du skal i MC and beyond!

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

ja mine kjære venner!

Jeg må nok plage dere med et nytt spørsmål.

Noen som har en tabell som viser hvor mye mer hit chance man har mot mobs av ulik lvl når man f.eks har 300 i wpnskill kontra 305?

Tenker på dette siden jeg er human, men bruker for tiden polearm.

Lenke til kommentar

ok takk gutar:) Så det har ingen praktisk betydning at jeg er human og bruker polearm da:)

Dette er flott også med hensyn til mine tank egenskaper. Da jeg sikkert kommer til å skaffe meg en tanke-øks. Da blir jeg som dem gamle vikingene....som ofte foretrakk en enhånds stridsøks og skjold:)

Lenke til kommentar
ok takk gutar:) Så det har ingen praktisk betydning at jeg er human og bruker polearm da:)

Dette er flott også med hensyn til mine tank egenskaper. Da jeg sikkert kommer til å skaffe meg en tanke-øks. Da blir jeg som dem gamle vikingene....som ofte foretrakk en enhånds stridsøks og skjold:)

5677881[/snapback]

Skal jeg lage meg en alt blir det Human warrior.

+10 på swords elller var det mer?

+10 på BG rep factions, det er en fin klasse å lage alt på :=)

Og ikke minst humans er vel de som ser best ut i plate gear.

Lenke til kommentar
Skal jeg lage meg en alt blir det Human warrior.

+10 på swords elller var det mer?

+10 på BG rep factions, det er en fin klasse å lage alt på :=)

Og ikke minst humans er vel de som ser best ut i plate gear.

+5 sword skill (men dette har egentlig ikke noen praktisk betydning virker det som...0.20% mer hit sjanse er ikke noe å bry seg om ...big deal!)

+10% rep øk...ja dette er genialt egentlig!

OG JA! Dem gjør det. Dette er jo pga av at alle som spiller er mennesker og vi er vant til å se alt utfra et menneskelig synspunkt....vi kommer rett og slett ikke utenom det:) Det er gitt ved fødsel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...