Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er en lvl 51 warrior.

Har kjørt Arms 31 og resten i fury..

Så jeg resatte igår, til Fury build

Men det jeg lurer på er, er det virkelig verdt å gå hele veien til bloodthirst.

Jeg mener jeg må drepe en kar, for at så mitt neste slag teller 100%, er det bare meg eller virker det litt mange talent points for å få en slik engangs feature.

Flurry, enrage og bloodcraze osv skjønner jeg. Men bloodthirst...

Same egentlig med Mortal Strike, hva er så bra med den?, ja den reduserer healing til mobben. Men bortesett fra det gjør jo heroic strike samme eller mer dmg.

Noen andre synspunkter.

Svært få som liker bloodthirst. Den er jo helt ubrukelig pvp og ikke spesielt bra pve heller.

Mortal Strike derimot er det beste vi har. Heroic strike er ikke instant, men applyer til neste attack. Dette gjør hele forskjellen.

Heroic Strike:

15 rage ut, weapon damage+138 (du mister en normal attack+rage gain av denne)

Mortal Strike

30 rage ut weapon damage+160

weapon damage, rage inn (normal attack)

De koster omtrent like mye, men mortal strike gjør nesten dobbelt så mye skade.

Lenke til kommentar

Improved OP + Retaliation + Sweeping strikes = Psycho mot groups,

virker som om når jeg critter med en OP, så critter sweeping striken og, eller er det bare inbillning ?

Uansett så er det en sykt praktisk talent, spessielt kombinert med Deep Wounds og Impale :thumbup:

Endret av PandaMartin
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

INTERCEPT PVE BUILD

Har hatt denne builden i to dager og elsker den allerede. Den er hardcore pve build/pvp gimp. Alltid MT i instancer. Får mye ros og.

Denne builden rocker pga en combo, som jeg prøver å få fram, siden få andre bruker den.

Talents er ubrukelig til å dempe damage etter min mening. Derfor vil jeg heller:

(intercept->taunt) hvert 20 sekund. Jeg fyker rundt som en tulling og holder det som er av mobs. 8 secs taunt er bra og. Tactical mastery er selvfølgelig for "stanceshifts" (smart macro buttons).

Arms Talents (7 points)

# Deflection - 5/5 points

Increases your Parry chance by 5%.

# Tactical Mastery - 2/5 points

You retain up to 10 of your rage points when you change stances.

Fury Talents (22 points)

# Booming Voice - 5/5 points

Increases the duration of your Battle Shout and Demoralizing Shout by 50%.

# Improved Demoralizing Shout - 5/5 points

Increases the attack power reduction of your Demoralizing Shout by 25%.

# Blood Craze - 3/3 points

Allows 15% of your Health regeneration to work during combat for 20 seconds after being the victim of a critical strike.

# Piercing Howl - 1/1 point

Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds.

# Improved Battle Shout - 4/5 points

Increases the Attack Power bonus of your Battle Shout by 20%.

# Improved Execute - 2/2 points

Reduces the Rage cost of your Execute ability by 5.

# Improved Intercept - 2/2 points

Reduces the cooldown of your Intercept ability by 10 seconds.

Protection Talents (22 points)

# Shield Specialization - 5/5 points

Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.

# Improved Bloodrage - 2/2 points

Reduces the duration required to generate rage from your Bloodrage ability by 4 seconds.

# Toughness - 5/5 points

Increases your armor value from items by 10%.

# Improved Revenge - 3/3 points

Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.

# Improved Shield Block - 1/3 point

Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 0.5 seconds.

# Last Stand - 1/1 point

When activated, this ability temporarily grants you 30% of your maximum hit points for 20 seconds. After the effect expires, the hit points are lost.

# Improved Taunt - 2/2 points

Reduces the cooldown of your Taunt ability by 2 seconds.

# Improved Sunder Armor - 1/3 point

Increases the armor reduction of your Sunder Armor by 10%.

# Concussion Blow - 1/1 point

A brutal strike that deals weapon damage and stuns the opponent for 5 seconds.

# Improved Shield Wall - 1/2 point

Increases the effect duration of your Shield Wall ability by 3 seconds.

Lenke til kommentar

Legger ut mitt eget PVP 2H axe build:

ARMS (31p):

Deflection: 5/5

Improved charge: 2/2

Improved rend: 3/3

Improved Overpower: 2/2

Deep Wounds: 3/3

Impale 2/2

2H weapon specialization: 5/5

Axe specialization: 5/5

Sweeping Strikes: 1/1

Tactical Mastery: 2/5

Mortal strike: 1/1

FURY (20p):

Cruelty: 5/5

Improved Imoralizing Shout: 5/5

Piercing howl: 1/1

Improved Battle Shout: 4/5

Enrage: 5/5

Arcanite Reaper + dette buildet = Yberwarrior :p

Lenke til kommentar
DITT eget?

Den der har vært kjent lenge du :p

Helt greit at han ikke har tatt med noe tull. Les og lær. Er ikke alle som bruker den beste builden for dmg, fordi den har vært kjent lenge. Vær litt tolerant, ingen som prøver å ta æren for noe.

Lenke til kommentar

Det buildet der har noen seriøse feil :ermm:

For det første, 5 poeng i 2H weapon specialization er det dårligste valget i hele treet. Det høres kansje bra ut, men er det IKKE.

Putt de 5 poengene i Tactical Mastery 5/5, og 1 i Anger management, og det ene poenget du har til overs kan du bruke på f.eks improved hamstring.

Lenke til kommentar
Det buildet der har noen seriøse feil :ermm:

For det første, 5 poeng i 2H weapon specialization er det dårligste valget i hele treet. Det høres kansje bra ut, men er det IKKE.

Putt de 5 poengene i Tactical Mastery 5/5, og 1 i Anger management, og det ene poenget du har til overs kan du bruke på f.eks improved hamstring.

Merkelig at "alle" de syke Warriorene anbefaler den da, til og med han som fikk Warriors nerfet :ermm:

Lenke til kommentar
Det buildet der har noen seriøse feil  :ermm:

Merkelig at "alle" de syke Warriorene anbefaler den da, til og med han som fikk Warriors nerfet :ermm:

:dontgetit:

Han som fikk warrior nerfet hadde fury build :ermm:

Men seriøst, det er mye bedre å IKKE miste all rage når du bytter stance, enn noen få % mer damage på 2h våpen. Noe som kansje tilsvarer 10-15 damage endgame med reaper når damage reduction er trukket fra..

Edit: Og anger management er bare utrolig nyttig i PvE.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Det buildet der har noen seriøse feil  :ermm:

Han som fikk warrior nerfet hadde fury build :ermm:

Men seriøst, det er mye bedre å IKKE miste all rage når du bytter stance, enn noen få % mer damage på 2h våpen. Noe som kansje tilsvarer 10-15 damage endgame med reaper når damage reduction er trukket fra..

Edit: Og anger management er bare utrolig nyttig i PvE.

Enig her likferd. :thumbup:

Lenke til kommentar
Virker som om alle går arms 31 om dagen, er virkelig fury så drit at det ikke er værdt å spesialisere seg innenfor det?.

Har startet en liten dverg kriger så jeg vil ha litt tips og fury treet ser fint ut .

Fury VAR veldig,veldig,veldig bra før. Let litt så finner du en video av en fury warrior som meier ned level 58 mobs som de var critters (dreper de på 1-2 slag, critter for 2500+ damage). Det sies at det var denne videoen som fikk blizzard til å "nerfe" fury-treet til det helt ubrukelige, slik at det nå er arms 31/fury 20 som er det beste. Blizzard har imidlertid planer om å fikse litt på fury-treet, blant annet gjøre det litt mer vennlig for dual-weild. Vi får bare vente og se om fury blir et alternativ igjen ;)

Lenke til kommentar
Virker som om alle går arms 31 om dagen, er virkelig fury så drit at det ikke er værdt å spesialisere seg innenfor det?.

Har startet en liten dverg kriger så jeg vil ha litt tips og fury treet ser fint ut .

Fury VAR veldig,veldig,veldig bra før. Let litt så finner du en video av en fury warrior som meier ned level 58 mobs som de var critters (dreper de på 1-2 slag, critter for 2500+ damage). Det sies at det var denne videoen som fikk blizzard til å "nerfe" fury-treet til det helt ubrukelige, slik at det nå er arms 31/fury 20 som er det beste. Blizzard har imidlertid planer om å fikse litt på fury-treet, blant annet gjøre det litt mer vennlig for dual-weild. Vi får bare vente og se om fury blir et alternativ igjen ;)

åh ja, du mener den filmen om Imdalamar - han lagde vei i vellinga :D .

Jeg kan godt forstå at fury treet ble nerfa men jeg vil fortsatt prøve meg på main fury, er virkelig mange skills der jeg syntes ser spennende ut . :)

Jaja, jeg får se hvordan det blir med fury som main .

Hva er best for fury? dual wield eller 2hander/1hander ? :hmm: .

Lenke til kommentar
For å komme med litt om warrior...

Utrolig undervurdert klasse, "alle" disser klassen og sier den er ræv, noe den ikke er...

Vil påstå Warrior er den viktigste klassen i spillet sammen med Priest...

Min neste main char skal være Orc Warrior :thumbup:

I PVE ja, men i pvp vil ikke folkene stå å slå på warrior som det er i PvE.

Warlock er også en veldig nyttig klasse og den er også undervurdert, så er ikke bare warrior.

Men et lite spm om taunt: Er taunt en fast aggroøkning eller er det kun det lille øyeblikket den står på, samme med growl osv, og feint (mister aggro)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...